Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
).Ne on tosi joustavia, oikeastaan kaikki paitsi käteinen tuntuu käyvän, laskun lähetys kotiin joka välissä tai kassalla maksaminen aina kun käy paikan päällä, tai kerryttäminen, paikan päällä harvakseltaan isomman satsin maksaminen tai laskulla isompi satsi. Ne on mulle yleensä ehdotelleet vaihtoehtoja kun oon kipitelly siihen kassalle käynnin jälkeen miehen kortti ojossa, että täällä olis vielä yks labralasku kesken, haluatko odottaa ensi kertaan, vai maksatko nyt tuon osuuden joka tässä näkyy, jne.Miten Dextrassa toimii maksupolitiikka? Jos tehdään alkionseulonta niin tuleeko ivf:stä yksi lasku ja sitten perässä (milloin?) lasku alkioiden tutkimisesta? Niin ja saako laskun vai pitääkö kaikki maksaa (kerralla) paikanpäällä tai esim. jokainen käynti erikseen? Jos saa laskun niin paljonko siinä on maksuaikaa, onko se esim. 2 viikkoa? Nämä tiedot auttaisivat hoidon aloituksen ajankohdan suunnittelussa...
nää viivästykset on nii raskaita, kun tää on muutenkin yks odottelulaji jossa jatkuvasti vaa toivotaan ja koitetaan olla! Oi multa poistettiin viisuri just viime vuoden lopulla, muistan kun loppukesästä toiveikkaasti hammasröntgeniin mennessä röntgenharjottelijan kauhuks julistin että saatan olla raskaana :D Sen valvoja ilmesty ovenraosta samantien hätiin :D (Sillon en viel tienny et en kyl ilman icsiä oikein voi olla. No joo.)@punktiopikkarit kaukohalaus täältä! ei tehdä helpoksi teilläkään
Meillä myös vastustaa..huomenna piti olla PAS ja oli jotenkin tosi hyvä ja toiveikas fiilis. Niin eiköhän tänä aamuna aikoja sitten leikatun viisurin ientasku alkanut vihoitella. Sieltä löytyi pieni märkäpesäke ja alkion siirrolle saa sanoa heipat. Siis totta kai parempi et nyt tämä kuin vaikka päivä alkion siirron jälkeen. Aktiivinen tulehdus kun ei koskaan oo hyvä siirron kannalta..mutta kun joka perkeleen välissä tullut viivästyksiä ja ehdin jo niin iloita et ehditään ennen kesätaukoa, niin on tässä taas sulattelemista![]()
Tsemppiä niin kovasti! Ja sitten kun vielä samaan yhdistyy pettymys tuoresiirrosta, niin ei oo kyllä kivaa. Ja nyt sitten kuukausi eteenpäin PAS:issakin... 

Mä kysyin tätä cyclojen lopetusta viimeksi Tilkassa ja lääkäri sanoi vaan topakasti, ettei cyclojen pidemmästä käytöstä ole todettu olevan mitään hyötyä. Kysyin myös gonapeptylistä, kun sen pistin aina yksityisellä alkion siirron jälkeisenä päivänä, ja nyt sitä ei Tilkassa ollut määrätty. Lääkäri sanoi, että jos sen toivon, niin hän kirjoitti siihen reseptin., mutta ei automaattisesti kuulu heidän hoitoprotokolaan. Eli gonapeptyliin sain heti myönteisen vastaanoton, mutta tuli tunne, että cyclojen pidemmästä käytöstä ei kannata edes keskustella. Mutta mun testi olikin nega, joten ei tarvinnut edes pohtia olisinki jatkanut niiden käyttöä salaa. :DNo niin... Koitan vielä elätellä vähän toiveita aamuunJa tosi kivoja kesäsuunnitelmia @punktiopikkarit!
Hei miten kun meillä Tilkassa on neuvottu että jos olisikin plussa, niin tuoresiirrosta cycloja käytettäisiin vaan testiaamuun saakka. Mutta oon ymmärtänyt että etenkin yksityisellä monet jatkaa käyttöä useamman viikon? Reseptiä kyllä olisi. Onkohan tässä millainen logiikka, että Tilkassa ainakin neuvotaan lopettamaan testiin?
Mä olin julkisella tuoresiirrossa ja neuvottiin lopettamaan cyclot just testin jälkeen, mutta jatkoin ominpäin kaikki mitä reseptille oli kirjoitettu ja venytin niitä pikkuhiljaa vähentäen rv 10 asti. Ei siitä haittaakaan ole niin mieluummin pelasin varman päälle. En usko että ois turhaa käyttää niitä pidempään, en tiedä miksi julkisella on noin raju kanta asiaan.No niin... Koitan vielä elätellä vähän toiveita aamuunJa tosi kivoja kesäsuunnitelmia @punktiopikkarit!
Hei miten kun meillä Tilkassa on neuvottu että jos olisikin plussa, niin tuoresiirrosta cycloja käytettäisiin vaan testiaamuun saakka. Mutta oon ymmärtänyt että etenkin yksityisellä monet jatkaa käyttöä useamman viikon? Reseptiä kyllä olisi. Onkohan tässä millainen logiikka, että Tilkassa ainakin neuvotaan lopettamaan testiin?