Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo älä. 😅 En mä tiedä enää itekään mistään mitään. Kai he vaan päättelevät arvon pienentyneen, koska vuoto on alkanut, en mä tiedä. Ja siis mitään muita verikokeitahan ei ees oo otettu, kuin tää yksi nyt, joten mitään virallista ei mistään järjestelmistä muutenkaan tietenkään löydy.

En mä oikein tiedä, että voinko itse asialle nyt muuta tehdä... Voihan sitä uutta hcg-mittausta yrittää vielä jollekin päivälle pyytää.. Oishan se kiva tosiaan nähdä, että lukema on laskussa..
Mä kyllä sun tapauksessa soittaisin sinne Naistenklinikalle ja kysyisin mitä sillä tarkoitetaan että hcg on hyvin laskussa, koska se on noussut edellisestä mittauksesta. Milloin sulla alkoikaan vuoto?

@Round2❤️ , ne ilmeisesti laskee ton keskenmenoksi, ja jos se on asian laita, niin tavallisesti tyhjentyminen tapahtuu itsestään jokusen viikon sisällä. Eivät sitten näe tarpeen tehdä asialle mitään, kun "luonto yleensä itse hoitaa". 🙄 Keskenmenon peruuttamiseksi eivät tietty voi tehdä mitään, mutta jos itse uskot ettei tilanne ole kehittymässä parempaan suuntaan, ja haluat vauhdittaa prosessia, niin voit koittaa pyytää heiltä tyhjentymistä vauhdittavaa lääkitystä. ❤️

Pitäiskö tehdä raskaustesti jo tänä iltana kun en pystynyt äsken syömään suklaata. Siis oon sellainen suklaahiiri että oon joskus vetänyt muutaman päivän miltei yksinomaan suklaalla... Jotakin vialla kun ei suklaa uppoa, se on vielä Fazer suklaata.
Jos palstalaisilta kysytään, niin tietty! 😂 Tääl ollaan yhtä malttamattomia, kuin sinäkin. 🤣

@Maana Mannila miten sulla menee? ❤️ Ammattiapua et ilmeisesti tässä kohtaa halunnut, mutta ootko pystynyt avautumaan puolisolle? Toivottavasti pärjäilet.

@Round2❤️ onpas todellakin erikoista, että hCG on noin korkea... Toivottavasti syy selviää eikä ole kohdunulkoinen raskaus. Toivottavasti saat lääkäreiltä lisätietoja pian.

Hei tää on aika random kysymys, mutta te, jotka olette jo saaneet lapsen tai lapsia, kasvoiko teidän kengänkoko pysyvästi? 😅
Kyllä , 37–>39, neljä lasta 🤣

Pitäiskö tehdä raskaustesti jo tänä iltana kun en pystynyt äsken syömään suklaata. Siis oon sellainen suklaahiiri että oon joskus vetänyt muutaman päivän miltei yksinomaan suklaalla... Jotakin vialla kun ei suklaa uppoa, se on vielä Fazer suklaata.
Pitäisi !

@Suskikitten missä testi? Tarviin jotain äksöniä tähän päivään, vaikka sit vaan välillisesti 🤣
Siis oikeesti, progesteronit kunnolla nousussa ku oon pitkin päivää vaan itkeny kaikesta. Ajattelin huomenna (dpo6-7) testaa ovistestin ihan tieteen nimissä, et mitä näyttää tässä kohtaa, ja sit ens to myös ni saan ne vikat testit pois mun kaapista. Sit en enää ikinä haluu nähdäkään ovistestejä (livenä).

Takaisin