Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tullaan kotiin tässä:
emmi_51518_12.jpg

Ei oo ihan nallehaalari, pitäisköhän sellainenkin hankkia muuten vaan. Näyttäis sitten vauva siltä, että kuuluu muitten toukokuisten joukkoon :).

Meillä on tällanen, muttei ole mun tyyliä.. Miehen tytön vanha :) Tää on meillä varahaalarina:
ImageUploadedByVau Foorumi1396676005.200437.jpg
Älkää välittäkö taustan sotkuisuudesta ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täällä on kyllä erinomainen palvelu! En ehtinyt evääni liikauttaa, niin jo on linkit rivissä, että mistä löytää nallehaalarit. :)

Cedju: elä vaihda, toi on ihana!!!! ja pirteeki!!!!!!

oi, olis kyl niiin kiva jos olis jo lämmintä!! mut sit kyl ahistaa varmaan kahta kauheemmin makaa siel sairaalassa :confused:

Käytiin tiistaina polilla kattomassa mihin majoitutaan. Lähen sieltä kyllä heti ku mahollista. Melko melankolinen paikka. Kunhan imetys lähtis hyvin käyntiin...

Vaunut, ne miehen muksuilla jo palvelleet, saapui meille. On ne vähän nukkavierut, mutta ehjät ja on ne kuitenkin ihan laatukamaa. Mies jo repi niistä irtokankaat pesua varten. Mun varmaan sitten tarttis alkaa tiirata onko kaikki ruuvit ja laakerit kunnossa kun taitaa olla enemmän mun heiniä :grin

Mie tarvisin vielä vauvalle kotiutumista varten jonku fleece- tai vanuhaalarin kun se äitiyspakkauksen on niin iso et en viitti sitä ottaa. Poikkean selkeästi kyllä useimmista toukomammoista siinä etten oikeen tykkää noista nallehaalareista. Ei niissä sinäänsä mitään vikaa oo mutta kun ovat niin valjun värisiä, valkosia, ruskeita, harmaita tai vaaleanpunaisia. Mie ottaisin ennemmin jonku vähän pirtsakamman värisen mut ei oo tullu missään vielä vastaan. Tosin en oo kovin aktiivisesti etsinytkään.

Alkoi muuten tossa yks päivä ärsyttämään kaupoilla se miten vauvanvaatteet on monesti lajiteltu niin selkeästi tyttöjen ja poikien vaatteisiin. Ja sitte on tosissaan vaan sitä vaaleanpunaista tai sinistä. Meille pitäis olla tyttö tulossa mutta kun en ite tykkää vaaleanpunaisesta niin en sitä myöskään lapselleni osta. Polarn & pyretin liikkeessä oli jotain tosi kivoja vaatteita, mutta hinnat vaan sen verta suolaset etten piheyksissäni raaskinut ostaa. Löysin sitte lindexin ale-rekistä vihreän dinosauruskuvioisen kolitsihaalarin ni sentäs jotain vähän värikkäämpää. Sekin ehkä enemmän ns. "poikavaate" mut mitäs sitten :p

Muhunkaan ei oikein iske mitkään ruskeat tai valkoiset pörrövaatteet ja ihmettelen miksi pipoihin ja huppuihin tungetaan korvia. Joku leppis tai ampparipuku voisi kyllä olla hauskat :) Tosin, mulle tuli yhden kirppispaketin mukana valkoinen korvallinen pörröhuppari ja meinasin ensin että se menee heti uffin pönttöön mutta sitten kuitenkin silmäilin sitä ja onhan se tosi söpö ja sai vielä jäädä.

Iloiset värit on lähimpänä munkin silmää. Tykkään myös kaikista hassuista kuvioista, niissä saa nalleja ja norsuja seikkailla. Ja kaikki retrojutut miellyttää vaikken mä nyt ihan mihinkään oranssi-vihreään velouriin lasta täysin verhoaisi.

mäkään en niin perusta noista nallehaalareista... joku muu elukka olis kivempi :) just joku leppis tai pimppari, väriä elämään!!!! :p

Mä sorruin tilailee tintusta hattuja muksuille. Tarvivat kevyempiä ja isompia hattuja ja oli alessa osa, niin saivat itse valitakin mieleisiä.. Hassut hatut on mun heikkous...

Spiraali, tämäkin mamma harrastaa nettishoppailua kun meidän kylältä ei rättikauppoja löydy vaan lähin on 40 km päässä. Ja kyllähän tuota monesti tulee ostettua aika ison kasan vaatetta muksulle vaikka alunperin saatto mennä katsomaan jotain itselle :)

Cedju, aivan ihana toi marimekkohaalari!

Mua oikein harmittaa, kun mulla on esikoiselle saatu lahjaksi 56cm vaaleanpunainen vanuhaalari, 50cm pingviini fleecetakki ja housut, 62cm pinkki fleecehaalari, molemmista äitiyspakkauksista vanuhaalarit ja viime viikolla mun äiti toi reiman myymälästä 62 cm fleecehaalarin.

On tulokkaalle haalaria kerrakseen, ei tartte kyllä haaveilla nallehaalareista tai tuosta aivan ihanasta unikkohaalarista. Hyvä, että on vaatteita, mutta tää tuntuu jo vähän kurjalta kun niitä on kesävauvalle jo liikaakin.

Takaisin