Zebra
Näppärä viestien naputtelija
@Kali Kokeile ihmeessä, jos saisit/saisitte sieltä apuja. Ehdottomasti kannattaa ainakin yrittää! Se voi välillä olla niin lääkäristäkin kiinni miten hän arvioi ja päättää saako apuja vai ei. Vaikka eihän se niin saisi mennä. Toivotaan siis parasta! Ja pyydä samalla ferritiinikontrollia herkällä crp:llä jos mahdollista. Samaa mieltä olen tuosta, et tutkimuksien tekeminen on eri asia kuin hoitoihin lähteminen. Niiden mahdollisten tutkimusten tulosten perusteella voi sitten vasta miettiä mitä haluaa tehdä. Toki olisi hyvä, jos olisitte yhtämielisiä asiasta. On tää kätevää kun voi wolttailla vaikka raskaustestejä nykyään! 

Edit taas koska tää ei antanut mun kirjoittaa enempää, kännyn näppis jymähti jotenkin.
@Vaaveilija Kiitos vastauksesta! Oot kyllä oikeassa tosta, et sit vast myöhempi pissi ois parempi. Mä vaan yleensä juoksen pissalla vaikka tunninkin välein aamun jälkeen, niin luulen et mun on vaikea pidättää sitä 4 tuntia. Nytkin tuntuu siltä, et pakko mennä kohta pissalle, vaikka vasta 3h kulunut edellisestä, vaikken oo ees juonut paljoa. Et kumpi sit on tärkeempi: pissa rakossa vähintään 4h vai kellonaika? Ehkä toi kellonaika?
Edit taas koska tää ei antanut mun kirjoittaa enempää, kännyn näppis jymähti jotenkin.
@Vaaveilija Kiitos vastauksesta! Oot kyllä oikeassa tosta, et sit vast myöhempi pissi ois parempi. Mä vaan yleensä juoksen pissalla vaikka tunninkin välein aamun jälkeen, niin luulen et mun on vaikea pidättää sitä 4 tuntia. Nytkin tuntuu siltä, et pakko mennä kohta pissalle, vaikka vasta 3h kulunut edellisestä, vaikken oo ees juonut paljoa. Et kumpi sit on tärkeempi: pissa rakossa vähintään 4h vai kellonaika? Ehkä toi kellonaika?
Muokattu viimeksi: