Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miekin tosiaan pesin tänään kaikki pojan vanhat helistimet, purulelut jne.. :) Eihän se niitä hetkeen vielä tarvi, mutta ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hauska kuinka monta nallenpoikasta on toukokuussa kotiutumassa :)
Pakko oli ottaa viel meidän uusista brioista kuva tänne, upee toi lila väri livenä. image.jpg

Lucy, magee väri! Mie ostin ruskeet smilet, vaikka se ocean olis myös ollu kiva. Olin vähä tylsä, mut hoitolaukun ostin tyyliini sopivasti oranssin, joten vähän piristää tummaa ulkokuorta ;)

Meil on tohon se harmaa vaunukoppa, mut päätettii rattaat ottaa ilosemmalla värillä :)

Miulla vaunukoppakin ruskea ja kaukalo harmaamusta. Rattaisiin sain sen fleece istuinpäälisen joka lila toiselta puolelta ja musta toiselta. Mut on kyllä kivat, kun helposti muunneltavat, kääntyy pienessä tilassa ja menee tosi pieneen tilaan. Ainut miinuspuoli toistaseks on se brion oma sadesuoja joka on enemmän ku persiistä, liian kovaa materiaalia ja sellasta kirkasta koppuraa joka varmaan tulee halkeemaa. Ostinki kirpparilta parilla eurolla vaunukoppaan sadesuojan, ei ollu merkistä mainintaa mut kävi hyvin :)

Mä oon kattonut kans Hattentatista noita sisustustarroja ja varmaan jossain vaihees hommaankin sit noita ku saatais kämppä mis poitsu sais oman huoneen. :)

Mä sain pitkään suunnitellun ja odotellun ikeareissun äidin kans hoidettua. Ostettiin KAIKKEA!! Tai siltä ainakin tuntu :D

Nyt on vauvalla amme, hoitoalusta, aluslakanoita, vaatteille säilytystilaa ja vaikka mitä muuta! Itellenikin sain uudet verhot ja kaikkea muuta kivaa.

Oon kyllä ollu ostosreissun jälkeen niin poikki etten oo jaksanu ees foorumia lukea! Huomenna hoidetaan sit babystyle ja hankinnat on vihdoin tehty!

olis kyl niin muksaa päästä Ikeaan :p Pikkulintunen: meil on kans noi samanlaiset aarikka-ankka pökät :grin ihan mahdit!!!!

Must tuntuu et meil on ihan liikaa vauvan leluja :confused: mut en mä ekallekaan ostanu sillon ku yhden helistimen, kaikki muut on vaan ilmestyny jostain :eek:

hymykuoppa: jos kirppistä kaipaat, käykää samalla Nellassa ja Nutussa! Sinne ei tosin kannata heti aamusta hyökätä, vaan vasta puolenpäivän jälkeen, kun vankkuriväki on vienyt lapset syömään. Hyvällä tuurilla vieressä oleva myymälän loppuunmyyntiä tekevä Villiankka on auki, kannattaa tsekata facebookista. Nää on siis Babystylen yläkerrassa.

Niittykummussa muutaman kilsan päässä on Lastentarvike. Ja Omenassa on esim. Skidi.

Joo lastentarvikkeessa oon käynykin jo kerran ja meinattiin sille kirpparillekin mennä huomenna :) mut kiitti vinkeistä! En mä varmaan jaksaiskaan ennen puolta päivää lähteä liikkeelle :D

Hei mäkin haluan nallehaalarit kotiutumisvaatteiksi! Mistä niitä saa?

Kävin (taas) läpi vaatteet kokoa 50-62 cm. Sitä isompia ei onneksi kauheasti vielä ole... Totesin, että bodyja ja potkareita ois vaikka muille jakaa (oikeasti, koon 50 cm bodyja oli 13 kpl, alkaa tulla se hyppykiikkujuttu mieleen). Toisaalta puuttuu oikeasti tarpeellisia asioita, kuten tuo kotiutumiskokoinen haalariasia. Ja jokunen nätti kevätpipo vois olla.

Siis har-mil-lis-ta, joudunko lähteen ostoksille? Eikun ihanaa huomata sellaista hankittavaa, mitä ei ole vielä yhtään ja jonka minä itse saan valita ja ostaa! :love017

Todellakin oon ihan hyshys, yhtään vauva-artikkelia ei tähän talouteen tule enää ilman mun lupaani! Mies saa tulla joku päivä Ikeaan pinnisostoksille (eli maksamaan ja kantamaan :p), muuten omin kaikki hankinnat mustasukkaisesti itselleni.

Ellokselta löytyy nallepuku myöskin h&m pari euroa kalliimpi, mut siin tulee mukana irrotettavat tumput :)

Meidän nallehaalarit on kirpparilta, sillon kun moisia hain niitä oli kaik kirppikset ihan vääränään :).
Mut siis mua on nyt yritetty herätellä ettei vauva välttämättä oliskaan megaiso syntyessään, et pitäs olla niitä 50- senttisiäkin vaatteita... Yks body ei sit vissiin riitä? Joudunko mäkin vielä ostamaan jotain..?

tää vaikuttaa siltä että tän kevään myynnit paukkuu ja ritisee ja kauppiaat on erityisen tyytyväisiä ku jokainen toukomamma joutuu vähä ostaan jotain :grin

Takaisin