Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Tein ihan vain "läpällä" viimeisen raskaustestin joka pyöri kaapissa, koska menkat myöhässä (oletin itselleni kemiallisen). En nyt jaksa uudelleen selittää tilannetta, mutta mun edellisistä viesteistä voi päätellä että aika sekava kierto ollut. Ja nyt tää näyttää haaleaa posia? Oon ihan shokissa. Laitan kuvan, toinen kuva muokattu mustavalkoiseksi. Näkeehän joku muukin jotain? Täytyy tänään kipaista hakemaan Digi jolla varmistaa asia.??? Whaaattt
Digitesti näytti "raskaana" 😭❤️

@Maana Mannila mullahan tässä kierrossa romahti myös ehkä dpo5, ja olin ihan maani myynyt. Ja pysyi matalana aika pitkään, ennen kuin sit nousi uudelleen.

Ps. Sainpa nyt huolen, kun huomasin et mulla on laskenut vähän lämpö viime yönä 😣. En tiedä, miten pitkään näiden pitäisi pysyä ylempänä.
En muista mistä, mut jostain just luin et lämmöt tuli aika pian normaaliin raskauden alettua, ja raskaus silti jatkui ihan normaalisti. Ehkä noita lämpöjä ei kannata mittailla pidemmän päälle, ettei tuu turhaa huolta. 🙄

Mä en oo jaksanut mitata lämpötiloja heti aamusta koska se sotkee aamurutiinit mutta jotenkin itseäni ärsyttää myös se, että jokainen aamu alkaisi tällä projektilla tai oman hedelmällisyyden määrittelyllä. Tuntuu että menisi mulle liikaa stressin puolelle. Ymmärrän, että se olisi tarkinta dataa ja ehkä ihan hyödyllistä, mutta voi olla että päivitän vaan älykellon sellaiseen, joka mittailut suorittaisi ilman pohdintaa, vaikka tietysti nekin lämpötilat voi olla sitten vähän mitä sattuu.
Tämäpä oli itselläkin syynä siihen, että päädyin hankkimaan ouran.

Muutaman viikon kokeilin ja silloin vielä esikoinen nukkui lähes koko yön vieressä ja unet oli muutenkin aika pätkiä. Ja sitten kun oli ollut pätkiä, niin osittain jätti mittaamatta, kun "ei se kumminkaan pidä paikkaansa" ja osan aikaa vaan unohti mittailut, ennen kuin vähän heräsi paremmin.

Mutta kiertoa seuratessa näin laitteen avulla automaattisesti ihan kätevää, mutten kyllä itse omaa ehkä tarpeeksi tahtoa ja mielenlujuutta, että ottaisin ihan mittarin aktiivikäyttöön. 🙈

Takaisin