BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heräsin normaaliin aikaan joten sekään ei voi näitä alhaisia lämpöjä selittää... Vähän näyttää mun silmään että ovulaatiota ei olisi tapahtunut edes, ainakaan lämpöjen perusteella. Kun normaalisti tässä vaiheessa lämmöt heiluu jo yli 37 ja jopa yli 37,10. Nyt sitten vaan 36,89. 🙄 Varmaan tuo ff vaan ottaa tuon dpo3 noista peak lukemista mitä kirjannut ylös. Tuskinpa pelkkien lämpöjen perusteella olisi sitä havainnut. Mietin että aloitanko edes lugesteroneja todennäköisesti aivan turhaan jos ovulaatiota ei ole edes ollut...

Liitteet

• 45.png
    45.png
    58.6 KB · Katsottu: 29
Ihmettelen ettei menkat alkaneet eilen ja lämmötkin pomppas tänään hämäävästi ylöspäin. Tietysti ne alkaa sit tänään äitienpäivän kunniaksi🫠 Mulla ei ollut kuin yksi onestepin testi jonka tein, mut se oli aivan vitivalkoinen. Jos nyt kävis niin et menkat ei tänään alkaiskaan niin käyn ostaa pc testejä, mut oon aika varma et tänään ne alkaa…
View attachment 155901
Täällä samat mietteet, paitsi että lämmöt laski tänään ihan reippaasti. Vuotoa ei ole vielä kuulunut ja testi oli eilen nega. Testasin, koska oli kova päänsärky, ja negatestin myötä uskalsin ottaa kunnon lääkkeen siihen. Eiköhän se vuoto tänään ala.

Mä voisin vielä sun käyrän puolesta pitää toivoa yllä. Plus noi one stepin testit ei oo yhtään niin herkkiä mitä sanovat olevansa. Testaisin toisella oikeasti herkällä testillä huomenna jos ei tänään mitään tapahdu.

Siis mitä hittoa? Olin ihan varma et ne menkat alkaa vittuillakseen äitienpäivän kunniaksi, mut ei ne oo vielä alkanu ja tein äsken pc testin ja siihen piirtyi ihan paljaalla silmällä nähtävä punainen viiva…ei tarvinnut edes tihrustaa😱 Kuvassa se punertavuus ei kyllä näy yhtä hyvin, mutta livenä näkyy hyvin. Siis voiko olla että kävis näin ihana äitienpäivä ylläri?😭❤️ Ei se yk 13 sitten lähtenytkään käyntiin…ainakaan vielä🤞🏼
1778409983008.jpeg

1778410130107.jpeg

Siis mitä hittoa? Olin ihan varma et ne menkat alkaa vittuillakseen äitienpäivän kunniaksi, mut ei ne oo vielä alkanu ja tein äsken pc testin ja siihen piirtyi ihan paljaalla silmällä nähtävä punainen viiva…ei tarvinnut edes tihrustaa😱 Kuvassa se punertavuus ei kyllä näy yhtä hyvin, mutta livenä näkyy hyvin. Siis voiko olla että kävis näin ihana äitienpäivä ylläri?😭❤️ Ei se yk 13 sitten lähtenytkään käyntiin…ainakaan vielä🤞🏼
View attachment 155921
View attachment 155922
Oi ihanaa, onnea onnea! 😍❤️ Mulla tuli vaan jotenkin sellanen aavistus sun aiemmasta viestistä et voisi posi olla. Niin ihana äitienpäiväyllätys sulla että!

Mulla kupinvaihdon yhteydessä oli pieni määrä laimeaaa verta pohjalla, joten eiköhän mulle käynyt niin kuin meinasin, et tänään ne alkaa. Noh fiilis on ihan yllättävän ok. Illalla sit vasta tsekkaan onko kunnolla alkanut, vedin jo vahvat kipulääkkeet naamariin, kun kohta pitäis olla ihmisten ilmoilla.

Oi ihanaa, onnea onnea! 😍❤️ Mulla tuli vaan jotenkin sellanen aavistus sun aiemmasta viestistä et voisi posi olla. Niin ihana äitienpäiväyllätys sulla että!

Mulla kupinvaihdon yhteydessä oli pieni määrä laimeaaa verta pohjalla, joten eiköhän mulle käynyt niin kuin meinasin, et tänään ne alkaa. Noh fiilis on ihan yllättävän ok. Illalla sit vasta tsekkaan onko kunnolla alkanut, vedin jo vahvat kipulääkkeet naamariin, kun kohta pitäis olla ihmisten ilmoilla.
Kiitos❤️
Toivon tänne muillekin paljon plussa tuulia, jos ei tähän kiertoon niin seuraaviin🤞🏼❣️

@Oikkuu Eikä miten ihanaa! 😍 Vitsi pitäiskö itselläkin tehdä tänään testi, kun lämmöt kohosi taas ylöspäin. Tein eilen aamulla kaapissa kuumottavan apteekin ultran, mutta negahan se oli.

IMG_7846.png

Eilen illalla kun mies alkoi puhua mini asasta tajusin etten muistanut aloittaa niitä dpo3. Aloitin sit eilen illalla. Harmi kun unohtui nyt.

IMG_1633.jpeg

Tässä ois omat lämmöt.
Huomenna eka testi 🥳🥳🥳 Vihdoin kulunut päivät siihen pisteeseen että pääsee testaamaan.

Aamun testi nega niinkuin oletinkin, aina siellä pieni toivonkipinä silti on josko näyttäisi. Näin unta jossa tein hyvin vahvan positiivisen testin 🥹 olispa enneuni tälle kierrolle.
Mä muuten ostin talvella itselle tulkinnan, siellä hän sai viboja jossa raskaus saattaisi mahdollisesti alkaa kesän paikkeilla, olisko nyt kesä jo🤞🤞🤞🤞 Silloin olin että eiiiihhh, en jaksa sinne odottaa, no täällä sitä ollaan kun ei vaihtoehtoja oikein ole kun ottaa se mitä saa🫠

Lämmöt ihan jees.

31B9C33F-D0BA-4BAA-9BD7-70BDA51D5A14.jpeg

Miltäs testitnäyttää @Oikkuu ? Testasitko lisää? 🤞🤞🤞🥰

Aamun testi nega niinkuin oletinkin, aina siellä pieni toivonkipinä silti on josko näyttäisi. Näin unta jossa tein hyvin vahvan positiivisen testin 🥹 olispa enneuni tälle kierrolle.
Mä muuten ostin talvella itselle tulkinnan, siellä hän sai viboja jossa raskaus saattaisi mahdollisesti alkaa kesän paikkeilla, olisko nyt kesä jo🤞🤞🤞🤞 Silloin olin että eiiiihhh, en jaksa sinne odottaa, no täällä sitä ollaan kun ei vaihtoehtoja oikein ole kun ottaa se mitä saa🫠

Lämmöt ihan jees.

View attachment 155947

Miltäs testitnäyttää @Oikkuu ? Testasitko lisää? 🤞🤞🤞🥰
Testasin ja aika samalta näyttää kuin eilen🙈 Toivottavasti huomenna näkyis tummenemista🤞🏼 Aatelin tänään käydä ostamassa digitaalisen testin.

@Mamiksx5 Mäkin muuten näin pari yötä takaperin unta positiivisesta raskaustestistä. Ja oli myös todella vahvat viivat. 😂 Oon vaan ennenkin tuollaista unta nähnyt. Ja mä en itse vaan omalla kohdalla mihinkään enneuniin tai muihinkaan merkkeihin uskalla luottaa enään..Varsinkaan viime kierron jälkeen jolloin kaikenlaisia merkkejä mukamas oli kuten ne haikarat ja sammakot. Toivottavasti siellä tosin parempi tuuri enneunienkin kanssa! 🤞

Täällä lämmöt nousi mutta en voi tietää johtuuko vaan lugesteroneista. 🙄 Jotenkin taas tunne että ei ollut ovulaatiota.

Liitteet

• Screenshot_20260511_091410_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_663019082948013.jpg
    Screenshot_20260511_091410_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_663019082948013.jpg
    84.6 KB · Katsottu: 19
Dpo5 täällä ja lämmöt nousi jo nyt sitten 37,20... 😂 Eihän se mistään voi olla merkki. Outoa vaan tämä tai oikeastaan koko kierron normaalia oudommat lämmöt. Kuten tuo dippi kp10... 🤨

Liitteet

• Screenshot_20260512_083309_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_695487488030783.jpg
    Screenshot_20260512_083309_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_695487488030783.jpg
    87.7 KB · Katsottu: 23
Täällä ei onneksi tauti kestänyt pitkään ja lämmöt on nyt kahtena aamuna ollut ihan normaalit, sunnuntain lämpöä en laittanut kun se oli kuumeyön jälkeinen ja selkeästi tavallista korkeampi.
Vielä olisi 4 päivää teroluteja jäljellä. Ilman lääkitystä päivät tuntuu vaan katoavan, mut nyt kun pitää joka päivä muistaa ottaa tabletti, niin samalla koko ajan muistaa missä vaiheessa mennään 😅 Ja mitään tuntemuksia on turha analysoida, kun voi johtua aivan mistä vaan tällaisessa kierrossa.

@Oikkuu plussa muistuttaa kyllä jälleen siitä, että onnistua voi ihan koska vain 😍🫶🏻 Niin paljon onnea! ❤️❤️

1000052987.jpg

Täällä ei onneksi tauti kestänyt pitkään ja lämmöt on nyt kahtena aamuna ollut ihan normaalit, sunnuntain lämpöä en laittanut kun se oli kuumeyön jälkeinen ja selkeästi tavallista korkeampi.
Vielä olisi 4 päivää teroluteja jäljellä. Ilman lääkitystä päivät tuntuu vaan katoavan, mut nyt kun pitää joka päivä muistaa ottaa tabletti, niin samalla koko ajan muistaa missä vaiheessa mennään 😅 Ja mitään tuntemuksia on turha analysoida, kun voi johtua aivan mistä vaan tällaisessa kierrossa.

@Oikkuu plussa muistuttaa kyllä jälleen siitä, että onnistua voi ihan koska vain 😍🫶🏻 Niin paljon onnea! ❤️❤️

View attachment 155982
Kiitos😍

Takaisin