Huomenta,
Jahas täällä digi tehty joka edelleen 1-2
En oikeen tiedä mitä ajatella, muuta kuin ei hyvältä näytä. Toki minulla on pitkä kierto mutta tiedän suunnilleen milloin ovulaatio ollut ja siitä on kyllä jo se 3viikkoa. Nyt siis viikko sitten tein ekan digin jolloin sama tulos
. Silti outoa että viivat ovat tummuneet; tosin pikkuhiljaa..
ja raskausoireet ovat vaan koventuneet , mm rinnat ovat eilen olleet jo aivan älyttömän kipeät ja kivistävät.
Onko nyt niin että kesken silti mennyt, vai nouseeko hormoni minulla tosi hitaasti. Ahdistaa!
Jahas täällä digi tehty joka edelleen 1-2
En oikeen tiedä mitä ajatella, muuta kuin ei hyvältä näytä. Toki minulla on pitkä kierto mutta tiedän suunnilleen milloin ovulaatio ollut ja siitä on kyllä jo se 3viikkoa. Nyt siis viikko sitten tein ekan digin jolloin sama tulos
ja raskausoireet ovat vaan koventuneet , mm rinnat ovat eilen olleet jo aivan älyttömän kipeät ja kivistävät.
Onko nyt niin että kesken silti mennyt, vai nouseeko hormoni minulla tosi hitaasti. Ahdistaa!
ollaan siis ihan uuden äärellä, esikoista kovasti toivotaan. Itselle kyseessä ensimmäinen lapsi, ikää tulee kesällä jo 35v mittariin. Itse olen haaveillut perheestä ja lapsesta/lapsista käytännössä aina, mutta mies on jarrutellut oman menneen elämänsä traumoista johtuen. Maaliskuussa mies sitten sanoikin että ei tarvitse käydä ostamassa lisää pillereitä, joten ehkäisy jäi pois maaliskuun puolen välin tienoilla. Ensimmäisiä menkkoja odottelin toukokuun puoleen väliin asti, ja nyt sitten tosiaan näyttäisi siltä että raskaana ollaan.
tähän asti keskustellut aiheesta vain tekoälyn kanssa, ja tänäänkin se sai vain ahdistuksen aikaan kun koitin iloita positiivisista raskaustesteistä
tekoälyn mielestä testien viivoista ei voi vielä päätellä mitään.
edes rinnat ei ole varsinaisesti kipeät/arat, välillä vihlasee tai vähän jomottelee.