Voimia @Sandra84
Hyvä että haet saikkua ja ihanaa että jaksat katsoa valoisasti tulevaan
Oliks sulla työjuttuihin kans tulossa muutoksia?
@Kesäheinä85 Mä kans kannustan että osta se kotitesti miehelle ja kera kannustuspuheiden käykää asiaa läpi

Täällä alkoi menkat sitten ihan kunnolla ja nyt kp 3 menossa. Sanoin miehelle et olisko vaan meidän nyt syytä päättää että meidän perhe on tässä. Jotenkin raskasta olla koko ajan silleen et tärppääkö vai ei ja elää siitä näkökulmasta että "jos onkin raskaana". No tää nyt tätä, aina menkkojen aikaan tuntuu tältä mut sit hetken päästä taas mieli muuttuu


Mukavaa viikonloppua kaikille!
@Kesäheinä85 Mä kans kannustan että osta se kotitesti miehelle ja kera kannustuspuheiden käykää asiaa läpi
Täällä alkoi menkat sitten ihan kunnolla ja nyt kp 3 menossa. Sanoin miehelle et olisko vaan meidän nyt syytä päättää että meidän perhe on tässä. Jotenkin raskasta olla koko ajan silleen et tärppääkö vai ei ja elää siitä näkökulmasta että "jos onkin raskaana". No tää nyt tätä, aina menkkojen aikaan tuntuu tältä mut sit hetken päästä taas mieli muuttuu
Mukavaa viikonloppua kaikille!