Juu, päivä kerrallaan, kyllä ne testauspäivät sieltä tulee@Aurinko88, kiitos että kerroit sun kokemuksenKoska tosiaan nyt yritän parhaani etten liikaa intoilisi. Meidän historialla niin miten jaksan taas uskoa että heti onnistuisi
On sitä ihmeen optimisti. Ja liikaa oireiden tarkkailua
Mulla ollut säännöllinen kierto jo siitä lähtien kun vauva oli 5 viikkoa! Ihan hurjaa miten nopeasti käynnistyi. Eli mullakin nyt monta normaalia kiertoa jo
Onko sulla ollut jännitystä liittyen mahdolliseen lasten lyhyeen ikäeroon? Tai raskaana oloon taaperon kanssa?
Kyllähän se lyhyt ikäero tietysti mietityttää jaksamisen kannalta, mut uskon sen tosiaan olevan lasten kannalta paras, että saavat kasvaa yhdessä ja lähes samaa kehitystasoa, leikkiä paljon yhdessä jne. Tiedostan, että kuopuksen eka vuosi tulee varmasti olemaan raskas, mutta helpottaa sitten sitä mukaa kun kasvavat. Kuten joku mainitsikin, niin teini-ikä voi olla sit hankala taas, kun ovat pahimmissa hormonihuuruissa yhtä aikaa, mut se on sitten sen ajan murhe
ja saavatpahan toisistaan sit vertaistukea silloin, kun ovat puheväleissä 
Raskaanaolo ei niin paljoa murehdituta, koska meidän 10kk ikäinen kävelee jo, ja lisäksi pottailu on tosi hyvällä mallilla (ollaan harjoteltu vessahätäviestinnän kautta pottailua 3kk ikäisestä lähtien). Uskon, että päästään ennen viimeistä kolmannesta eroon vaipoista, ja siihen mennessä alkaa olemaan muitakin pieniä juttuja, missä minä minä minä -tyyppi osaa jo itse tehdä ja siten auttaa mua, eli vaikkapa pukea jotain jo itse jne. Mutta aikahan sen lopulta näyttää, et kuinka nopeasti tuun raskaaksi tällä kertaa, ja miten hyvässä kunnossa itse pysyn raskauden ajan. Optimistisena ja positiivisin mielin eteenpäin

Toivon helmikuista tai maaliskuista, joten toivon todella, et tämä meidän yk1 tuottaisi jo tulosta, en millään malttaisi odottaa edes sitä puolta vuotta, mikä viimeksi kesti. Vaikka nyt tietysti oon taas pari vuotta vanhempi ku viimeksi raskautuessa..
Nyt kp 9 /32-36, ovulaatio suurin piirtein ens viikon viikonloppuna. Onni on tasan 14vrk luteaalivaihe, että aina tietää koska menkat on alkaakseen, jos alkavat! Siis jos ovulaation saa kiinni, ja yleensä sen kyllä tunnen, vaikka en tikuttaisikaan.