Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienot on! Oliks nää synttärilahja vai lepytyslahja nimikkeellä? Joka tapauksessa kaunis ele mieheltäsi :)

Kyllä ne oli synttärilahja mutta toimi ihan hyvin lepyttelylahjanakin kun osu sopivalle päivälle :)

Mun TENSsi tuli UPSi-pojan tuomana kotiin. En malta odottaa että mies tulee kotiin, olen aikeissa testata laitteen toimivuuden sillä (että ehtii vaihtaa jos toimikaan :rolleyes:). Eikä varmaan malta mieskään... olen lanseerannut laitteen sille sähköshokkilaitteena :P

Mies pääsi toistaiseksi pälkähästä. Testainkin TENSsin sittenkin omaan polveen. Laitteen ohje sanoo ettei saa käyttää ennen vkoa 37 mutta päättelin ettei polven sähköttäminen voi ihan kauhean vaarallista olla. Aika mukavalta tuntui, mutta alaselän tuntoaisti voi olla kyllä vähän herkempi.

Mäkin aloin kattoon vauvalle jo valmiiks kotiutumisvaatteita, mies kun ei varmasti osaisi tuolta kaapista niitä katsoa tai valita edes sellaisia mitkä olisi mua miellyttävät :D Nuo nyt on sit pakattuna hoitolaukkuun valmiiks.
Huomaa et Nalle Puh aihe on kyllä tän mamin mieleen :) Täytys kyl vaan varmaan varuiks kattoo jotkut 56 kokosetki vaatteet, kun nuo on 50. Tarviskohan tohon väliin jotkut housut viel..?WP_001161.jpg

minkäkokosia noi pikkulintunen on, noi kotiutumisvaatteet? Näyttää kuvassa hirmu isoilta!
Mä otan vissiin sekä 50 että 56 koon vaatteet mukaan niin kai niistä jotku sopii.
Ollu jotenki tosi vaikeeta ostaa noita vaatteita vauvalle kun ei yhtään tiiä mitä kokoja tarvii, mä oon niin usein nähny kun toisten vauvoilla on jättisuuria vaatteita varmaan senkin takia ettei haluta ostaa niitä pikkukokoja mitkä jää nopeasti pieneksi, mutta mä taas haluan että siinä ihan alussakin olis sopivia vaatteita eikä sellasia mihin hukkuu :)

Kivat vaatteet Suski88, mä laittaisin housut väliin vielä.

Taidan kyl siihen jotkut housut viel kattoo, ettei pikkusella oo sitte kylmä. Ilmakaa varmaan kuitenkaa ihan niin lämmin toukokuun alussa vielä. Vois jonku peitonki kattoo varuiks mukaan et saa kaukalossa vauvan päälle.

minkäkokosia noi pikkulintunen on, noi kotiutumisvaatteet? Näyttää kuvassa hirmu isoilta!:)

body ja housut kokoa 56, nallepuku on 62, kun aattelin et turha ostaa se numeroa pienempi kun on päällä ehkä just tasan kerran. Vaikuttas vaavi suurehkolta, oma veli oli 58 cm syntyessä (nyt 201 cm pitkä) ni ei saattas ne pienemmät mahtua päälle lainkaan. Tietty saman kokonumeron sisällä vaatteissa on isoja kokoheittoja.

äääööööäääääööäöäöööääääää mä en kestä!!!!!!! http://www.hattentatti.fi/index.php
mukaan irtos pojan uuteen huoneeseen seinätarroja, mut noi myssyt oli niiiiiiiin söpöjä :Heartred ihan vähän teki mieli tilata, mut ehkä oottelen lähemmäs syksyä :) tuskin se vauva jaksaa kesähelteellä virkattuja myssyjä kantaa päässään:wink

Oi ei miks menin kattomaan :grin Aivan ihania noi myssyt ! Mä en oo ostanu vaaville vieläkään mitään :grin:oops: Tosi noloo ku mun äitikin on käyny ostaa jo vaaville lahjan ja mä en oo saanu ees niit vähäsii hankintoi tehtyy :rolleyes:

Mie en oo ostanu mitää leluja vauville hirmusesti.. Jotenki karun olosta.

Ei oo ku pehmosoittorasia, pakkauksen purulelu ja sit tulevaisuut varten isyyspakkauksest plaston traktori-peräkärryllä. Ja mummo neulonu pehmopupun. Ainii ja Teddykompanietin pupu uniriepu.

en mäkään ole ku yhden helistimen ostanu ja sellasen uninallen, minkä otan jo laitokselle mukaan.... muuten saa leikkiä pojan vanhoilla vauvaleluilla :)

Mä en kans osta mitää leluja ku pojan vauva lelut nii hyvässä kunnossa :) Ja mul on jopa kolme ihan uutta puruleluu paketis ni ei niitäkään tarvii hommailla :p Mä en oo kyl noit kotiutumis vaatteita ees miettiny vielä :oops: Hmm pitäskö sitä nyt jotain saada aikaseks ? Vauvan vaatteet oon pessy, mut en niitäkään kaikkia :grin:oops: Oon ihan saamaton !

No ei kauheesti :) Purulelut on hyviä ku ikeniä alkaa kutittaa ja muutenhan vauva vaa eka kattelee leluja. Meilläkin on vaan muutama hassu lelu ku ei niillä sillee leikitä :)

Ei meil oikeen mitään leluja ole, eihän se niistä mitään tajua aikoihin :D Ainun pupuhelistin saatiin lahjaks ja äippäpakkauksen kirja ja purulelu, niillä pärjännee aluksi. Ja luulet et noi lelut on niitä asioita mitä jengi ostaa lahjaks ja roudaa mukanaan (niin hyvässä ku pahassakin...)

Takaisin