Neuvolakokemukset (myös puhelut)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unelma27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tulossa ensineuvolla ensi viikolla ja ainakin puhelimessa hän on vaikuttanut todella mukavalta🥰 lisäksi hän on vissiinkin mun mieheni kanssa jottain perhetuttuja, eli jännä nähdä hänen reaktio sitten paikan päällä...😅 mutta miehen mukaan hän myöskin on todella mukava persoona, mikä on tosi kova helpotus koska en oikein ikinä ole tykännyt mistään lääkärikäynneistä tms. Vaikea selittää, en pelkää heitä tai mitään mutta on vaan epämuakava tunne🤷🏻‍♀️

Sain netin kautta laitettua viestiä neuvolaan, ja sieltä heti samana päivänä viestittelivät ja minulle määritelty terkkari soittikin vielä samana päivänä.

Kesälomien takia ensikäynti oli toisella terkalla. Tämä oli hyvin nuori, veikkaan että vasta valmistunut, mukava hän toki oli.
Mutta toivon että oma terkka ois lähempänä omaa ikää tai vähän vanhempi kuin minä. Apua, onko musta tullut ikärasisti??!! 🙈
jännitän tosi paljon sitä, miten tullaan terkan kanssa juttuun. Ensi viikolla selviää!

Mulla eka neuvola parin viikon päästä. Ainakin puhelimessa vaikutti mukavalta et uskon kyllä että hyvin tullaan juttuun 😊

Tänään piti olla varhaisultra ja samalla aikaa jutella lääkärin kans. Aamulla tulikin viesti että aika peruttu ja ilmottavat uuden ajan myöhemmin.. Olin oottanu aikaa kovasti, koska plussatestin jälkeen jouduin lopettamaan muutaman lääkkeen käytön täysin kuin seinään, ja olisi ollut kova tarve keskustella jostain korvaavista tilalle.

Myöskin itselle raskaus ois konkretisoitunut ultran nähtyäni, joten sekin kovasti harmittaa. Oli tarkoitus et sen jälkeen uskaltais jo kertoo läheisille raskaudesta.

En muutenkaan tykkää suunnitelmien muuttumisesta, ja uus aika tuli vasta yli 3 viikon päähän, niin tämä kyllä ketuttaa.. Mietin jo et pitäiskö yksityiseltä kysellä ultraa 🤔

Tänään piti olla varhaisultra ja samalla aikaa jutella lääkärin kans. Aamulla tulikin viesti että aika peruttu ja ilmottavat uuden ajan myöhemmin.. Olin oottanu aikaa kovasti, koska plussatestin jälkeen jouduin lopettamaan muutaman lääkkeen käytön täysin kuin seinään, ja olisi ollut kova tarve keskustella jostain korvaavista tilalle.

Myöskin itselle raskaus ois konkretisoitunut ultran nähtyäni, joten sekin kovasti harmittaa. Oli tarkoitus et sen jälkeen uskaltais jo kertoo läheisille raskaudesta.

En muutenkaan tykkää suunnitelmien muuttumisesta, ja uus aika tuli vasta yli 3 viikon päähän, niin tämä kyllä ketuttaa.. Mietin jo et pitäiskö yksityiseltä kysellä ultraa 🤔
Menipä pitkälle tuo uusi aika! Johtuiko lomista? Mietin juuri tänään, miten mahtaa sopia omat neuvolakäynnit ja kesälomareissut yksiin

Takaisin