Haaveitako
Oman äänensä löytänyt
Nyt ihan puhdas onnenitku purkaus. Juuri soitti biologi ja kertoi, että ollaan saatu vihdoin ensimmäinen blasto, joka oli vielä hyvälaatuinen ja pääsi nyt nauttimaan kylmähoidosta
lääkärin soittoa ja keskustelua siirtokierrosta nyt odotellaan seuraavaksi
yllättäen pääsi molemmilla itkut täällä, kun meidän ensimmäinen blastotieto tuli. Nyt kaikki sormet ristiin, että on vielä sisukas, selviää aikanaan sulatuksesta ja päätyisi syliin asti
kaukana vielä ollaan, mutta pieni toivo heräsi.
Nuo on tosi isoja rahoja ja isoja pohdintoja. Paljon tsemppiä sinne 

