Palautetta ja ideoita!

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Miramaria, 10 loka 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. ReginaVeritas Keskustelun kolmiottelija Helmikuunmammat 2014

Muuten, aikaisemmin olen tästä jo sanonut, mutta edelleenkin yksityisviesteistä tulee automaattisesti ilmoitus sähköpostiin. Vieläkään en ole läytänyt asetusta, josta tämän voisi muuttaa.
  2. Miramaria Tietävä tietäjä

Jaahas, no nyt kuulostaa taas todella jännältä... o_O Selvittelen asiaa!
  3. Miramaria Tietävä tietäjä

Heippa! Löysinpä vihdoin, mistä saadaan kelloa siirrettyä. Siitä löytyykin asetukset OMISTA asetuksista (en muistanut tätä enää ollenkaan, ja etsin ihan vääristä paikoista...).

ELI:

Omat asetukset-->

Ajan vaihtaminen.jpg
    (Pahoittelen englannin määrää. En ole vieläkään ehtinyt kääntää kaikkea.)

:)
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Miramaria Tietävä tietäjä

Hei! Juu. En ole vielä saanut tähän vastausta. Norjassa ollaan niin kiireisiä taas uusien työsarkojen kanssa... Mutta.

Huomasin, että itselleni tulee aivan samalla tavalla sähköposti-ilmoituksia uusista yksityisviesteistä, mutta ne menevät spämmeihin, enkä edes tiennyt niiden olemassaolosta. Jos merkitset foorumin ilmoitukset spam-viesteiksi, viestit eivät häiritse sinua enää inboxissa. Tämä ei tietenkään ole paras ja lopullinen ratkaisu, mutta oletko ajatellut tätä? :)
  5. ReginaVeritas Keskustelun kolmiottelija Helmikuunmammat 2014

Valitettavasti mulla ei meinaa millään tajuta sähköposti, että haluan ne spammiksi! Osa menee spammiin suoraan, osa ei. :sad001

Ja kiitos kellon asetusten ohjeista! Eipä tullut mieleenkään, että sen saisin itse muutettua. :D
  6. Miramaria Tietävä tietäjä

No höh höh! Odotellaan, josko IT-puolelta tulisi asiaan ratkaisu...

Eipä mitään, en itsekään muistanut ollenkaan, kuinka kelloa muutetaan! Sain itsekin ihan uudelleen opetella. :laughing002
  7. Takkuinen Oman äänensä löytänyt

Palautetta laitettava nyt siitä että mulla on nyt kolme tunnusta tänne, koska jostain syystä kaksi aikaisempaa ei vaan toimi. Ei muka löydy kyseisia tunnuksia.
  8. Miramaria Tietävä tietäjä

Onpa omituista ja ikävää! :sad001

Haluatko jonkin näistä kolmesta tunnuksesta käyttöön tänne? Jos laitat sähköpostiosoitteesi, jolla tunnuksesi ovat ja salasanasi, pyydän IT-puolta laittamaan tunnuksesi kuntoon!
  9. Takkuinen Oman äänensä löytänyt

Mulla on nyt nää uudet käytössä. Toivottavasti nää ei lakkaa toimimasta. En vaan osaa nyt nimimerkkiä vaihtaa :/
  10. elmiina Sanavalmis juttuseppä Huhtikuunmammat 2014

Nimimerkin voit vaihtaa tuolta oikeasta yläkulmasta, missä on nykyinen nimimerkkisi. Vie kursori siihen päälle ja valitse alasvetovalikosta "Yhteystiedot" :)
  11. hymykuoppa Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Mobiiliapplikaatio iphonelle kaatuu nykyään ihan koko ajan! Olis kiva jos se ei sammuis joka kerta kun yrittää avata jotain ketjua tai päivittää jotain osiota...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
  12. Miramaria Tietävä tietäjä

Hei hymykuoppa! Kiitos tiedosta, laitan informaation eteenpäin! :)
  13. MiniMyy Vasta-alkaja

Palautetta noista etusivun jutuista...

Kaipailisin vähän syvyyttä ja objektiivisempaa kantaa kirjoittajilta noihin teksteihin.
    Valitettavan usein tekstit ovat yhdentekeviä, toisinaan jopa harhaanjohtavia puutteellisen tai ristiriitaisen tiedon vuoksi. Ymmärrän kyllä, että kattavaa tutkimustyötä ei jokaisen artikkelin kirjoittamiseksi ole resursseja tehdä, mutta toivoisin että ainakaan kirjoittajan omaa mielipidettä ei tekstin rivien välistä voisi selvästi lukea.

Tällä sivustolla on mainiosti toimiva keskustelufoorumi, jolla keskustelijat osaavat ilmaista mielipitetään sivistyneesti ja selkeästi perustellen, siksi toivoisin, että artikkeleita kirjoittavat ammattilaiset voisivat pitäytyä faktoissa.

Kiitos monessa suhteessa informatiivisesta ja miellyttävästä sivusta.
  14. Miramaria Tietävä tietäjä

Hei MiniMyy ja kiitos kovasti palautteesta! :)

Sanon terveisiä toimitukselle, mutta voisit myös lähettää artikkeleita koskevaa palautetta toimitukselle täällä tai suoraan päätoimittajallemme petra.lehto@vau.fi.

Kiva kuulla positiivisia kommentteja foorumin tyytyväisiltä käyttäjiltä! :)
  15. hymykuoppa Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Mobiilisovellus heitti mut ulos foorumilta ja kun yritän kirjautua uudestaan niin mun sähköpostilla ei löydy käyttäjää. Käytössä iphone ja sovellus pitäis olla ajantasalla.
  16. ReginaVeritas Keskustelun kolmiottelija Helmikuunmammat 2014

Laitan asiasta heti IT:lle viestiä!

Jos voit, laitatko kuvakaappauksen siitä, mitä sovellus ilmoittaa?

Mikä versio iPhonesta on kyseessä?
  17. hymykuoppa Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Kuvankaappauksessa näkyy mun sähköposti eli en halua laittaa sitä tähän. Voin laittaa sen yksityisviestillä. Iphone 5 on mulla ja kuulemma en oo ainoo jolle on nyt käyny näin.
    • Tykkään Tykkään x 1
  18. ReginaVeritas Keskustelun kolmiottelija Helmikuunmammat 2014

19. Martuti Kunnioitettu kommentaattori Heinämammat 2014

Uusia hymiöitä on ilmestynyt iso liuta, mutta ne eivät toimi ollenkaan :eek::confused:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  20. Martuti Kunnioitettu kommentaattori Heinämammat 2014

^ Nyt toimii :happy:
    • Tykkään Tykkään x 1