Mulla on vasta dpo10.@StarStrike Kyllähän tuo näyttää toiveikkaalta! Mikä dpo sulla olikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on vasta dpo10.@StarStrike Kyllähän tuo näyttää toiveikkaalta! Mikä dpo sulla olikaan?
@StarStrike Varsinkin siinä tapauksessa on lupaavaa, toivotaan että olisi pysyvä plussa!Millaisia tuntemuksia sulla on ollut?
Itellä on aika skeptinen olo tämän onnen kanssa nyt. Testit ei tummene ja alavatsa on välillä kuin polttelisi.Olen niillä rfsu:n liuskoilla testannut ja yhden saman merkin earlyn. En nyt siis osaa oikein edes sanoa kuinka tummia tai vaaleita niiden pitäisi nyt olla. Viime raskaudessa testasin muistaakseni vasta dpo17. Silloinhan kyllä tuli jo hyvät viivat.
Siihen earlyyn tuli kyllä paremmat viivat kuin noihin liuskoihin. Nyt ollut kotona vain liuskoja ja ne on haaleita. Ehkä lietson turhaa itseäni paniikkiin. Olen aika hyvä siinä oman pääni sisällä.
Jos tässä nyt käy huonosti, niin positiivista tietenkin on, että tulin raskaaksi. Ainakin raapaisun verran..mutta en luovuta vielä. Kesäreissuun ostettu CB herkkiä ja noita liuska rfsu:ta lisää. Ja soitin lapsettomuusklinikalle tänään. Tekivät verikokeeseen lähetteen ensi viikolle. Teroja jatkan nyt siihen saakka, että kuulee tuloksista.
Testaatteko te yleensä aina herkillä vai noilla "tavallisilla"?
Ehkä pitäisi ajatella näin juuri. Näkyy ilman tiristelyjä kuitenkin. Tämä viiva tuli nopeaa näkyviin testiin, mutta onkin CB herkkä.Jostakin luin että viivan tummuus ei välttämättä kerro mitään.. riippuu kait myös paljon testistäkin.. tärkeintä ilmeisesti että viivoissa on väriä ja ne näkyy![]()