Pioni: joskus oli sellanen magnum mainos, jossa oli magnumista vierotettavia. Sitä mainosta just mietin, kun aattelin että meidät pitää vierottaa kohta tästä foorumista :)
Mulla on sama himo ku Pionilla, Magnumit mielessä kaiken aikaa .
Sanoin tänään jo miehellekin kun puhuttiin sairaalaeväistä että sellasta sopis sitten sinne tuoda kun tulee käymään... taidan varmuudeks sanoo saman kaikille vierailijoille :D.
uuuuu täytyy kokeilla :) mut vasta synnytyksen jäkeen, etten tuu ihan känniiks
Sen verran vissiin noista unista nyt puhuttu, niin ekan kerran näin viimeyönä unta foorumista:
Oltiin kotona ja oli yö... ja sit meidän eteisessä kulki sellanen vaaleanpunainen niiskuneiti ja ukko kysy et kuka toi on? mä sanoin et älä siitä välitä, se on vaan Mannaryyni.....
Mä en tykkää Magnumeista, kun ne on liian isoja! Joskus oon ostanut sellaisen paketin mini-Magnumeita. Oon niin kärsimätön luonne, että kesken jäätelönkin saattaa alkaa kyllästyttää.
Mutta mullapa on tänään eka kerta! Pääsin näinkin pitkälle elämässä ennen kuin tarvitsee ihan itse mennä katsastuttamaan auto!
Mulla tekee nyt joka päivä mieli herkkuja ihan hirveesti. Ja oon tosi kateellinen teille jotka voitte Magnumia syödä, se on niiiiin hyvää, mut ei oo hylaa eikä laktoositonta versiota olemassa
Ainiin muuten, eilen kun bussi oli pysäkillä ja piti ulostautua siitä niin ei auttanu se että pidin mahasta kiinni ja kävelin vaikeesti vaan muo silti ihan oikeasti tönittiin takaa eteenpäin, ei ketää kiinnosta onko raskaana vai ei!
Kiva supistus oli siinä samalla päällä niin vähän hankala mennä niin nopeesti ku näköjään ois pitänyt.
Oisit ärähtänyt sille tuuppijalle, että aiotko oikeasti työntää mut naamalleni? Itse oon luonut niin julmia katseita kaikkiin tönijöihin, että saletisti tietävät tehneensä väärin.
Mulla on kans kerran bussista pois jäädessä käynyt lähes samalla tavalla. Eka vaan se akka löi mua laukulla mahaan, sit töni kyljestä etenemään ja viel tönäs mulle vauhtii et varmasti pääsen bussin ovest ulos.. Ei taida kauheesti joo ihmisii kiinnostaa, onko raskaana vai ei.
Sama on ollut bussissa noiden istumapaikkojen kanssa. Mummot/papat/hienot rouvat(pahimpia) istuu niil bussin etuosan paikoil sillee et seinän puolelle jää yks tyhjä paikka. Sit ku pyydät nätisti et pääsisinkö istuu ettei tarttis heiluu täs käytäväl ku on muutenkin huono tasapaino tän masun kanssa niin ne vaan mulkasee. Kaiken huippu oli ku kerran pyysin yhdelt mummolt päästä istuu siihen viereiselle paikalle ja sano etten pääse ni se prkl:n mummo jäi seuraavalla pois bussista!
mullekin kerran bussissa yhen mummelin vieres ikkunapaikka oli vapaa, ku kysyin saisinko istua siihen, vastas vaan että se on varattu... en kyl ollu raskaana, mut jalka paketissa ja kepeillä kuljin... jäin siihen viereen sit seisoo ja huojumaan ja parin pysäkin päästä se eukko jäi pois kyydistä....
Joo kyllä täs tulee taas ikävä tonne pohjois-Savoon missä paljo aikaa viettäny niin siellä ei tälleen hötkyilty ja kiirehditty, bussissaki sai vaikka kuskin kanssa rupatella ennenku nous kyydistä pois eikä se aikataulu ollu niin justiinsa sekunnin päälle! :)
Tääl pääkaupunkiseudun tuntumassa ja varsinki stadissa saa vaikka kuukahtaa kadulle ja ihmiset kävelee vaa yli tai potkasee sivuun!