Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joku halpa rfsu:n kahdeksan ovistestin pakkausMä luulisin, että huippu meni jo.
Noi on siis ilmeisesti pc-testejä. En ole mikään testien ultimaattinen konkari, mutta itse pidän pc-testejä luotettavimpina. Mulle ne on toimineet loogisesti.
Menin tyhmänä tilaamaan tähän kiertoon os-testejä, ja olen todennut ne paskemmiksi kuin paskat, enkä enää ikinä tilaa niitä. Aion itseasiassa boikotoida koko puljua, joka niitä myy, sillä niiden epäluotettavuudesta löysin jopa sen uutisen muutaman vuoden takaa. Aion *ittuillakseni kusta noiden os-testien päälle tässä kierrossa, ja ostan ihan kaupasta ensi kiertoon pc:n kunnollisia ovistestejä.
Jep tämäpäJoo. Mullakin on tullut fiilis, että toi tikuttelu ylipäänsä tappaa koko fiiliksen, ja tuo stressiä. En näe, et se kummosemmin edesauttaa raskautumista omalla kohdalla, vaan pikemminkin ehkä hankaloittaa - vähintäänkin suututtaa, ja vie energiaa.Tulipahqn nyt kauppareissulla suutuspäissäni hankittua sit vielä toi 1 setti.
![]()
Miusta toi toisiks alin tikku on se selkeä kirkas positiivinen eli LH huippu. Ehkä yksittäi laittasin plussaks ton sitä edeltävän illan, mut sit taas toi kolmanneks ylin ei kyl oo plussa, vaan LH nousussa vasta.Tuunpa täältä taas kuikuilemaan.
Siis mun kierto on nyt vissii ihan päälaellaan tai sit on joku supermega ovulaatio tulossa. Oon siis saanu (tai mun silmään nää on) ovis plussia 2.5päiväämiten tän nyt sit ottaa?
View attachment 155280
Joo, en tiä jotenki tosi tummia kaikki verrattuna viimme kiertoon. Sain yhen kirkkaan posin ja sit ne heti haaleni seuraavana päivänäMiusta toi toisiks alin tikku on se selkeä kirkas positiivinen eli LH huippu. Ehkä yksittäi laittasin plussaks ton sitä edeltävän illan, mut sit taas toi kolmanneks ylin ei kyl oo plussa, vaan LH nousussa vasta.
Käsittääkseni ei saa kumpaankaan ovistestiin. Vain hedelmällisyysmonitoriin saa tilattua lisää tikkuja. Voin olla myös väärässä.Tietääkö joku saako siihen cb:n digiovistestiin niitä pinkkejä tikkuja tilattua lisää? Koitin etsiä, mutta en löytänyt.
Mä sanoisin kans et toisiksi alin on posiTuunpa täältä taas kuikuilemaan.
Siis mun kierto on nyt vissii ihan päälaellaan tai sit on joku supermega ovulaatio tulossa. Oon siis saanu (tai mun silmään nää on) ovis plussia 2.5päiväämiten tän nyt sit ottaa?
View attachment 155280
Ei saa kumpaankaan. Tosin mua kiinnostaa et onko hedelmällisyysmonitorin tikut samoja kun CB:n lilaan ovistestiin menevät kun näyttää samoilta vai onko niissä oikeesti jotain eroa, myyntiteksteissä lukee et ei sovi mut onko vaan myynnin takiaTietääkö joku saako siihen cb:n digiovistestiin niitä pinkkejä tikkuja tilattua lisää? Koitin etsiä, mutta en löytänyt.
Kattosin yhä et toi en aamua himmeempi, eli siltä näyttäa et nyt on ollut hidas LH-nousu ja hissukseen laskeekin. Mut että ovis varmaan tänään siisJoo, en tiä jotenki tosi tummia kaikki verrattuna viimme kiertoon. Sain yhen kirkkaan posin ja sit ne heti haaleni seuraavana päivänä
Täs viel toi alin ”valmiina”
View attachment 155281
Kiitoksia todella paljon tästä viestistä ja helpotti mieltä vertailla noita käyttäjän @Kumpare eri mittausarvoja ja miten sormi/rannelämpö seuraa jäljessä verrattuna vaginasta tai suusta mitattuna. Ostin nyt tämän tiimoilta itselleni BBT mittauksiin tarkoitetun beurer ot 30 -mittarin, jolla aamulämpökin oli 36,80 minkä väittäisin olevan ainakin aika lähellä mitä pitäisikin olla luteaalivaiheessa vaikkei samalla mittarilla vertailuarvoja vielä olekkaan. Nänneihinkin alkoi tulla asiaankuuluvaa arkuutta ja rannelämpökin alkoi pikkuhiljaa hilaamaan ylöspäin eli ehkä se ovis tuli sittenkin ja huolestuin turhasta.Apple Watch, Oura ja muut seuraa ihon lämpötilaa ja muodostaa siitä jonkinlaisen keskiarvon. Eli se nousu voi tulla viipeellä. @Kumpare jakaa tuolla BBT-ketjussa Oura- ja pimppilämpökäyrää samassa kartassa, kun hänel on molemmat. On aika valaisevaa, kannattaa käydä kurkkaamassa.
Itse luottaisin enemmän ovulaatiotestiin kuin AW:hen tai Ouraan tai vastaavaan (mulla Oura itsellä). Toki ainahan se on mahdollista, että follikkeli puhkesi, mutta siel ei ollut munasolua. Sinuna kattelisin viel pari päivää lämpöjä.
@Moosee tsemppii olojen keskelle! Toivottavasti syöminen auttaa.![]()
En kyllä välillä kestä itseäni. Kuvittelin että osaisin tässä kierrossa ottaa rauhallisemmin ja olla enemmän zen. Nyt on vasta dpo3 ja ei kyllä vaikuta että tällä kertaa olisi yhtään rennompi ote koko hommaan kuin viime kierrossakaan.