Onnea ja tarrasukkia
@lovechild !
@Toiveikas odottelija mulla taas aina ollut melko niukat ja lyhyet menkat, joten toi 7-10 kuulostaa epänormaalilta ja todella infernaaliselta

eli kaitpa se riippuu et mihin on itse tottunut. Onneks säkin pääsit nauttimaan lyhyemmästä vuodosta!
Omaa napaa sen verran, että yk2 kierähti käyntiin, vuoto alkoikin yllätyksellisesti jo tänään, vaikka huomiselle tai ylihuomiselle sitä odotin. Noh, pääseepä aikaisemmin taas odottelemaan ovista!
Aloitin pari päivää sitten ubikinonin, ja donaferty saapuu todennäköisesti huomenna postissa. Näin 27 (kohta 38) vuotiaana haluan ottaa heti kaikki munasolujen laatua parantavat käyttöön. Tai siis heti, kun näin ettei ensimmäinen kierto ollut se maaginen kierto
Yritän myös kovasti päästä taas yltymään päässeestä coca cola koukusta irti, samoin oon jo kieltänyt itseltäni irtokarkit, kun niiden kanssa menee aina överiksi. Ei se mitään et herkuttelen, mut ku meinaa mennä taas siihen pisteeseen, et sokeri korvaa aterioita.. se ei oo hyvä imetykselle, eikä varsinaisesti raskautumisyrityksellekään

Onneksi raskaana ollessa viimeksi kokis alkoi maistumaan ihan raudalta ja tosi omituiselta, joten oli helppo jättää se melkein koko raskauden ajaksi juomatta.