Yleinen keskustelu

Minäkin yritän tänne räpeltää näitä viestejä mitä vain mihinkin keksin, että saisi viestit kasaan 😅 Huomaa että porukka on siirtynyt salaiselle puolelle, mutta kivasti näyttää tässä parin päivän sisällä tulleen uusiakin ja tulee varmasti koko ajan lisää, että saa täälläkin ehkä keskustelua aikaiseksi 😊

Tosi ikävä lukea sun kokemuksista keskenmenoihin liittyen. Toivotaan että tällä kertaa olisi teidän vuoro ❤️
Mulla sama homma, että yritys hyvä kymmenen saada viestit kasaan, jotta pääsis salatulle puolelle siirtymään😁

@Lapinvuokko ja @EveE22 Mä kirjotin paljo lyhyviä viestejä, kysymyksiä ja loin uusia keskustelunalotuksia, niin sai sen aika nopeesti kasaan 😅 Mut piti myös saada koko ryhmään viestejä tarpeeks et sai ryhmän auki, nii siinä oli näpyttelyä 😂
Oijoi, sen voin uskoa, että siinä on ollu urakointia kerrakseen😂

Kannattaa käydä ehdottomasti täyttelemässä tuolla leikkinurkassa viestejä kuten @Oikkuu tuolla aikaisemmin jo mainitsi. Nekin kun lasketaan mukaan omiin viesteihin niin täyttyy nopeasti 😊

Yllättävän nopeaa kuitenkin sai viestit kasaan! Nyt vaan ootella myös, että pääsee salatulle puolelle😁
Nopeasti sait kasaan, hyvä! Multa puuttuu varmaan ainakin 10 tämän viestin jälkeen vielä jos laskin oikein, mutta vaikka saisin täyteen en oo varma uskallanko lähettää pyyntöä liittyä sinne. 😂

Moi.

Plussasin tänään, vaikka ovisplussaa ei kierrossa pärähtänyt. Päätettiin puolison kanssa jättää hoidot tän kierron jälkeen tauolle. Uusi työkin olisi mahdollisesti elokuussa alkamassa jos huominen haadtettelu ja aiemmin suoritettu soveltuvuuskoe menee hyvin. Siinä olis sit 6kk koeaika.

Tää kaikki pelottaa. 11.raskaus. 3 synnytystä. 4 lasta. Viimeisin kemiallinen oli syyskuussa, testin viivat paljon haaleammat ku nyt.

Lääkäri kirjoitti Cyclogesteja tammikuussa et kun plussa tulee, niitä pitäs alkaa käyttää. Alanko mä nyt vai sit kun pitäis menkkojen alkaa eikä ala? Pari lisätestiä vaatii pääkoppa vielä.

La olisi laskurin mukaan 30.1. Mut katotaan nyt. Perussairauden takia ei taidettaisi päästää yliajalle. Viimeksi kun helmikuista odotin niin siitä oli puhetta kardiologin kanssa.

@Kali ymmärrän hyvin tuon pelon, ja että liittymällä jotenkin voisi tuoda itselle huonoa onnea 🙁 vaikka eihän se niin järjellä ajateltuna mene.

Itekään en edellisessä raskaudessa kovin aikasin liittynyt salaiseen ryhmään, tai ylipäätään kirjoitellut paljon/aikaisin lasketun ajan ryhmään pelkojen vuoksi. Mutta nyt ajattelin, että menee syteen tai saveen, niin liityn oli mikä oli lopputulos. Koska vertaistuki on paras tuli tilanteessa kuin tilanteessa ❤️

@Fiufau Onhan tuo totta, pelkään just sitä jos menee kesken että joudun poistumaan taas ja turhaan tullut kirjoiteltua taas salaiseen ryhmään niin sanotusti... 😣 Tällä kertaa en oo edes uskaltanut kellekkään muulle lähipiirissä kertoa kuin miehelle, vaikka ennen kertonut lähes heti plussasta heille joille kertonut keskenmenoistakin. Kahdelle lähimmälle ystävälle heti miehen jälkeen, nyt en sitäkään ole uskaltanut tehdä. 😖 En varmaan neuvolaankaan olisi soittanut vielä, ellen olisi halunnut päästä kilpirauhas verikokeisiin...

Huomenna kai lisättäisiin vielä salaiseen ryhmään tämän viikon osalta muuten menisi ensi viikolle? Mutta en vieläkään oo liittymispyyntöä uskaltanut lähettää, vaikka viestit jo kasassa ja ylikin. 🥴 Katsotaan nyt huomenna jos sen teen... Kun eihän tällä puolella kovin paljon keskustelua ole enään selkeästi...

No ei toisellakaan puolella niin älyttömästi oo😅 Väsymys ja olot meinaa viedä voimat, ettei jaksa paljo kirjottaa... Mut ei siitä kannata stressiä ottaa ❤️🌈☺️ Päivä kerrallaan. Se on muuten mun lempi laulu: Päivä vain ja hetki kerrallansa ❤️

Se on ihana laulu ❤️

Varovaiset moikat tänne puolelle. Eilen polilla ultratessa todettiin että masussani asustelee 6+5 kokoinen vauvan alku. Mutta tämä homma on kaikkea muuta kuin selvä, joten viikon päästä ultra ja tarkistetaan tilanne uudelleen. Parhaassa mahdollisessa skenaariossa täällä kasvaisi tammikuinen 2027.

Alan kuitenkin seurailemaan teitä hiljalleen varovaisen toiveikkaana. Mielenrauhaa kaikille näiden jännien viikkojen keskelle. :Relieved Face:

Puoli tuntia varmaan ylikin veivasin ja mietin yhden lauseen viestiä, että lähetänkö. 😂 Sain nyt rohkaistuttua ja lähetettyä pyynnön sinne salaiseen ryhmään... Oli jotenkin hirmu vaikeaa kirjoittaa saati lähettää sitä pyyntöä siitä edes. Katsoaan kauan siellä tai täällä tammikuisissa yleensäkään kerkeän olemaan. 😖

//Taisin missata sen ryhmään pääsyn tältä viikolta, mun veivailun ansiosta. 😅 No ei voi mitään, oma vika...

Muokattu viimeksi:
Oottepa ehtineet kirjoitella täällä paljon! Mulla menee varmaan ikuisuus saada noi 30 viestiä täyteen 😅

Moi, mä tuun tänne varovasti leikkipuolelle kirjoittamaan viestejä.

Raskaustesti on positiivinen, lasketun ajan pitäisi olla 28.1.2027, mutta oon vähän kauhuissani meneekö tää kemialliseksi. Joten jotta ei pudottaisi kovaa ja korkealta niin alan panostaa enemmän tähän ryhmään kesäkuun puolella. Vielä ei oo ollut mitään syytä uskoa että tikut ei vahvistuisi jne, mutta tosi aikaiset päivät menossa vielä. Tää on elämäni kolmas positiivinen raskaustesti, joten vähän hermostuttaa.

Esittäydyn sit paremmin kun kuu on vaihtunut ja jos olisin siihen mennessä saanut kasattua uskoa tähän raskauteen. Kaikki on tyystin eri tavoin kuin esikoisen kohdalla kyllä jo nyt.

@Suskikitten Sulla muuten sama laskettu aika kun mulla. 😆 Millä tavalla laskit sen muuten? Mä laskin ovulaation mukaan, kuukautisista laskettuna olisi ollut esim 30.1 vasta, neuvolassahan ne sen laski mulle.

Takaisin