Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin kp1-2 jo uusi limakalvo vaikka edellinen hätinä lähteny/lähtemässä? Tuntuu että naisten kehot on ihan kummallisiaMä tuun huikkaamaan, että mä murehdin täysin samaa asiaa. Kierukan poiston jälkeen mun kuukautiset oli kaksipäiväiset. Kunnon vuotoa oli ehkä 24 h ja sen jälkeen niukkaa. Olin sattumalta ultrassa kp 1-2 (vaikea sanoa kumpi) mutta siellä näkyi oikein hyvä limakalvo. En sit tosiaan tiedä, et mihin ne veret meni, mutta vuoto tosiaan oli niukkaa.

Kiitos!@Zebra Mä pidän sormet ristissä! Meille molemmille helmikuiset tilaukseen.![]()
Ei kun ajattelisin että se oli se vanha, juuri ennen irtoamista. Vuoto ei ollut vielä ihan alkanut tuolloin kunnolla.Niin kp1-2 jo uusi limakalvo vaikka edellinen hätinä lähteny/lähtemässä? Tuntuu että naisten kehot on ihan kummallisiaehkä sit jotain kerkee mullakin kehittyä kp10 todennäköiseen ovikseen jos seuraava alkaa tulla ennenkö edellinen kunnolla poistunu. Joo, en tiedä yhtään
![]()