BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkaa lämmöt olla sillä tasolla, jonne yleensä tippuvat kun menkat alkaa. Siitä sitten menkkojen aikana hivuttautuvat alaspäin, ja ennen ovista tulee kunnon lämpökuoppa. 😁

Veikkaan, että tänään tai huomenna holahtaa.

IMG_7847.jpeg

Ja täällä sitten tultiin vähän alas. Seuraavat kahden päivän lämmöt ei oo niihin luottamista kun yövuorot edessä 🫠 .

Testi nega. Tänään on vähän plääh olo. Kun sitä plussaa niin toivoisi 🥺 No ei se auta itku markkinoilla.

Liitteet

• IMG_1677.jpeg
    IMG_1677.jpeg
    279.1 KB · Katsottu: 24
Mie romahin! 😆 Suoraan läpi coverlinesta jo ennen menkkoja! Kyllä se tytöt niin on, että gelee pidensi luteaalia yhdellä päivällä, siis jos ne menkat suvaitsee alkaa. Jos alkavat vasta huomenna niin sitten varmaan ovis ollut päivää myöhemmin. En millään usko, että luteaali alkais venyä 16-päiväiseksi. Tai jos alkaa niin sitä päivää ei kyllä nähdä, että testaisin vasta kun menkat on myöhässä!

IMG_7853.jpeg

Täällä lämmöt tipahti aika paljon. Jotenkin outo kierto, kun lämmöt näin paljon tipahtelee ja usein sekä lugesteroneista huolimatta. 🥴 Pari päivää näemmä ovulaation jälkeen pysyy ylhäällä ja sitten taas tippuvat..

Liitteet

• Screenshot_20260513_085229_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_728964872487596.jpg
    Screenshot_20260513_085229_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_728964872487596.jpg
    82.2 KB · Katsottu: 17
Täällä lämmöt tipahti aika paljon. Jotenkin outo kierto, kun lämmöt näin paljon tipahtelee ja usein sekä lugesteroneista huolimatta. 🥴 Pari päivää näemmä ovulaation jälkeen pysyy ylhäällä ja sitten taas tippuvat..
Mullakin lämmöt tipahtivat vähän, vaikka luget. Tein tänään dpo 11 Clearblue-hedelmällisyysmonitorin raskaustestin, nega oli monitorin mukaan, mutta liuskassa kuitenkin haalea toinen viiva. Onko sulla kokemusta noista monitorin raskaustesteistä, onko niissä aina toinen viiva?

Mullakin lämmöt tipahtivat vähän, vaikka luget. Tein tänään dpo 11 Clearblue-hedelmällisyysmonitorin raskaustestin, nega oli monitorin mukaan, mutta liuskassa kuitenkin haalea toinen viiva. Onko sulla kokemusta noista monitorin raskaustesteistä, onko niissä aina toinen viiva?
Niissä monitorin testeissä taitaa aina tulla todella haalea toinen viiva, mutta tosin ne ei myöskään oo herkkiä, koska viimeksi kun olin raskaana se keskenmennyt joulukuussa niin näytti monitori ei raskaana mutta apteekin herkkään tuli selkeä viiva ja herkkään digiin tuli raskaana tulos. 🤔

Niissä monitorin testeissä taitaa aina tulla todella haalea toinen viiva, mutta tosin ne ei myöskään oo herkkiä, koska viimeksi kun olin raskaana se keskenmennyt joulukuussa niin näytti monitori ei raskaana mutta apteekin herkkään tuli selkeä viiva ja herkkään digiin tuli raskaana tulos. 🤔
Juu, täytyy jatkaa piinailua. Mulla ei oo nyt herkkiä testejä kuin Clearbluen herkkä digi, sen aion tehdä vasta perjantaina tai lauantaina. Kummia nuo lämmöt, mä en luota tuohon Ouraan, kun on niin paljon yöheräilyä lapsen takia, että sekoaa varmaan kaikki lämmöt.

Mulla pari kiertoa sitten oli tällain kans, et muutaman päivän välein tuli 0,15-0,2 asteen droppeja ja aina palasi takaisin ylös ja sit taas pieni notkahdus. Mulla oli silloin terolutit kans, et kai silti vaan voi pomppia vähän miten sattuu kun kaikki vaikuttaa kaikkeen 😊

@Pakkanen Jos yhtään auttaa mulla se jo seuraavana päivänä se laitekkin näytti raskaana tuloksen. Toki voi olla parempi ottaa varman päälle ja tosiaan viikonloppuna testata kun siinähän ei niitä raskaustestejä oo kun se 4. 🤔

@Nellinen Ihmettelen vaan kun ei ainakaan edellisissä käyrissä näin isoja pudotuksia lämmöissä tässä vaiheessa oo ollut. Ja näin usein vielä. 🤨 No eihän toki mitään vielä oo voinut edes tapahtua tosin.

No mitäpä muutakaan ku nega.
Mä ennoikeesti nyt ala jos pitää vielä jaksaa yrittää. Tää dpo10 on mulle aina se oikea toivon ja jännityksen päivä ja taas on mitä on 😩
Lämmötkin discardaan suoraan kun ei välttis noin korkeet edes ole. Huomenna vielä sama ja sit pääsee loppuviikoks taas normilämpöihin. Ja pääsee varmaan taas menkkoja odottelee sunnuntaille /maanataille.
No tässä heti kun perusposi luonne olen kuitenkin niin käännetään taas toiveikkuuteen yms tämäkin asia , painonpudotukseen on aikaa lisää . Se kun on todella hidasta nyt kun ensinnäkin maltilliset vajeet ettei kroppa mene hälystytilaan ja ikä ja muut perussairaudet jotka aineenvaihduntaan vaikuttaa.
Tässä vielä käyrä vaikka lämmöt nyt otinkin pois .
IMG_1722.jpeg

@Kumpare pahoittelut ehkä uudesta starttaavasta kierrosta 😩

@Mamiksx5 Mulla on kans tuo dpo10 sellanen vedenjakaja, että en usko sen jälkeen tärppäävän vaikka onhan se mahdollista. Jos testaan silloin negan niin alan asennoitua uuteen kiertoon.

Ja mulla alkoi tänään menkat! Ihan kiva, ehti näitä kitupäiviä olla tässä taas.

Oliskohan @Mamiksx5 muuten sulla voinut olla kiinnittymisdippi toi dpo9 dippi kun lämmötkin nousi tänään? 👀 Tee testi vielä huomisaamuna jos vaikka oliskin posi! Mä luin tätä ketjua alkupäästä ja siellä spekuloitiin että siksakki olis hyvä!

Muokattu viimeksi:
@Mamiksx5 Mulla on kans tuo dpo10 sellanen vedenjakaja, että en usko sen jälkeen tärppäävän vaikka onhan se mahdollista. Jos testaan silloin negan niin alan asennoitua uuteen kiertoon.

Ja mulla alkoi tänään menkat! Ihan kiva, ehti näitä kitupäiviä olla tässä taas.

Oliskohan @Mamiksx5 muuten sulla voinut olla kiinnittymisdippi toi dpo9 dippi kun lämmötkin nousi tänään? 👀 Tee testi vielä huomisaamuna jos vaikka oliskin posi! Mä luin tätä ketjua alkupäästä ja siellä spekuloitiin että siksakki olis hyvä!
No hyvä ettei tartte enempiä odotella menkkoja. Vaikka aina sitä toivois kuitenkin että se kierto yllättäis ja päätyis plussaan 🥹

Joo täytyy testata kun heräilee. Kävin kaupassa ennen töitä ja mukaan tarttui rfsu early, tais osua mullekki nyt ekaa kertaa se kuuluisa viivanpaikka.
En tiiä näättekö mitään näistä kuvista, eikös ne huonone kun lataa. Yritän laittaa nyt sen mistä itse selkeiten näen, tuli meinaan räpsittyä kuvia 😆 Ja siis testiajan ulkopuolella niin eikös tää sit oo roskishaamu samalla vai näänkö omiani?

Joka tapauksessa tässä olkaa hyvä tiirattavaa.

//nyt kun yritän tuota haamua bongata testistä niin eipä näy enää.

Noh herätessä sit uutta testiä

Liitteet

• IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    212.1 KB · Katsottu: 35
  • IMG_1732.jpeg
    IMG_1732.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 37
Muokattu viimeksi:
Okei tänäänhän kävi mielenkiintoinen juttu! Lämmöt nousi 36.93 ja eilen olivat 36.71. Clearbluen testi joka sanoo "raskaana" tai "ei raskaana" niin negaa näytti. Heitänkö kirveen kaivoon? Noihan on herkkiä testejä?

No hyvä ettei tartte enempiä odotella menkkoja. Vaikka aina sitä toivois kuitenkin että se kierto yllättäis ja päätyis plussaan 🥹

Joo täytyy testata kun heräilee. Kävin kaupassa ennen töitä ja mukaan tarttui rfsu early, tais osua mullekki nyt ekaa kertaa se kuuluisa viivanpaikka.
En tiiä näättekö mitään näistä kuvista, eikös ne huonone kun lataa. Yritän laittaa nyt sen mistä itse selkeiten näen, tuli meinaan räpsittyä kuvia 😆 Ja siis testiajan ulkopuolella niin eikös tää sit oo roskishaamu samalla vai näänkö omiani?

Joka tapauksessa tässä olkaa hyvä tiirattavaa.

//nyt kun yritän tuota haamua bongata testistä niin eipä näy enää.

Noh herätessä sit uutta testiä
Kyl siinä joku haamu näkyy!

Okei tänäänhän kävi mielenkiintoinen juttu! Lämmöt nousi 36.93 ja eilen olivat 36.71. Clearbluen testi joka sanoo "raskaana" tai "ei raskaana" niin negaa näytti. Heitänkö kirveen kaivoon? Noihan on herkkiä testejä?
Itse en luovuttaisi ennen kuin kuukautiset alkaa, jos kyseessä yritys ilman lääkkeitä.

Mulla menee kaikkien vaiheet herkästi sekaisin, niin oliko sulla jotain progesteroni tukea, jonka lopettaminen vaikuttaa kuukautisten tuloon?

Kp 29/34 ja dpo 12, lämmöt ovat eilen ja tänään olleet vähän alhaisemmat, joten ei ole oikeastaan plussatoiveita. Huomenna teen Clearbluen herkän digin ja lopetan lugesteronit, jos tulee nega. Nyt kysymys: mikä on paras 10-herkkyyden raskaustesti mielestänne? Ei kiitos suosituksia 25-herkkyyden Pregcheck-liuskoihin, koska ne eivät mulla herkkinä toimi.

Tilasin easy@home-liuskatestejä netistä vinon pinon, niitä ainakin on kehuttu.

@Mamiksx5 Tossa värit käännettyinä kuvassa jotain näkyy. 🤔

@Pakkanen Mä oon suurimmaksi osaksi tykännyt medigoon herkistä liuskatesteistä. Niitä kyllä kaikkialta ei saa, muistaakseni oloapteekki nettikauppa on mistä niitä saa ainakin. Ne maksaa jotain 4 euroa ja niitä on pakkauksessa 2 kpl.

Täällä lämmöt vähän eilisestä nousi, mutta saapa nähdä. Jotenkin ei uskalla toivoa mitään. 😔 Vaikka jotain lupaavia merkkejä on ollut.... Kuten kova pistävä tunne alavatsalla johon heräsin ihan kesken päiväunien, mutta se tosin jo dpo5. Sitten väsyttää myös aika paljon. Mutta jotenkin en mistään uskalla antaa itseni innostua. ☹️

Liitteet

• Screenshot_20260514_081052_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_767071859769673.jpg
    Screenshot_20260514_081052_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_767071859769673.jpg
    90.7 KB · Katsottu: 6
Takaisin