Yleinen keskustelu

Mäkin koulun takia vähän mietin loppuvuoden syntymäaikaa. Ja onko joulun aikaan mukava juhlia synttäreitä 🤷‍♀️ monet tietysti tykkää siitäkin 😊 mutta eipä siihen paljoa pysty itse vaikuttaa, milloin syntyy.

Ja mä oon hillonnut vauvakamaa varmuuden vuoksi, jos puoliso vielä kolmanteen suostuisi. Tuskin äitiyspakkaustakaan otetaan, kun kaikenlaista jo löytyy. Vaikka oishan se ihana 😍

Me ollaan juhlittu keskimmäistä joko uutena vuotena tai sitten sen jälkeen, viimeistään Loppiaisena. Toki kun on tosi loppukuusta syntynyt joulun jälkeen niin helppo siirrellä siellä päässä. Päätettiin, kun lapsi syntyi, että hän saa synttärinsä ja juhlitaan niitä erikseen niin että joulu saa olla joulu ja synttärit olla syntymäpäivä 😊

Mä otan pakkauksen 🥰 sitä on niin ihana päästä hypistelee ja mul on kaikki edellisetkin saaneet niin tälle myös vaikka edelliset on tallessa (ei toki kaikki sisältö).

Täällähän on jo reilusti yli sen 500 viestiä, hyvä me!

Otetaan kyllä varmaan myös äitiyspakkaus, vaikka eihän sitä mitään varsinaisesti tarvisi, kun esikoiselta on tuota kampetta kyllä 😝

Mä oon jemmannut osan tavaroista ja vaatteista aiemmilta, joten hirveesti ostettavaa ei tulis. Eli pakkaukasen ottaisin rahana ja rahat käyttäisin kaukaloon.

Mun pitää töissä nostella laatikoita, niin onko painavien asioiden nostelu alkuraskaudessa vaarallista?

Ilmeisesti saa nostella, mutta varoen. Mielellään ei yli 10kg painoisia. Meillä toki osa painavampia mutta ajattelin et sitä tullu tehtyä jo vuosia ni ehkä osaa varoen tehdä.

Mäkin otan pakkauksen, kun on aikaisemmistakin otettu. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja onhan se ihana saada jokaisesti lapsesta oma pakkaus, vaikka nyt osa tavaroista onkin vielä tallessa.

Hyvää äitienpäivää! :Two-hearts:

Onko toi salainen puoli jo auennut? Täältä puuttuis vielä muutama viesti🙈

Takaisin