Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pitää veroilmoituksessa ilmoittaa sijoitusasuntoni (kuulostaa muuten kämänen pikkukoppero landetaajamassa hienolta noin!) taloyhtiölainoja ja kysyin niistä isännöitsijältä. Hän vastasi tiistaina ja vähän ihmettelin kun viime vuonna mielestäni meni erilailla mut laitoin tiedot ilmoitukseen ja oikein erilliselle liitelomakkeelle ja laitoin kuoren tyytyväisenä postiin tänään. No, sillä välin kun olin postia viemässä oli isännöitsijältä tullut uusi viesti että eikun ne menikin toisin päin :angry4:angry4:angry4:angry4

Kerrankin koitin olla (sattuneista syistä) ajoissa veroilmoituksen kanssa...

Mä kans luin noista osterivinokkaista-mutta tässä on nyt selkeesti tullut se märkärupi siihen lisäksi- on se niin karsee case, etten tollaista uskonut olevankaan:sad010
syylät ei siis sinänsä ole se onkelma (niitä raapimalla vaan saanut ne bakteerit sinne muhimaan) karma kun on nyt selkeesti vinossa niin iskee kaiken päälle samallakertaa. ottaa niin psyykkeen päälle se haavojen pakkohoito..

OI ANTIBIOOTIT; TEHKÄÄ IHMEITÄ JO IHANHETI:smiley-angelic001

Musta on tullut ihan äly kömpelö ! Kävelin hetki sitten makkariin ja en tietenkään laittanut valoja ja onnistuin kävelemään vaatekaapin ovea päin ! Prkl ku teki kipeää ja pelästyin niin paljon et alko supistelee ihan kamalasti :confused:

Märkärupeen auttaa Basibact-voide, mutta lambilla taisi olla siellä jo jotkut rasvat käytössä?

Cranberry mä oon kans tosi kömpelö. Meinasin just tiputtaa jo toisen iphonen vessanpönttöön tän raskauden aikana... Ihan vaan omaa kömpelyyttäni.

Mä eilen sängystä noustessani meinasin heilahtaa samaa vauhtia päin seinää. Tasapaino alkaa olla hakusessa :)

Märkärupeen auttaa Basibact-voide, mutta lambilla taisi olla siellä jo jotkut rasvat käytössä?
Ei näihin ärhäköihin tunnu mikään rasva yksin riittävän- fucidinilla mentiin alkuun (jo kolmas rupitapaus muutamassa vuodessa täällä osoitteessa, atooppisia flikkoja..eh, käsihygienia, MIKÄ??), antibiootit on auttaneet nopeasti. nyt käytössä lisäksi pimafucort tällä pikkuisela-
kyllä meitä nauratti tuo multi-salvan nimi (sieni-bakteeri-infektioihin), täytyy olla että kehitetty Thaimaanlomalta palaavien poikamiesten epämääräisiin oireisiin..:grin:grin:grin

Mä oon aivan tolkuttoman epätasapainoinen, välillä meinaan kaatua paikallaan seistessänikin! Eikä tarvi olla kummoinenkaan kuoppa kadussa, niin siihen osun ja sit sätkyttelen, etten olisi turvallani. Synnärillä täytyy muistaa pyytää joku rollaattori avuksi, etten heti muksahda nurin, kun etupaino häviää ja painopiste vaihtuu.

Munkin tasapaino on ihan älyttömän huono. Mun ei tarvii ku seistä paikoillaa ni meinaan kaatuu. Pahint on se et pitäs päästä sinne neuvolan tutkinta sängylle niit minirappusii pitkin. :D Meinaan aina olla turvalleni niissä!

Haha.. Meidänkin sijauspatja on puoliks lattial aina yön jälkeen. Välil oon miettinyt et paininko mä sen kaa unissani!

Ykskään aamu ei oo ollu lakana tai petari paikallaan... en kyllä tiiä että miks ku ei tämmönen keskipallo ees voi pyöriä unissaan :o

No mä en kyl mielestäni pyöri, kun aina ku pitää kääntää kylki nii mie oon kyl iha hereillä :D

Noin mäkin oon Mannaryyni ajatellut, mutta silti se petari on lattial puoliks. TAI sit mies käy aina repimäs sen yöl lattial!

Hommatkaa lateksinen tai sellanen viskoelastinen (tmsjtsp) petari. Niin pirun painavia ettei tipu sängystä. Tai jos sen onnistuu tiputtamaan niin saa ainakin hyvän aamuverryttelyn kiskoo sen takasin :wink

Mies teki aamulla jekut lähtiessään töihin! Unohti avaimet ja herätti mut ovikelloon. Se ainoo aamu ku en herää hänen lähtöönsä ja nukuin muutenki ku tukki, ja sit pitää kammeta itsensä ulko-ovelle asti. Ei siinä enää sen ähellyksen saattelemana nukuta. Taidan kostaa viikonloppuna ja herätän hänet yön jokaisella vessakäynnillä. Vahingossa tietenkin :rolleyes:

Takaisin