Palautetta ja ideoita!

En tiiä onko joku jo tätä ehdottanu, mutta oli jossain keskustelussa puhetta, että olis hyvä olla mahdollisuus omien viestien poistoon. Eli oisko mahdollista saada "poista viesti" nappula tänne? :)

Hei Dolly!

Tätä ehdotetaan aina säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta ylläpito on katsonut paremmaksi, ettei tätä mahdollisuutta ole. Omia viestejä voi kuitenkin muokata tarpeen mukaan! :)
 
Mites, ku täällä on toi "en tykkää"-nappula. Mua ja meiän ketjus (la elokuussa 2013) myös muita ärsyttää se, että sen käyttö/anto luokitellaan automaattisesti negatiiviseksi palautteeksi. Vaikka me ollaan sitä käytetty muussa merkityksessä. Eli sillä on tuettu viestin kirjoittajaa tietyissä tilanteissa ja muutenkin myötätunnon osoittamiseen niissä asioissa mihin ei voi tota sydäntä lätkästä.
 
Mites, ku täällä on toi "en tykkää"-nappula. Mua ja meiän ketjus (la elokuussa 2013) myös muita ärsyttää se, että sen käyttö/anto luokitellaan automaattisesti negatiiviseksi palautteeksi. Vaikka me ollaan sitä käytetty muussa merkityksessä. Eli sillä on tuettu viestin kirjoittajaa tietyissä tilanteissa ja muutenkin myötätunnon osoittamiseen niissä asioissa mihin ei voi tota sydäntä lätkästä.


Samaa mieltä! Nyt ei ole ollenkaan semmoista 'symppaus'-nappia, joka kertois, että on pahoillaan kirjoittajan tilanteesta tms. :S

Mulle on myös ylipäätään jäänyt osittain epäselväksi noiden perimmäinen nappuloiden tarkoitus. Osahan on hyvin selkeitä, mutta mietin lähinnä, onko näillä mitään sen suurempaa funktiota, kun kertoa kirjottajalle, mitä kirjoituksesta tykätään?
 
Hei Bettie ja ReginaVeritas!

Noiden nappuloiden tarkoitus on tosiaan kertoa kirjoittajalle, mitä kirjoituksesta tykätään - tämä on foorumin vakiotoiminto. Voisihan tuota toki muokata, esimerkiksi tuon sydän-symbolin voisi muuttaa "Sympatiaa"-symboliksi. Miltä tämä kuulostaisi? :)
 
Hei Bettie ja ReginaVeritas!

Noiden nappuloiden tarkoitus on tosiaan kertoa kirjoittajalle, mitä kirjoituksesta tykätään - tämä on foorumin vakiotoiminto. Voisihan tuota toki muokata, esimerkiksi tuon sydän-symbolin voisi muuttaa "Sympatiaa"-symboliksi. Miltä tämä kuulostaisi? :)


Täällä päässä ainakin se näin äkkiseltään kuulostaa ihan hyvältä. Kuitenkin 'sympatiaa' voi tulkita niin, että sitä on kokenut saavansa arvostellusta tekstistä, tai niin, että sitä haluaa antaa tekstin kirjoittajalle. Älkää kuitenkaan ihan pelkästää tämän yhden mielipiteen perusteella muuttako. :D
 
Hei Bettie ja ReginaVeritas!

Noiden nappuloiden tarkoitus on tosiaan kertoa kirjoittajalle, mitä kirjoituksesta tykätään - tämä on foorumin vakiotoiminto. Voisihan tuota toki muokata, esimerkiksi tuon sydän-symbolin voisi muuttaa "Sympatiaa"-symboliksi. Miltä tämä kuulostaisi? :)


Ollaan me sitä sydän-nappulaa siihenki käytetty, mut joissai tapauksis se ei oo toiminu/ollu sopiva, ja varmaa just siks ku siin lukee "ystävällinen". Mullekin käy jos se muutettas sympatia-nappulaks :)
 
Aikaisemminkin olen maininnut näistä spammeistä, mutta tänään on kyllä tullut joku ennätys, kun Kysy kätilöltä palstalla on liioittelematta lähelle 50 spammiviestiä. Ensimmäisestä n. 15 jaksoin tehdä ilmoituksen...
 
Eikä vaa toi spämmien poistelu vaa vaikee selata uusia viestejä ku tänäänkin 2/3 on spämmiä :sad001 Jotain tartteis tehdä, jos ei filttereitä saada kuntoon ni vaik tilapäisesti anonyymit viestit pois kunnes saa ton selvitettyä (ei kyl ideaaliratkaisu sekää ku ite koen ton ettei ole rekisteröitymispakkoa madaltavan osallistumiskynnystä).
 
Eikä vaa toi spämmien poistelu vaa vaikee selata uusia viestejä ku tänäänkin 2/3 on spämmiä :sad001 Jotain tartteis tehdä, jos ei filttereitä saada kuntoon ni vaik tilapäisesti anonyymit viestit pois kunnes saa ton selvitettyä (ei kyl ideaaliratkaisu sekää ku ite koen ton ettei ole rekisteröitymispakkoa madaltavan osallistumiskynnystä).

Voi ei, mistähän näitä spämmejä oikein tulee? :sad001 Käsken IT-puolen nyt töihin asian tiimoilta - toivotaan, että löytyy jokin toinen ratkaisu. Jos ei, niin pakkohan anonyymi-toiminto on ottaa pois.

Asiantuntija-osiomme valitettavasti joka tapauksessa poistuu vuoden vaihteessa, joten pitäisin anonyymin kirjoittamisen mahdollisuuden siihen asti auki. Toivotaan, että IT-heput keksivät pian ratkaisun!
 
Harmi kun asiantuntijaosio poistui! Se oli niin hyödyllinen. Onko uusia asiantuntijoita tulossa?
 
Huomasinpas muuten juuri, että foorumin kello on tuntia edellä Suomen ajasta. :) Pikku juttuhan se on, mutta ajattelinpa kertoa silti. :)
 
Miksi tää foorumi on alkanut tallentaa luonnoksia viesteistä? Itse usein olen kirjoittavinaan jotain, sitten en haluakaan syystä tai toisesta sitä lähettää, poistan kirjoittamani ja jatkan palstan selailua. Ja sitten joka kerta kun käyn kyseistä keskustelua lukemassa se ehdottaa minulle kirjoittamaani valmiina.

Esimerkiksi kun on parisuhdekeskusteluista kyse niin en tosiaankaan useimmiten haluaisi lukea tai nähdä sitä tekstiäni uudelleen ja suoraan sanoen vähän karmii, että se on siellä tallessa. Kun jätin sen lähettämättä ihan syystä. Eikä näytä mitään auttavan vaikka kuinka pyyhkisi tekstin pois ja istuttaisi sitä samaa sivua auki minuuttikaupalla. Joskus se vedos on kadonnut mutta yleensä se silti tarjoaa sitä luonnosta taas seuraavalla kerralla.

Toi on tosi creepyä.
 
Samat sanat elmiinan kanssa! Välillä myös olen aloittanut väärälle palstalle kirjoittaa vastausta ja sitten se luonnos näkyy sielä jossain, johon se vähiten kuuluu ja sitten saa pelätä, jos sen vahingossa lähettääkin. :/
 
Takaisin
Top