Moosee
Jostain jotain jo tietävä
Nyt en löytänyt enää sitä viestiä nopeasti, mutta joku puhui ettei halua tehdä vaihdevuositestejä, eikä käydä mittauttamassa omia arvoja. Mä oon tässä niin samassa junassa. Haluan mielummin elää tyytyväisen tietämättömänä, vaikka sitten ylläpitäisin turhaa toivoa. En tiedä, onko mulla ekaa kertaa elmässäni joku ikäkriisi. Olen aiemmat virstanpylväät elämässä saavuttanut ehkä omaa tuttavapiiriä aiemmin, mutta nyt tuntuu et ikää onkin jo jonkin verran. Vaikkei tietenkään isossa mittakaavassa olekaan. Tämän vuoksi olen jotenkin ollut naiivin onnellinen siitä, että kierto näyttää tasaiselta, ovis tulee tasaisesti, ja se kohdun limakalvokin oli ok niukoista kuukautisista huolimatta.
Tsempit vielä @Toiveikas odottelija <3.
Mulla on menossa nyt ilmeisesti dpo4. Kyllähän sitä taas jotain oireita (tai oireettomuutta) itselleen ainakin kuvittelee, vaikka just pohdin, että ei kai mun keho vielä tiedä vaikka olisikin onnistunut tässä kuussa? Eihän siellä vielä mitään ole kiinnittynyt tms. No jokatapauksessa, oudon oireetonta on. Yleensä on aika voimakkaat pms-oireet, mutta nyt olen aika zen. Toki ne voi olla vielä tulossa. Sen lisäksi on ollut paineen tunnetta alavatsalla. Ajattelin, että tässä kierrossa odotan testaamisen kanssa sinne et on varmasti kuukautiset myöhässä. Puhuinkin jo aiemmin, et mun tytöstä sain esim. tosi myöhään plussan testiin, tyyliin kp30/28.
Tsempit vielä @Toiveikas odottelija <3.
Mulla on menossa nyt ilmeisesti dpo4. Kyllähän sitä taas jotain oireita (tai oireettomuutta) itselleen ainakin kuvittelee, vaikka just pohdin, että ei kai mun keho vielä tiedä vaikka olisikin onnistunut tässä kuussa? Eihän siellä vielä mitään ole kiinnittynyt tms. No jokatapauksessa, oudon oireetonta on. Yleensä on aika voimakkaat pms-oireet, mutta nyt olen aika zen. Toki ne voi olla vielä tulossa. Sen lisäksi on ollut paineen tunnetta alavatsalla. Ajattelin, että tässä kierrossa odotan testaamisen kanssa sinne et on varmasti kuukautiset myöhässä. Puhuinkin jo aiemmin, et mun tytöstä sain esim. tosi myöhään plussan testiin, tyyliin kp30/28.
. Seuraavan kerran testaan vasta lauantaina. Mutta kuten jo todettu pelissä ollaan kunnes menkat alkaa…
. Pääsiäiskokkoa haluaisin myös käydä katsomassa. Tuntuu että vapaalla on helpompi unohtaa testaus ja raskautumisjutut, työssä ei ehkä ole niin kova imu että helposti ajatukset harhaantuu näihin raskausjuttuihin.