@Aureelia mukava kun liityit mukaan. Kyllä se vauva ottaa mitä tarvii, itsellä aiemmissa oksensin aamu 6 ilta 6 sen 4kk ja söin lähinnä jtn jäätelöä tms kun muu ei menny alas ja kaksi ihan normaalia kokoista lasta on tullu. Esikoisen kohalla onnistuin vielä saada painoa, mutta kuopuksen kohalla olin saman painonen synnytyksessä kuin ennen raskautta. Kurjin oli esikoisen kohalla se kun kaikki terveydenhuollossa motkotti mun painosta. Kuopuksen kohdalla si nätisti totesin heti alkuun, että ei vetele se sama rumpa niin se sitten menikin paremmin, vaikka ei ne vieläkään tyytyväisiä ollu.
Mulla otettiin neuvolassa joskus sillä käsiultralla, mu en muista syytä mu se laatu on tosiaan surkea. Muuten kävin molemmissa tosi monessa ulrassa koska oli "niin" pieniä. No ei ollu, mu se on si toinen tarina.
Toivon, että kaikilla ois kaikki hyvin
Ja jaksamisia kaikille, jotka sai huonoa uutisia