Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutta siinä kai pitäisi olla vähintään jo 2-3, kun yli neliviikkoinen tämä kyytiläinen olisi. Liuskatesti ei ollut vahvistunut eilisestä, jopa haalistunut vähän. Verikokeen tulokset ei oo vielä tulleet. Cycloja en vielä tohtinut lopettaa, kun oon ollut vielä vähän toivossa kiinni.. Voi olla että kun lopettaisi, niin vuoto alkaisi.
Oothan ottanu huomioon että digit näyttää viikot alkion hedelmöittymisestä eikä sitä mikä rv menossaIhan tosi hieno juttu @Lilanka , onnittelut
Täällä näyttää tosiaan että kemialliseksi jää. Digiin tuli raskaana 1-2, eli en mä tätä oo kuvitellutMutta siinä kai pitäisi olla vähintään jo 2-3, kun yli neliviikkoinen tämä kyytiläinen olisi. Liuskatesti ei ollut vahvistunut eilisestä, jopa haalistunut vähän. Verikokeen tulokset ei oo vielä tulleet. Cycloja en vielä tohtinut lopettaa, kun oon ollut vielä vähän toivossa kiinni.. Voi olla että kun lopettaisi, niin vuoto alkaisi.
![]()
Se alkio on ymmärtääkseni nyt 2 viikkoa ja kolme päivää, eli ei vielä neliviikkoinenOothan ottanu huomioon että digit näyttää viikot alkion hedelmöittymisestä eikä sitä mikä rv menossaEli testipäivänä jos se on se normaali 2viikkoa siirtosta niin toi digi näyttää hyvältä
mut jos sun alkio on jo 4 viikkoinen niin sittehän sulla on jo rv 6+jotain menos ja sitte toi näyttää kyllä jo huonolta
![]()
Mutta ne lisukat on superhaaleita, ja HCG oli eilen labrassa 20,5, joka sekin taitaa olla hyvin alhainen... Seuraillaan, mulla on seuraava labra sovittuna maanantaille.En osaa kyllä sen enempää kertoa, mitä oli siellä felicitaksen sivuilla. Tämä oli eka kerta kun tämä tutkimus oli meillä käytössä. Jollain tavalla niitä sen kuvantamisen perusteella arvioidaan todennäköisyyksiin blastoiksi kehittyä. Ainakin meillä oli yksi erityisen hyvä ja todennäköisesti juuri se on se mikä meillä ekaa kertaa kehittyi blastoksi ja päätyi pakkaseen.Mielenkiintoista! Osaatko kertoa tuosta lisää? Meillä ollut ongelmana, etteivät munasolut hedelmöity. Lääkärit eivät ole olleet varmoja johtuuko munasoluista vai siittiöistä vai onko jokin yhteisvaikutus. Siittiöitä tutkittu, munasoluista sanottu, että voidaan vain katsoa ovatko kypsiä.
Löysin Felicitaksen sivuilta tietoa, joka kuulostaa suorastaan aika villiltä. https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/lapsettomuushoidot/munasolujen-laadun-arviointi/
Minkä näkösii ötököi @Tiuhtiviuhti ? Mä aina kaadan pari keittimellistä kiehuvaa vettä kaikkiin viemäreihin, jos siel jotku ötökät koittaa munia nii kuolevat koko konkkaronkka :D
Keitä viemärit !!
Ymmärrän hyvin siitä seuraavan epäilyksen siirrettyä alkiota kohtaan. Meillä hedelmöittyi yhdeksästä munasolusta kaksi, joista vain tuoresiirrettävä selvisi. Oon ollut kokoajan vähän epäileväinen, että voisiko se muka olla hyvä, ja että pakko olla isomminkin jotain häikkää, kun lopulta hyvästä määrästä munasoluja tuli kuitenkin vain yksi alkio.
Teillä ei loma ole mennyt helpoissa merkeissä.. Oliko sulla kuinka pitkä loma, millaisilla viikoilla raskaus lopulta päättyi?