Palautetta ja ideoita!

Androidin mobiilisovelluksella ei pääse ollenkaan näkemään salaista ryhmää, jossa olen jäsenenä. Vai enkö vaan osaa? :)
 
Androidin mobiilisovelluksella ei pääse ollenkaan näkemään salaista ryhmää, jossa olen jäsenenä. Vai enkö vaan osaa? :)
Hei hannanna!

Mobiilisovelluksella pitäisi päästä myös salaiseen ryhmään. :) Juuri nyt en osaa neuvoa tarkemmin, mutta palaan viimeistään huomenna asiaan kun ehdin testaamaan sovellusta!
 
Testasin foorumin mobiilisovellusta, ja androidilla näkyisi salaiset ryhmät toimivan moitteetta. Kun menet heinäkuisten ryhmään, ylimpänä pitäisi näkyä sinulle salainen ryhmä. :) Löytyykö?
 
Mun puhelimessa (sony eli käyttöliittymänä android) foorumiapplikaatio heittää mut joka välissä ulos niin että pitää kirjautua aina uudestaan. Alkaa tympiä toi sähköpastiosotteen näpyttely 15 kertaa päivässä kun ennen ei oo tarvinnu kirjautua kun vaan jos olen itse ensin kirjautunut ulos.
 
Mikä tuo Kysy imetystukiäidiltä -osio on? Onko se siis jo käytössä, siellä ei ole yhtään viestiä eikä mitään aloitusta tai tietoa kauheasti koko hommasta....
Mutta siis iso peukku tuolle osiolle, varmasti sille on tarvetta! :thumleft
 
Juu ei toimi sen paremmin vaikka poistin applikaation vielä uudestaan.
Voihan itku. Pyysin IT-puolta katsomaan mikä on ongelmana, mutta he eivät voi tehdä asialle muuta kuin pyytää palvelun tarjoajaa korjaamaan bugin seuraavaan päivitykseen. :sad001 Joskus muuten puhelimen välimuistiin tallentuneet tiedot voivat haitata sovellusta. Oletko kokeillut tyhjentää välimuistia? Siitä voi olla apua. Mutta jos se ei auta, niin valitettavasti pitää vain kestää nykyisen version kanssa ja odottaa uutta päivitystä... :shy:
 
Takaisin
Top