Heissan, miepä liityn kans joukkoon. Eli tämmönen 40v seitsemännen lapseni odottaja. Raskaus asiat sinänsä tieten tuttuja ja kaikki menny tähän mennessä hyvin. Ainut et ollu aika huono olo, onneks nyt tällä viikolla tuntunut et alkaa helpottaan pikkuhiljaa.
Mie kävin nt-ultrassa reilu viikko sitten ja tääl kans otettiin tuo NIPT-veriseula iän takia jonka tulokset trisomia riskeihin oli onneksi pienet. Ja saatiin tietää myös sukupuoli
Poikaa tänne ootetaan ja meillähän pojat oli ihan innoissaan ja olin kyl ite jo arvannut tään ko ollu niin huono olo. Pojista ollu mulla aina huonompi olo.
Onko tääl muita allergisia? Mulla heinä allergiaa ja nyt ollu ihan karseaa tään allergian kans. Lääkäri sano et jos oireet tosi pahat niin heinixin voi ottaa, mut muuten pitäs yrittää pärjätä nenäsumutteella ja silmätipoilla. Mut en tod pärjää! Pakko lähes joka päivä syyä heinix ja siitäkin huolimatta oon ihan tukossa ja aivastelen ja niiskutan ja raavin silmät päästä. Toivon et tää nyt menis mahdollisimman nopeaa ohi.
Mut tsemppiä kaikille raskauteen ja mukavaa kesää.
Mie kävin nt-ultrassa reilu viikko sitten ja tääl kans otettiin tuo NIPT-veriseula iän takia jonka tulokset trisomia riskeihin oli onneksi pienet. Ja saatiin tietää myös sukupuoli
Poikaa tänne ootetaan ja meillähän pojat oli ihan innoissaan ja olin kyl ite jo arvannut tään ko ollu niin huono olo. Pojista ollu mulla aina huonompi olo.Onko tääl muita allergisia? Mulla heinä allergiaa ja nyt ollu ihan karseaa tään allergian kans. Lääkäri sano et jos oireet tosi pahat niin heinixin voi ottaa, mut muuten pitäs yrittää pärjätä nenäsumutteella ja silmätipoilla. Mut en tod pärjää! Pakko lähes joka päivä syyä heinix ja siitäkin huolimatta oon ihan tukossa ja aivastelen ja niiskutan ja raavin silmät päästä. Toivon et tää nyt menis mahdollisimman nopeaa ohi.
Mut tsemppiä kaikille raskauteen ja mukavaa kesää.