Yleinen keskustelu

@Suskikitten Sulla muuten sama laskettu aika kun mulla. 😆 Millä tavalla laskit sen muuten? Mä laskin ovulaation mukaan, kuukautisista laskettuna olisi ollut esim 30.1 vasta, neuvolassahan ne sen laski mulle.
Mä syötin raskauslaskuriin kuukautiset ja kierron pituuden 🤣 27.4. ja 24 päivää. Jos vaihtelen kierron pituutta niin vaihtuu päiväkin, mutta tammikuun puolella se näyttäisi nyt pysyvän niin eiköhän tää olisi se ryhmä mihin kuulun jos tästä jotain tulee.

Mä syötin raskauslaskuriin kuukautiset ja kierron pituuden 🤣 27.4. ja 24 päivää. Jos vaihtelen kierron pituutta niin vaihtuu päiväkin, mutta tammikuun puolella se näyttäisi nyt pysyvän niin eiköhän tää olisi se ryhmä mihin kuulun jos tästä jotain tulee.
Aivan, mä vaan itse katoin kun fertility friend antoi mulle ovulaation mukaan olevan lasketun ajan. 🤣 Muuten se olisi mun kierron mukaan ollut tosiaan 2 päivää myöhemmin.

Mieli täynnä pelonsekaista kauhua sekoitettuna iloon ja jännitykseen. En edes tiedä miksi vielä ilmoittauduin mukaan, kun jossain tuolla pääkopan perällä joku ääni kuiskii, että tää on aivan liian hyvää ollakseen totta 🥺

Menkkojen mukaan laskettu olisi 31.1.
Tänään siis olisi kuukautisten ollut määrä saapua. Nyt täytyy rauhassa vain sitten katsella mitä tapahtuu ja toivoa parasta ❤️

Aivan, mä vaan itse katoin kun fertility friend antoi mulle ovulaation mukaan olevan lasketun ajan. 🤣 Muuten se olisi mun kierron mukaan ollut tosiaan 2 päivää myöhemmin.
Eihän tää niin tarkkaa matikkaa oo kuitenkaan, lapsi taitaa ite päättää pitkälti milloin olisi valmis tulemaan ja se harvemmin sattuu sille lasketulle.

Mun esikoinen tuli kauhean kohteliaasti heti seuraavana päivänä lasketusta ajasta 😂

Mieli täynnä pelonsekaista kauhua sekoitettuna iloon ja jännitykseen. En edes tiedä miksi vielä ilmoittauduin mukaan, kun jossain tuolla pääkopan perällä joku ääni kuiskii, että tää on aivan liian hyvää ollakseen totta 🥺

Menkkojen mukaan laskettu olisi 31.1.
Tänään siis olisi kuukautisten ollut määrä saapua. Nyt täytyy rauhassa vain sitten katsella mitä tapahtuu ja toivoa parasta ❤️
Toivotaan parasta, kyllä täällä taitaa pari henkilöä ainakin jännätä että selvitäänkö alun yli, eli et oo ainut stressaava.

Toivotaan parasta, kyllä täällä taitaa pari henkilöä ainakin jännätä että selvitäänkö alun yli, eli et oo ainut stressaava.
Varmasti kyllä jokaiselle jollain tavalla pelottavaa tämä alku ❤️
Juu en mä ainakaan yhtään luota että kovin pitkälle pääsen tässäkään seitsemännessä raskaudessa, lähes 100 varma siitä. Ajattelen lähinnä että menee varmaan kesken, eri asia vaan että milloin.... 😭
Toivotaan hurjan paljon onnekkuutta mukaan tällä kerralla ❤️

Uusi kirjoittelija täällä! Koitan saada viestit kasaan tuolle salaiselle puolelle. Lueskelin ketjua aluksi ilman tunnuksia, rekisteröidyin tätä varten. 7+0 mennään ja toinen raskaus.

Ihanaa odotusaikaa kaikille ja tsemppiä alun epävarmuuksiin! Toivottavasti päästään kaikki loppuun asti

Moi kaikille!
Täällä tehty viime torstaina (menkkojen mukaan 4+3, dposta ei tietoa) eka testi ja näytti jo aika vahvoja viivoja. Varoiksi tein vielä eilen (5+0) toisen ja näytti vahvistuneen ja testasin vielä viikkotestinkin ja se näytti 3+.
Tää raskaus tuli ihan yllätyksenä ja on vieläkin vähän epäuskoinen olo. Tein testin, kun alkoi olla oireita eikä menkkoja kuulunut. Imetän vielä toista lasta ja menkat alkoi vasta pari kuukautta sitten. Vähän oltiin jo ehditty jutella lapsiluvusta ja siitä, että olisiko se täynnä kahden lapsen jälkeen, kun ikääkin meillä alkaa jo olla ja lapsilla ikäeroa on vain reilu 1,5v. Mutta jos kaikki menee hyvin, niin 25.1. olisi kolmannen laskettu aika. Toinen lapsi täyttää 2v 31.1.
Meillä taustalla yksi keskenmeno ja muutama kemiallinen, niin odotellaan nyt rauhassa eikä kerrota tästä vielä kenellekään ennen loppukesää.

Heippa kaikille,

Liityn vasta tässä vaiheessa mukaan, viikkoja jo 8+1.

Täällä ollut puhetta pelosta ja huolista. Tsemppiä kaikille tähän alun epävarmuuteen 🫶🏻

Itselläkin näitä pelkoja on, taustalla monen monta menetystä, sekä aikaisemmilla että myöhäisemmillä viikoilla. Vielä en ole uskaltanut jotenkin edes ajatella että tästäkään raskaudesta tulisi meille vauva.

Koitan tästä alkaa keräilemään viestejä kasaan, että pääsisin salaiselle puolelle mukaan 😊

Mun oli tarkoitus malttaa kuun vaihteeseen, mutta kärsivällisyys ei ole koskaan kuvannut mua... Joten syteen tai saveen mä panostan nyt tähän ryhmään ja lähden sit häntä koipien välissä uikuttaen takaisin yrittäjiin, jos menee kemialliseksi.

Moi, toista lasta yrittämässä. Ekan kanssa asiat meni lähes hyvin (jos emme puhu siitä mahdollisesta osittaisesta keskenmenosta) ja tavallaan luottavaisena tän toisen suhteen. Esikoinen on nyt 2 vuotias joten ikäeroa lapsille tulisi miltei 3 vuotta.

Harrastan käsitöitä aina mahdollisuuksien mukaan ja mulla on suvussa kans paljon käsityö harrastajia. Vähän jänskättää miten menee esitellä esikoiselle nuorempi sisarus, kun hän on lähtökohtaisesti herkästi mustasukkainen musta, mutta tässä on nyt hyvin vielä aikaa vähitellen totuttaa häntä ajatukseen.

Jännitän kovasti myös sitä, että joutuu sisällä kököttämään lapsen synnyttyä. Olen aina ollut menevää sorttia ja esikoisen ollessa kesävauva niin oli helppoa lähteä samantien ulos päivittäin. Toivon leutoa talvea niin saisin mahdollisuuden kotoa poistumiseen mahdollisimman pian uuden lisäyksen kanssa. Emme omista autoa, joten talvella ulkoilu pienen kanssa pitää miettiä vakavasti.

Hauska tutustua! 😁

Tajusin just, että tää tammikuinen jatkaisi meidän synttäriputkea. Lapset ovat syntyneet elo-,syys- ja lokakuussa. Mies marraskuussa ja itse joulukuussa. Nyt sitten vielä tammikuinen, joten pitkä juhlaputki tiedossa 🤭

Nyt kyllä tuli raskaushouruissa emämoka. Ilmeisesti viime lauantaina heitin roskiin neljä lautasta tiskialtaaseen laittamisen sijaan 😅 oon etsinyt niitä koko illan ja ne ei vaan oo missään. Tiedän että viime lauantaina niitä käytettiin ja olin aika väsynyt illasta kun siivosin.

Että tämmöstäkin näköjään pystyy tekemään... Ohhoh...

Tajusin just, että tää tammikuinen jatkaisi meidän synttäriputkea. Lapset ovat syntyneet elo-,syys- ja lokakuussa. Mies marraskuussa ja itse joulukuussa. Nyt sitten vielä tammikuinen, joten pitkä juhlaputki tiedossa 🤭
Meillä myös lapset syntyneet elokuussa, kaksi lokakuussa, helmikuussa (mies myös) ja tää viides ois sitten tammikuussa 🤭
Olin aattelu aiemmin et ois ihana kesävauva kokea mut näköjään meille syntyy syksysin ja talvisin vauvat 😅

Meillekin! 😅 Meillä olis sitten synttäriputki puoli vuotta eli lokakuusta maaliskuuhun (minä marraskuussa), jos tästä tammikuinen tulee 😅

Takaisin