Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo "Täällä ollaan! Keskustele nyt" chatti boxi näyttää reagoivan kursoriini, kun vien sen ruudun alalaitaan jotta voin skrollata alas päin :/ Olen nyt 2 kertaa onnistunut avaamaan keskustelun, ilman että olen siitä painanut. En taida uskaltaa tulla lukemaan enää foorumia, kun tuo pamahtaa auki joka kerta. Kohta minua pidetään häirikkönä...
Onhan uuden foorumin toimimattomuus vain väliaikaista, onhan? Omassa profiilissa kaikki linkit ei toimi, osa lukee englanniksi, mä en tuon mukaan olis perustanu yhtään topikkia, ja kyl mä kaipaan myõs sitã päivittãin vaihtuvaa omaan raskauteen liittyvää ajankohtaisTekstiikin, ja kauanko raskauskestänyt jne animaatiot ja linkit sen raskausviikon selostuksiin. Plus että on muute raskas sivusto ainakin mun blackberrylla kâytettáväksi, tekstin kirjotus kesti yli 5 min ja kuten huomata saattaa, typoja tuli paljon koska teksti laahas niin kovasti kirjooittajan peràssä.
Näköjään ei edelleenkään toimi pikalinkki popup-ikkunan kautta esim. Laskettuaika 2013 -> heinäkuiset antaa vaan errorin.. :/ Tästä muistaakseni mainittiin jo testausvaiheessa...
Mulla näyttää keskusteluissakin kirjautuneena, mutta silti nimen alla lukee vieras... miksihän??
Moikkelis! Noi hymiöt scrollaa edelleen automaattisesti sivulta toiselle..Voiskohan sille jottain tehä?Vähä ärsyttää ku yrität katella jotain kivaa hymiöö nii yhtäkkiä onkin iha eri sivu nenän eessä. Onhan siinä reunoissa ne nuolet joista voi sit sivua vaihtaa..(vaikka ne nuolet vois olla vaikka sen hymiö-ikkunan alaosassa jatkuvasti näkösällä eivätkä siellä hymiöiden päällä..) *vali vali* :)