40+ kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia @Sandra84 ❤️ Hyvä että haet saikkua ja ihanaa että jaksat katsoa valoisasti tulevaan 🫶 Oliks sulla työjuttuihin kans tulossa muutoksia?

@Kesäheinä85 Mä kans kannustan että osta se kotitesti miehelle ja kera kannustuspuheiden käykää asiaa läpi 🫶❤️

Täällä alkoi menkat sitten ihan kunnolla ja nyt kp 3 menossa. Sanoin miehelle et olisko vaan meidän nyt syytä päättää että meidän perhe on tässä. Jotenkin raskasta olla koko ajan silleen et tärppääkö vai ei ja elää siitä näkökulmasta että "jos onkin raskaana". No tää nyt tätä, aina menkkojen aikaan tuntuu tältä mut sit hetken päästä taas mieli muuttuu 🙈🤩😅

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Voimia @Sandra84 ❤️ Hyvä että haet saikkua ja ihanaa että jaksat katsoa valoisasti tulevaan 🫶 Oliks sulla työjuttuihin kans tulossa muutoksia?

@Kesäheinä85 Mä kans kannustan että osta se kotitesti miehelle ja kera kannustuspuheiden käykää asiaa läpi 🫶❤️

Täällä alkoi menkat sitten ihan kunnolla ja nyt kp 3 menossa. Sanoin miehelle et olisko vaan meidän nyt syytä päättää että meidän perhe on tässä. Jotenkin raskasta olla koko ajan silleen et tärppääkö vai ei ja elää siitä näkökulmasta että "jos onkin raskaana". No tää nyt tätä, aina menkkojen aikaan tuntuu tältä mut sit hetken päästä taas mieli muuttuu 🙈🤩😅

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Ei oo työjuttuihin tulossa muutosta. Harmi. En päässyt edes YAMKiin. Pitää tehdä niin vöhän ja hyvin kun mahdollista hommia että jaksaa. Katson koko ajan uusia mahdollisuuksia. ❤️
Mä etsin aina positiivisuutta elämässä ❤️🥰
 
Ei oo työjuttuihin tulossa muutosta. Harmi. En päässyt edes YAMKiin. Pitää tehdä niin vöhän ja hyvin kun mahdollista hommia että jaksaa. Katson koko ajan uusia mahdollisuuksia. ❤️
Mä etsin aina positiivisuutta elämässä ❤️🥰
Ihana asenne tuo myönteisyys ja hyvä ajatus tuo töissä "löysäily" sikäli kun mahdollista ❤️ Positiivisesti ajattelevat ovat tutkitusti onnellisempia eiks se niin mene.

Tsemppiä kaikkeen!
 
Takaisin
Top