Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille! ❤️ Googlen tekoäly oli sitä mieltä, että tasavahvat viivat dpo 13 kertoisi aikaisesta kiinnittymisestä, jolloin hCG on ehtinyt nousta noin korkeaksi. Mietin kuitenkin sitä, että dpo 10 mulla oli sitä sellaista ruskeaa valkovuotoa - saattoiko se olla kiinnittymisvuotoa?

Google-AI sanoi myös, että eri testierien värien vahvuuksissa voi olla eroja, ja varoitteli, ettei viivan vahvuudesta voi tehdä päätelmiä mahdollisista kaksosista eikä myöskään raskauden jatkumisesta. Oli se kuitenkin myös sitä mieltä, että vahvat viivat on erittäin positiivinen merkki ja viittaa vahvaan ja terveeseen hormonitasoon.

Puoliso ei selvästikään vielä luota tähän tulokseen. Viime kemiallisessa se oli niin onnessaan ja puhui, miten hänestä tulee perheenisä jne, joten hän taitaa nyt suojella omia tunteitaan. Se on suhtautunut aika coolisti ja pyysi mua tekemään uuden testin ylihuomenna. Toivotaan parasta. 🌈✨

Ihan en malttanut odottaa sunnuntaille seuraavan testin kanssa, kun haluaisin jo saada sen hemmetin negan... Mutta ei, ei vieläkään. Tänään kp 27 vuodon alusta laskettuna. Pc vaihtui RFSU:n testiin, joka kaapista löytyi. Mul hajoo mielenterveys tähän odottamiseen... Onko muita, joilla tän negan saaminen kestää näin kauan?

View attachment 156592

Ovistestien vahvuus oli laskussa jo muutaman päivän, mikä vaikutti musta hyvältä, mutta tänään taas vahvuutta enemmän. Huoh..

View attachment 156593

Sunnuntaina kai saisin sit soitella Naistenklinikalle, jos testi edelleen posi.. Eli sen neljä viikkoa vuodon alusta.. Oon ihan varma, et ne ei sunnuntaina ees ota sinne ja tosiaan ma-ti mä en ees ehdi menemään.. Arrrggghhhh. Toisaalta en ees haluaisi soittaa, jos se testi sit kuitenkin muutaman päivän päästä muuttuisi negaksi.. Rahanmenoa vaan tiedossa.. Mut entäs ku se ei sit muutukaan negaksi... Ei kuitenkaan tulehduksen merkkejä, eikä kipuja.

@Uniensinilintu Onnea plussasta ja paljon liimaa pikkuselle. 😍
Kiitos ❤️

Tuo negan odottaminen on kyllä tuskaa ja aika tuntuu matelevan 😔. Mulla tuulimuna/km tyhjennyksen jälkeen vaan jatkui ja jatkui positiivisena, mut sit vähän ennen 4vkoa haaleni. Halaus sinne ❤️

Pakko nyt avautua, että tässä kierrossa on jotenkin tosi hankala odottaa tietoa siitä tärppäsikö vai ei. 🤯

Meillä on juhannukseksi suunnitelmia, ja mikäli tärppi kävi niin täytyy tehdä valmisteluita sen suhteen. Jos taas ei käynyt niin haluaisin tietää senkin.

Ensin ovis tuli odotettua myöhemmin, sitten FF panttasi arviota oviksesta. Oon ollut tämän viikon sairaslomalla ja nukkunut huonosti niin on ollut liikaa aikaa miettiä. Ärrrsshh mä haluan jo TIETÄÄ että pystyn asennoitumaan juttuihin! Ärsyttää!

Ei ole aiemmissa kierroissa ollut näin pahaa piinaa.

Pakko nyt avautua, että tässä kierrossa on jotenkin tosi hankala odottaa tietoa siitä tärppäsikö vai ei. 🤯

Meillä on juhannukseksi suunnitelmia, ja mikäli tärppi kävi niin täytyy tehdä valmisteluita sen suhteen. Jos taas ei käynyt niin haluaisin tietää senkin.

Ensin ovis tuli odotettua myöhemmin, sitten FF panttasi arviota oviksesta. Oon ollut tämän viikon sairaslomalla ja nukkunut huonosti niin on ollut liikaa aikaa miettiä. Ärrrsshh mä haluan jo TIETÄÄ että pystyn asennoitumaan juttuihin! Ärsyttää!

Ei ole aiemmissa kierroissa ollut näin pahaa piinaa.
Mul olis viikon päästä ohjelmaa, ja kun näytti siltä että tätä ovista ei meinattu päästä ollenkaan hyödyntämään, olin asennoitunut menemään. Nyt kuitenkin eilen olen suht varma tunteneeni oviksen, ja jostain ihmeestä saatiin pano suoritettua n. 6 tuntia sen jälkeen. Tämä on nyt mun ainoa oljenkorsi, ja kaikki varmaan tajuaa, että aika heikko sellainen. Mun täytyy nyt kuitenkin skippaa tuo meno tän heikon oljenkorren johdosta, joka tuskin johtaa mihinkään. Ikävä olla TAAS feidari. Tuo tilaisuus on kuitenkin sellainen, jossa oletusarvoisesti juodaan alkoholia, eikä se nyt käy päinsä... 🙊 Mieluumminhan mä tietenkin sen oikean plussan otan. 🪺❤️ On tullut tän johdosta kieltäydyttyä useammasta menosta viimeisten kuukausien aikana - ja ihan ihmetykseen asti. 🙄

Tulis nyt joku pv se oikea plussa, että voisin selittää mun omituisen käytöksen lähipiirille edes jälkikäteen. 😅

@Syyskukka On kyllä upea vahva viiva, onnea ja tarrasukkia! 😍

@Round2❤️ Tuntuu kohtuuttomalta tuo homma, kun on niin pitkittynyt.. 😞 Paljon jaksamista ja toivottavasti ensi viikko tuo käänteen tavalla tai toisella. ❤️

@Kumpare Voi harmi, tsemppiä odotukseen. ❤️

@Vaaveilija Ei oo yks tai kaks kertaa, kun raskaus on alkanut juurikin kostean illanvieton aikana, ennen tai jälkeen. Että jos ei aivan tillin tallin aio olla, niin mä varmaan menisin silti. 🫣😅 Mutta tämä on vain oma mielipide, ei mikään (huono) neuvo. 😬😅

Takaisin