Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberrylle tsemppiä.tuntuu ihan pahalta sun puolesta kun lukee mitä joudut sietään.. hyvä että sun kaveris on luvannu auttaa sua ja toivottavasti pääsisit poikas ja vauvan kanssa pois tollasen kurjuuden keskeltä.

Apua te ootte ihania ! Mä meinasin oikeesti halkasta sen pään suolakivi lampulla. Tosin herätin sen repimällä tyynyn pois pään alta ja hän loukkaantui kun ei saa edes kotona nukkua tarpeeksi.... Et sillai... Ja en usko et kohtelis naisia paremmin vaikka sil ois pesari poikittain persiissä, on se niin hyvät tavat näköjään isältään oppinu. Tunnen yllä itteni maailman huonoimmaks äidiks..

Ai kamala teitä kyläpoliiseja! William Congrevekin tiesi jo 1700-luvun taitteessa, että "Hell hath no fury like a woman scorned" eli ettei helvettikään pärjää loukatun naisen raivolle.

Cranberry ei se ukkos mulkkuus tee siust huonoa äitiä! Oot tosi hyvä äiti, kun tuot ongelman esille ja puhut siitä ja yrität päästä pois tilanteesta! Se on rohkeutta ja viisautta ja näitä ominaisuuksia hyvältä äidiltä löytyy! :) Se ukkos on huono isä, etkä sie oo yhtää huono ihminen!

En todellakaan halua teistä vihamiehiä! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Cranberry, et missään nimessä ole huono äiti! Et ole! Olet vain väsynyt ja tarvitset apua. Toivottavasti kaverisi jeesaa sua nyt. Jos ei muuten, niin tulee pitämään kädestä kun soitat sossuun / ensikotiin / neuvolaan / äippäpolille.

Sä et jää yksin ongelmiesi kanssa, koska tämä maa menee mahtavasti lapsen etu edellä. Kunhan pyydät nyt apua ajoissa, sä kuulut samaan kelkkaan kuin poikasi ja tämä vielä syntymätön.

Tai sit olla hiljaa. Minuu kyl pelottais lähinnä miten pahasti se ukko kilahtaa, kun ei taia paljoo järkee olla päässä. Lähtisin vähin äänin pois ja lähtötilanteessa saattaisin sanoa, et ooppas ny sen horos kaa ja adios!

Ehkä helpompi Cranberrylleki olla vaa loppuaika omissa oloissaan ilman ukkoa ja lähtee sit heti, kun mahdollista. Ei kannata vaivata moisella päätään enää yhtään! Keskity nyt itseesi ja rakkaimpiisi eli lapsiisi! Toivottavasti saat sen avun ja paikan mis olla niin nopeasti!

Hahhaaa... Elokuva: raskaana olevan naisen kosto :D pallomahat heiluu mailojen kanssa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

On täällä kyllä huippuporukkaa! :) tsemppiä cranberry, elämä kantaa kyllä. Miten sitä on ennen pärjätty ilman vastaavia foorumeita, onneksi on nykyään nää joissa voi purkaa huolensa ja saada vertaistukea.

Mä luin nää neljä sivullista tekstiä vasta nyt. Ja oon aivan järkyttynyt lukemastani. Tuntuu, että Cranberryllä on joku aivan keskenkavuinen nulikka siellä kotona ja pitäisi ojennukseen pistää. Vaikken tiedäkään taustojanne tarkemmin, sanoisin, että tässä kohtaa neuvolaan ja ensikotiin pitäisi yhteyttä ottaa ja ottaa aikalisä tästä miehestä joksikin aikaa.

Jokainen parisuhde vaatii tietysti omat riitansa jne, mutta nyt tässä tilanteessa ja tilassa pitää ajatella ensisijaisesti itseä ja jättää tuollainen paskanjauhanta- ja touhuaminen pois sun silmien ulottuvista. Yhdessä se lapsi on alulle laitettu ja yhdessä se olisi ihanteellista kasvattaa (yleensä). Nyt oikeesti jos on tuollaista väkivaltaa, olkoonkin vaikka henkistä jos ei fyysistä, niin nyt vauva etusijalle ja voimia sulle CranberryLips. Kyyneleet tuli silmiin kun luin näitä!!

Taidankin jättää omat marinat laittamatta tältä päivältä.

Ihan kauhea tilanne cranberry! Mutta nyt vaan ajattelet itteäs ja lapsia ja ihanaa että kaveri auttaa! Uskon että tällaisessa tilanteessa apua saa ja nopeasti. Neuvolasta kysyisin eka, jos tuntuu että siellä kuunnellaan. Voimia!!!

No sehän tossa mun neuvolassa onki paska ku siel ei just kuunnella. Ja oon kerran asioinu kunnan sossun ym muun kanssa niin ei paljon apua herunu. Kun kävin sillo joskus ku meil oli eka kriisi ni kyselemässä et mitä teen kun on lapsi jne. En usko et paranee ollenkaan vaik on kaks lasta. Tuntuu jotenki toivottomalta et mä oon niin nuori ja mun elämä on ollu täynnä vastoinkäymisiä ja aina ku yhestä selvii ni seuraavat paskat valuu niskaan jo. Kyllä täytyy ihmetellä miten oon jaksanut tän kaiken sonnan kanssa näinkin pitkälle. Tuttuja hypänny junan alle pienemmästäkin. Kai sitä on jotenkin taistelija luonne, mut tää on kyllä nyt tosi pysäyttävää. Mun laskettuun aikaan on alle 2 viikkoa !

Mie oon saanu kans paskaa niskaan koko elämäni aikana, mut en onneks omilta vanhemmiltani. Kaikkialt muualta ihan joka muodossa. Mut nää paskat kasvattaa luonnetta ja kunnon taistelijaks! Vaikka tuntuu, et ei jaksa ja nyt tekis miel luovuttaa, et ei tää voi olla enää totta, mutta kyllä se kannattaa niitten hyvien hetkien vuoksi! Vaikka välil tuntuu, et sataa enemmä paskaa kuin auringon säteitä.

C: Hei aina on joitain, joilla on kuviot oikeesti ollu pahemmin, en usko et sun tilanne on pahinta tai nolointa mitä neuvolas on kuultu. Mäki tunnen häpeää, kun viime neuvolakynnillä th kysy mun kuulumisia ja mun oli pakko purskauttaa ulos lapsen isän aiheuttamat kommervenkit. Toivottavasti se pitää mua ihan aikuisena ihmisenä tämän jälkeen...

Täälläkin on jouduttu muutamaan otteeseen avautumaan neuvolassa miun ja lapsen isän väleistä. Välillä ihan hävettää kertoo kun joka toinen kerta ollaan oltu tekemisissä ja sit taas mykkäkoulut menossa kun kyselee.

Mutta oon ihan satavarma siitä, että saatte kyllä apua kun haette. Sitä vartenhan ne palvelut on olemassa. Itekkin olen joutunu turvautumaan joskus kunnan sossupalveluihin.
Siitä on ihan turha tuntea häpeää tai mitään muutakaan. Noloa on korkeintaan olla ottamatta apua vastaan, silloin kun sitä eniten tarviaa. Joskus tarviaa sen pikku potkasun et pääsee eteenpäin.
Ja se pikku potkasu voi antaa niin paljon voimia, että sitten jaksaa mennä vaikka läpi sen harmaan kiven.
Toivottavasti tää foorumi antaa sulle jo voimia jaksaa. Ja se siun ystävä. Alku aina hankalinta.

Omalla asenteella on muuten yllättävän iso merkitys siinä miten paljon sitä paskaa suostuu ottamaan niskaansa. Ja sie olet C vielä niin nuorikin, että elä anna tuollasen pilata elämääs.

CranberryLips, mä oon aika huolissani sun jaksamisesta nyt :sad001. Muista, et sinä ja lapses on aina tärkeimpiä ja nyt olis aika hankkiutua eroon kaikesta paskasta, jota ei ole pakko katsella siinä lähellä. Samaan läjään menee mies ja anoppi ja anopin äitikin, jos ei heistä sulle apua ole. Yritin etsiä tuolta toukokuisten listasta sun paikkakuntaa tai edes maakuntaa, mutta et ollutkaan siellä. Ajattelin vain, että jos olisi sattunut mun ystäviä asumaan edes lähiseuduilla olisin saanut jonkun sulle apuun, vaikka vaan kuskiksi tai etsimään niitä palveluita joita sä nyt tarvitset. Jos tuntuu, että mä tai me muut täällä voitais mitenkään olla avuksi niin sanot vain. Meitä on täällä niin monia, että aina jotain apuja keksitään.

voi kauhee mikä tilanne CranberryLips! Täällä on sanottu jo pitkälti kaikki mitä mullakin tuli mieleen, en lähde toistelemaan mut toivon kauheasti sulle voimia ja että tilanne tuosta selviytyy, sinä ja lapset on tärkeimpiä!

Takaisin