Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Monesko raskaus sulla on @Elmivei ? Mä toivoin ja sain eri terkan kuin nyt taaperon uus terkka..![]()
Mulla kesti nyt etänä tehty ensineuvola lähes tuon 1,5h. Kyllä siinä aikaa menee ja paikanpäällä jos vielä käydään neuvolan paikkoja läpi tai otetaan näytteitä tai kuunnellaan sydänääniä ym niin voi hyvinkin mennä tuo koko aika.Tietääkö joku muuten Helsingin osalta tai muualta kokemuksen kautta kauanko käynti kestää? Ajanvarauksessa oli varattu 1,5 tuntia, mikä tuntui paljolta. Olen ensikertalainen.
Luksusta! Pitää olla valmiina joku paikka muistiinpanoille, tulee varmasti paljon asiaa. Määrittääkö tämä kerta sen, kenen vastaanotolle menee sitten jatkossa?Mulla kesti nyt etänä tehty ensineuvola lähes tuon 1,5h. Kyllä siinä aikaa menee ja paikanpäällä jos vielä käydään neuvolan paikkoja läpi tai otetaan näytteitä tai kuunnellaan sydänääniä ym niin voi hyvinkin mennä tuo koko aika.
Varmasti tulee paljon asiaa, mut ne tiedot myös kirjataan Maisaan (tai mikä Helsingissä on käytössä) ja sieltä voi sit kerrata myösLuksusta! Pitää olla valmiina joku paikka muistiinpanoille, tulee varmasti paljon asiaa. Määrittääkö tämä kerta sen, kenen vastaanotolle menee sitten jatkossa?
Eihän siinä mittään väärää ole! Toiset tuntee olonsa "kotoisammaksi" itseään nuorempien kanssa, toiset vanhempien, eli ei mittään hättää!Sain netin kautta laitettua viestiä neuvolaan, ja sieltä heti samana päivänä viestittelivät ja minulle määritelty terkkari soittikin vielä samana päivänä.
Kesälomien takia ensikäynti oli toisella terkalla. Tämä oli hyvin nuori, veikkaan että vasta valmistunut, mukava hän toki oli.
Mutta toivon että oma terkka ois lähempänä omaa ikää tai vähän vanhempi kuin minä. Apua, onko musta tullut ikärasisti??!!![]()