Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt en ymmärräää
Tein äsken ovulaatiotestin ja se on vaan haalistunut aamusta eikä vahvistunut. Onko mulla nyt sit todennäköisesti ollut LH-huippu jo? Vai tuleeko ovista ollenkaan? 😭
\\muoks. Tänään on kyl alavatsaa juiminut vähän, et jos se huippu on sit ollut esim eilen/yöllä ja nyt tänään sit ovispäivä ja jotenkin kevytoireinen ovis vaan? Tai sit ei ovista lainkaan. Plääh. En tiiä 😅
Mä luulisin, että huippu meni jo.
Noi on siis ilmeisesti pc-testejä. En ole mikään testien ultimaattinen konkari, mutta itse pidän pc-testejä luotettavimpina. Mulle ne on toimineet loogisesti.

Menin tyhmänä tilaamaan tähän kiertoon os-testejä, ja olen todennut ne paskemmiksi kuin paskat, enkä enää ikinä tilaa niitä. Aion itseasiassa boikotoida koko puljua, joka niitä myy, sillä niiden epäluotettavuudesta löysin jopa sen uutisen muutaman vuoden takaa. Aion *ittuillakseni kusta noiden os-testien päälle tässä kierrossa, ja ostan ihan kaupasta ensi kiertoon pc:n kunnollisia ovistestejä.

Mä luulisin, että huippu meni jo.
Noi on siis ilmeisesti pc-testejä. En ole mikään testien ultimaattinen konkari, mutta itse pidän pc-testejä luotettavimpina. Mulle ne on toimineet loogisesti.

Menin tyhmänä tilaamaan tähän kiertoon os-testejä, ja olen todennut ne paskemmiksi kuin paskat, enkä enää ikinä tilaa niitä. Aion itseasiassa boikotoida koko puljua, joka niitä myy, sillä niiden epäluotettavuudesta löysin jopa sen uutisen muutaman vuoden takaa. Aion *ittuillakseni kusta noiden os-testien päälle tässä kierrossa, ja ostan ihan kaupasta ensi kiertoon pc:n kunnollisia ovistestejä.
Joku halpa rfsu:n kahdeksan ovistestin pakkaus 😅 mut joo, epäilen et ovis yöllä sit tapahtu. Viime kierrossa kans oli se LH-huippu nopee, et miul nousee ja laskee nopeesti ni sit kai vaikee saada se posi. Mut no, enpä enää taida tikutella jatkossa ees, se ovis kuitenkin on siinä kp12-13 aika vakiona.

Joku halpa rfsu:n kahdeksan ovistestin pakkaus 😅 mut joo, epäilen et ovis yöllä sit tapahtu. Viime kierrossa kans oli se LH-huippu nopee, et miul nousee ja laskee nopeesti ni sit kai vaikee saada se posi. Mut no, enpä enää taida tikutella jatkossa ees, se ovis kuitenkin on siinä kp12-13 aika vakiona.
Joo. Mullakin on tullut fiilis, että toi tikuttelu ylipäänsä tappaa koko fiiliksen, ja tuo stressiä. En näe, et se kummosemmin edesauttaa raskautumista omalla kohdalla, vaan pikemminkin ehkä hankaloittaa - vähintäänkin suututtaa, ja vie energiaa. 😅 Tulipahqn nyt kauppareissulla suutuspäissäni hankittua sit vielä toi 1 setti. 🙈😅

Joo. Mullakin on tullut fiilis, että toi tikuttelu ylipäänsä tappaa koko fiiliksen, ja tuo stressiä. En näe, et se kummosemmin edesauttaa raskautumista omalla kohdalla, vaan pikemminkin ehkä hankaloittaa - vähintäänkin suututtaa, ja vie energiaa. 😅 Tulipahqn nyt kauppareissulla suutuspäissäni hankittua sit vielä toi 1 setti. 🙈😅
Jep tämäpä 😅🤣 no sen käytät ja sit vaa jatkossa niitä hcg:testejä vaan 😂 toki toivotaan et ei tarvi paljoo niitäkään enää testailla vaan tärppi kävis 🌈

Mä en oo jaksanut mitata lämpötiloja heti aamusta koska se sotkee aamurutiinit mutta jotenkin itseäni ärsyttää myös se, että jokainen aamu alkaisi tällä projektilla tai oman hedelmällisyyden määrittelyllä. Tuntuu että menisi mulle liikaa stressin puolelle. Ymmärrän, että se olisi tarkinta dataa ja ehkä ihan hyödyllistä, mutta voi olla että päivitän vaan älykellon sellaiseen, joka mittailut suorittaisi ilman pohdintaa, vaikka tietysti nekin lämpötilat voi olla sitten vähän mitä sattuu.

Ja kaikille niille jotka ei ole vielä livenä bonganneet, Suomen luonnonsuojeluliiton some pitää huolen hyvistä enteistä:

Liitteet

• 1776531201457.png
    1776531201457.png
    649.1 KB · Katsottu: 31
Mulla tänään illalla tullut järkyttävä migreeni, joten pakko varmaan ottaa ainakin 1 tabletti tuota yhtä lääkettä joka auttaa mulla migreeniin. 🤯 Vaikka sitä ei saisi raskaana ollessaan toki käyttää, mutta kun en kyllä luota siihen aiemmin näyttämääni oudosti kuivuneeseen testiin yhtään, pakko olla virheellinen. 🙄 Tuntuu nimittäin, että pää räjähtää ja panadol ei auta sitten yhtään....

Muutenkin taas lugesteron oireet ottaneet vallan, alaselkä kipeä ja rinnat entistä aremmat. Nyt myös tuntuu että sykekkin normaalia nopeampi. Plus hirveän kylmä vaikka kämpässä 24 astetta.🤣

Meinasin tehdä testin vielä mutta en saanut kuin kerran 2 ja puol tuntia pidätettyä jona aikana join kyllä kahvia ja pepsi max tölkin.

Mä en oo jaksanut mitata lämpötiloja heti aamusta koska se sotkee aamurutiinit mutta jotenkin itseäni ärsyttää myös se, että jokainen aamu alkaisi tällä projektilla tai oman hedelmällisyyden määrittelyllä. Tuntuu että menisi mulle liikaa stressin puolelle. Ymmärrän, että se olisi tarkinta dataa ja ehkä ihan hyödyllistä, mutta voi olla että päivitän vaan älykellon sellaiseen, joka mittailut suorittaisi ilman pohdintaa, vaikka tietysti nekin lämpötilat voi olla sitten vähän mitä sattuu.

Ja kaikille niille jotka ei ole vielä livenä bonganneet, Suomen luonnonsuojeluliiton some pitää huolen hyvistä enteistä:
Mä en oo ikinä aiemmin elämässäni mittaillut lämpöjä, joten tämä onkin eka kerta nyt siihen. Päätin siis tässä kierrossa kokeilla, että sekin tulee tehtyä. 😅 Voi olla, että jää ekaks ja vikaks kerraks. Ei se kuitenkaan maksa mitään, sitä paitsi... teen sitä aika tsoukilla. Mä nukun ihan miten sattuu, joten tulokset on ihan mitä sattuu. Niitä ei siis voi edes tulkita kovin vakavissaan, joten en ota niistä stressiä. Mul on mittari sängyn vieressä valmiina, ja samantien kun herään, niin mittaan - ihan sama mitä kello on, ja ihan sama kuinka pitkät unet on ollut. Pyrin kuitenkin osumaan klo 6 aamulla +/-3 tuntia. 😂
Oon meinannut heittää mun hupikäyrän näytille, mutta ff ei ole vielä arponut mulle siihen ovista. Oletanko oikein, että sen kuuluisi tehdä se jossain vaiheessa? 😅

Tuunpa täältä taas kuikuilemaan.
Siis mun kierto on nyt vissii ihan päälaellaan tai sit on joku supermega ovulaatio tulossa. Oon siis saanu (tai mun silmään nää on) ovis plussia 2.5päivää🧐 miten tän nyt sit ottaa?😆

IMG_4742.jpeg

Tuunpa täältä taas kuikuilemaan.
Siis mun kierto on nyt vissii ihan päälaellaan tai sit on joku supermega ovulaatio tulossa. Oon siis saanu (tai mun silmään nää on) ovis plussia 2.5päivää🧐 miten tän nyt sit ottaa?😆

View attachment 155280
Miusta toi toisiks alin tikku on se selkeä kirkas positiivinen eli LH huippu. Ehkä yksittäi laittasin plussaks ton sitä edeltävän illan, mut sit taas toi kolmanneks ylin ei kyl oo plussa, vaan LH nousussa vasta.

Miusta toi toisiks alin tikku on se selkeä kirkas positiivinen eli LH huippu. Ehkä yksittäi laittasin plussaks ton sitä edeltävän illan, mut sit taas toi kolmanneks ylin ei kyl oo plussa, vaan LH nousussa vasta.
Joo, en tiä jotenki tosi tummia kaikki verrattuna viimme kiertoon. Sain yhen kirkkaan posin ja sit ne heti haaleni seuraavana päivänä 🧐

Täs viel toi alin ”valmiina”
IMG_4743.jpeg

Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu?? Tein ihan vain "läpällä" viimeisen raskaustestin joka pyöri kaapissa, koska menkat myöhässä (oletin itselleni kemiallisen). En nyt jaksa uudelleen selittää tilannetta, mutta mun edellisistä viesteistä voi päätellä että aika sekava kierto ollut. Ja nyt tää näyttää haaleaa posia? Oon ihan shokissa. Laitan kuvan, toinen kuva muokattu mustavalkoiseksi. Näkeehän joku muukin jotain? Täytyy tänään kipaista hakemaan Digi jolla varmistaa asia.??? Whaaattt

Liitteet

• IMG_20260419_045323.jpg
    IMG_20260419_045323.jpg
    134.4 KB · Katsottu: 1
  • IMG_20260419_045706.jpg
    IMG_20260419_045706.jpg
    90.6 KB · Katsottu: 1
Takaisin