40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@StarStrike Kyllähän tuo näyttää toiveikkaalta! Mikä dpo sulla olikaan?
Mulla on vasta dpo10. 🤷‍♀️ Järjellisesti ajateltuna en olisi vielä testannut, mutta rinnoissa ja alavatsalla on niin kummia tuntemuksia ollut, että kun tultiin mökiltä kotiin, niin ajattelematta sen enempää päiviä tein testin. Aiemmin ajattelin tuntemuksista, että liittyvät teroihin ja tähän kierron vaiheeseen. Eihän siitä ole kuin hetki kun kirjoitin, etten usko nyt tärpin käyneen. 🫣

@StarStrike Varsinkin siinä tapauksessa on lupaavaa, toivotaan että olisi pysyvä plussa! 😍 Millaisia tuntemuksia sulla on ollut?

Kovaa nipistelyä ja menkkamaista tunnetta, joka katoaa aina hetkittäin. Rintoja on kutittanut ja kivistellyt. Päässä on ollut semmoinen paineentunne, ei välttämättä voi sanoa, että kipeä, mutta inhottava tuntuinen. Eilen illalla ja tänään on ollut vähän etova olo. Ja maha toimii tooooodella hyvin. 🫣💩 mutta sanottakoon, että moni noista on ollut aiemmissakin nega-kierroista. Joku semmoinen pieni hitunen poikkeus on joka sai tekemään testin. Ja toisen... ja.. saas nähdä montako ehdin pelkästään ennen reissuun lähtöä tehdä. 😃

@StarStrike Toivotaan pysyvää plussaa ❤️

Täällä menossa kp30/dpo16 eikä menkkoja näy vieläkään. Sen ainokaisen testin tein dpo13 ja aloin jo pohtimaan et oliko siinä sittenkin joku vaalea viivanpaikka vaikka mun silmiin se näytti negalta. Pientä rusehtavaa limaa on tiputellut parina päivänä mut sit kun kuvittelen et huomenna aukeaa hanat niin tiputtelu loppuu samantien. Tänään aamusta Ouran lämmöt nousi nollaan, mut en nyt oikein luota tuohonkaan kun aloitin sen käytön vasta pari viikkoa sitten. Kai se on huomenna ostettava uusi testi jos menkat loistaa poissaolollaan.

Sain lisäksi julkiselta tänään Lugesteron-reseptin mut aloin miettimään et onko siitä hyötyä jos kerta muutenkin keltarauhanen toimii vähän liiankin tehokkaasti eikä suostu surkastumaan.

Minulla oli viime kierto tosi outo. Epäilin vahvasti raskautta (lue: olin varma), mutta vuoto tuli aika ajallaan. Ehkä jokin yritti kiinnittyä, mutta ei jatkunut muutamaa päivää pitempään? Lisäksi lähes koko kierron ajan -tai ainakin loppukierron- oli pistemäinen kipu toisella puolella. Kohta oli aivan selvä ja se pysyi samana. Olisiko ollut kystä? Minulla ei ole yleensä tuollaista kipua.

Ja nyt on kp 11 eikä ovulaatiosta mitään havaintoa. Tavallisesti ovulaatio kp 10-11 kehon tarkkailun perusteella. Yleensä kumpaakin munasarjaa nipistelee useamman päivän ennen ovulaatiota ja toisinaan ovulaatio tuntuu voimakkaampana yksittäisenä kipuna (kummaltakin puolelta 12-24h välein). Nyt on ollut ihan yksittäinen pikku nipsaisu (kummallakin puolella 12h välein). Lämmöt eivät ole nousseet.

Meillä oli ajatus, että tämä on viimeinen yrityskerta ja sitten kierukka kehiin. Nyt epäilen, että taitaa minun vauvatehdas kyllä muutenkin vetää viimeisiään, jos ovulaatiota ei kuulu.

Eli kun kahden viikon päästä ihmettelen, missä kuukautiset viipyy, niin ehkä ne vain ovat... Tauolla?

Luin kystistä tuon pistävän paikallisen kivun takia. Kystiä on havaittu ultrissa ja yksi kuivunut kysta on pysyvästi toisessa munasarjassa. Ehkä niitä on ollut aika usein, kun välillä ovulaatiokivut ja myös pms kivut ovat olleet aika pitkäkestoisia. Mutta hitostako näitä tietää, kun ei ole omaa gynekologia kotona ja ultraääntä käytössä joka kierrossa

Takaisin