Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja TAAS mie täällä valitan..
Seuraan ketjua Laskettuaika heinäkuussa mutta en saa ilmoitusta jos siihen osioon on tullut ihan uusia keskusteluja.. Muidenkin seuraamieni ketjujen osalta ilmoitusten saapuminen vähän tökkii..
Kyllä omasta mielestäni on kaikki ilmoitukset valittu... Alla screenshot omista ilmoitusasetuksista. Puuttuuko jotain?
Miten voi poistaa omista albumeista kuvan/kuvia? En ite honannu ku äske kävin kuikuilemassa...
Noi alaosasto linkit toimii moitteettomasti!
Ja hymiöt muutes skrollaa aika ärsyttävästi itsekseen..pitää olla nopee ku on uutta hymiöö lisäämässä..
Jees, nyt sain kuvan poistettua..En vissiin aikasemmin vaan hoksannu tuota "hallitse kuvia"- nappia.. :) Tänks! :)Hei, oivoi ja anteeksi! Olen täysin unohtanut vastata viestiisi! Toivottavasti olet jo saanut kuvia poistettua. Tässä kuitenkin ohje, kuinka saat kuvat poistettua: http://forum.vau.fi/threads/näin-poistat-albumikuvia.1578008/ :)
Jees, nyt sain kuvan poistettua..En vissiin aikasemmin vaan hoksannu tuota "hallitse kuvia"- nappia.. :) Tänks! :)
Heippa taas. :) Edelleen nuo hymiösivut vaihtuu automaattisesti ku on lisäämässä hymiötä listasta...On vähä ärsyttävä kyl..Voisko sille tehä jottain? Ja "iloinen" välilehdellä on lopussa monta kuvaa jotka ainakaan mulle ei ees näy..näkyy vaan laatikko.. ?
Kuuluiskohan tää nyt tähän ketjuun.. Jostain syystä pystyis muokkaamaan muidenkin tekstiä eikä vaan omia, josko ylläpito tekis asialle jotain.
Muokkaus toiminto on edelleen käytettävissä. Eli ongelmaa ei ole saatu näköjään vieläkään korjattua.
Taas on kaikki kuvat hävinneet ketjuista. Tai mulle ei ainakaan näy. Saadaanko niitä takaisin? :)