BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Oikkuu voisiko olla kiinnittymisdippi? Sulla on aika korkealla coverline, sinänsä sulla on lämmöt vielä hyvinkin korkealla.

Mulla on lämmöt vähän nousseet, mutta ei mitenkään kovin kummoisesti. Toiveet ei oo kovin korkealla tästä kierrosta.
Niin voishan se olla sitäkin, mut onko ne yleensä näin isoja dippejä? 😮 Toivon et huomenna lämmöt nousis kunnolla ja et saisin mitattua normaalisti ja normi aikaan🤞🏼

Niin voishan se olla sitäkin, mut onko ne yleensä näin isoja dippejä? 😮 Toivon et huomenna lämmöt nousis kunnolla ja et saisin mitattua normaalisti ja normi aikaan🤞🏼
Ootko käynyt katsomassa FF niitä muiden esim. raskauteen johtavia kiertoja/lämpöjä? Niissä näkyy kyllä kaikenlaisia käyriä, täytyy sanoa.

Ootko käynyt katsomassa FF niitä muiden esim. raskauteen johtavia kiertoja/lämpöjä? Niissä näkyy kyllä kaikenlaisia käyriä, täytyy sanoa.
Tuli siellä nyt näköjään muutamakin tärppi kierto vastaan missä lämpö dropannut kerran coverlinen alle ja sitten noussut takaisin. Ehkä tää ei sit ihan tuhoontuomittua vielä ole, jos huomenna nousee eikä jatka laskua🤞🏼

@Oikkuu mä pitäisin tota dippiä tässä vaiheessa jopa varsin lupaavana, jos lämmöt vielä tuosta nousee seuraavina päivinä 😍🤞🏼🌈

Mä olin ihan asennoitunut, että tämä kierto on ovuloimaton kierto kaiken sekoilun jälkeen ja kun kp9 ultrassa ei näkynyt mitään johtofolliin viittaavaa (edellinen ultra kp10 oli selkeä johtofollikkeli nähtävissä), mutta tänään kp15 ilmaantui niin voimakas ovisplussa testiin etten oo pariin kiertoon nähnytkään ja mulla on pitkästä aikaa tosi voimakkaat eggigksetkin jotka saikin tekemään sen ovistestin. Haluaisin vetää tästä yhtäsuuri kuin viivan, että olosuhteet olisi kohtutulehduksen jälkeen nyt parantuneet 🫣
Me nyt kuitenkin päätettiin antaa mahdollisuus tälle kierrolle, vähän vahingossa kylläkin, kun luulin ettei ovista ole nyt tulossa kun yleensä se on jo siellä kp12-13 tienoilla, mutta taisi ne primolutit sen verran sotkea että muutamalla päivällä nyt heitti 😅
Tuntuu ihan kuin oltaisiin vasta nyt aloitettu yritys, kun vihdoin keho tuntuu normaalilta 🌈💛

Takaisin