P
pienenpieni
Vieras
Moi, uutena täällä forumilla kirjoittelen 
Olen 36v ja endo todettu ennen raskautumisyritystä. Viime vuonna meille syntyi lapsi IVF-hoidon tuoresiirosta ja muutama alkio jäi vielä pakkaseen
Haluaisimme yrittää toista syksyllä kun esikoinen aloittanut päiväkodin ja arki lähtenyt rullaamaan, mutta asia on jo mielessä. Mitenköhän nopeasti lääkäriajan saa pakastealkion siirtoa varten (ollaan taysilla)? Pitäisikö jo varailla aikaa? Siellä sitten oletettavasti poistavat kierrukan ja pitää odottaa kierron käynnisyymistä, vai miten siinä yleensä toimitaan?
Olen 36v ja endo todettu ennen raskautumisyritystä. Viime vuonna meille syntyi lapsi IVF-hoidon tuoresiirosta ja muutama alkio jäi vielä pakkaseen
Haluaisimme yrittää toista syksyllä kun esikoinen aloittanut päiväkodin ja arki lähtenyt rullaamaan, mutta asia on jo mielessä. Mitenköhän nopeasti lääkäriajan saa pakastealkion siirtoa varten (ollaan taysilla)? Pitäisikö jo varailla aikaa? Siellä sitten oletettavasti poistavat kierrukan ja pitää odottaa kierron käynnisyymistä, vai miten siinä yleensä toimitaan?