Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Sinertävää Paljon onnea ja tarrasukkia täältäkin! 😍

@Noora992 Päivät kyllä todellakin matelee piinapäivinä! Jotenkin nostaa toivoa tuo että sulla on aiemmin dpo9 ollut vielä nega mutta siltikin myöhemmin tullut vielä plussa.
Itsellä nyt ehkä dpo9(?) mutta herkkä testi antoi selkeän negan.

Mitä liukkareihin tulee niin meillä käytössä Prismasta saatava Protex -liukkari mutta siitä en tiedä miten optimaalinen on tähän tarkoitukseen vai pitääkö ostaa jotain muuta. 🤔 Glyseriiniä siinäkin taitaa olla eli ei kaiketi paras.

Nyt on amazonista tilattu easy@home raskaustestejä läjä niin raaskii jatkossa testailla useammin säästelemättä ja aloittaa testailu paljon aiemmin kuin mikä olisi edes realistista plussalle. 😆

Meilläkin on jouluvauva ja ihan höpöhöpöä minustakin nuo synttäreihin vaikuttamiset. Meillä pidettiin viikko etuajassa synttärit, koska oli kauempaa tulevia, niin oli kätevämpää niin ja jäi kaikille (myös meille) joulurauha.
Joo siihen pystyy kyllä itse vaikuttamaan paljon. Osa miehen sukulaisistahan meille sano että kätevästi saa jouluna sitten synttärilahjatkin niin tulee halvemmaks, öö no ei tietenkään. Just tollasella voiskin pilata synttärit. Me ollaan usein sairastettu just ennen joulua niin meillä on perinne että joulupäivänä on saanut meiltä vanhemmilta ja mummulta synttärilahjan ja on ollu kakkua ja nähty sukulaisia. Sitten tammikuussa ollut synttärijuhlat.

@Pakkanen ja @Mami91~ siltä varalta, että teiltä on menny ohi, niin itehän unelmoin kaikist eniten just jouluvavvasta! 😍 Ehkä jouluaatto ei olis ideaalein, että saisi sit joulun ja synttärit erikseen, kuten muillakin, mutta ei mua yhtään haittais viettää vaikka aattoakaan synnärillä

Oon ite syntyny marraskuussa ja must on ollu aina kiva olla loppuvuoden lapsi. Ei oo hidastanut koulussa tai muutenkaan elämässä. Oon urheilullinen ja fiksu ja pärjänny koulus hyvin. Opin ite ja opetin vanhemman veljenki lukee ennen ku hän meni kouluun. Yksilöitähän me kaikki ollaan. ❤️

Ja oikeastihan sillä ei oo väliä, milloin lapsi syntyy eikä laskettu aika parhaimmillaankaan ole kuin best guess. Eli syntymäaika on asia, johon emme oikeasti voi vaikuttaa paitsi tosiaan pidättäytymällä.
Toivottavasti toive toteutuu 😍
Mää oon ite tosi jouluihminen ja olin onnellinen jouluvauvasta. Synnärillä oli myös joulutunnelmaa ja mm pullaa missä oli piparia päällä, niitä tuli jokunen aattona syötyä 🤭 jouluruoka ei ollu kummosta mutta eipä sekään haitannu vaikka normaalisti rakastan jouluruokia, synnytyksen jälkeen mies toi kotoa kinkkua 😁 ja kyllä siitä asti joulut on ollu erityislaatuisia kun on sen elämää mullistavan joulun viettäny synnärillä, paras joululahja mitä voi olla 🥰

Näinhän se on että loppupeleissä ei voi tietää milloin vauva maailmaan haluaa tulla, on vaan arvioita suurinpiirtein ajankohdasta 😊

@Maana Mannila Hyvä että sulla nyt luteaalituki. Pidetään paljon peukkuja joulukuiselle! 👍🏻👍🏻🌈

Kuten oon joskus jo sanonut, niin ei se tammikuinenkaan takaa, että ei tulisi jouluvauvaa.. Nimim. itse piti olla tammikuun loppupuolella, mut olikin kiire tulla maailmaan joulukuun puolella. 😅 Ja mun esikoinen päätti tulla 1,5 kk etuajassa (ja tästäkin vielä 1,5 kk aiemmin voi syntyä), että ei me tosiaan määräänsä enempää pystytä siihen syntymäaikaan vaikuttaa. Mutta kaikilla on tietysti oikeus toimia niin kuin parhaaksi kokee. 😊

Eilen sain tiedon, että 21 alkiota on lähtenyt jakautumaan.💓 Tänään on välipäivä ja huomenna luvattiin soittaa "pesujen jälkeen", mikä on tilanne. 🤭 (Koska alkiot pestään 4pv ikäisenä, jotta niiden solunesteestä saadaan biopsoitua näyte 6pv ikäisenä.) Mua sisäisesti huvittaa, että siellä meidän vauvan alut pääsee ensimmäiselle pesulleen. 🥰😅 Tässä välissä täytyy jo isompaa katoa ja valikoitumista tapahtua.
Mun kälyllä kövi myös ekan kohdalla niin että tammikuun loppupuolella oli la mutta vauva päätti syntyä joulupäivänä, meillä on näin hauskasti serkukset syntyny joulupäivänä, 10 vuoden välein tosin. 😊

Hyvä tulos siellä, toivottavasti lopullinen määrä on myös hyvä 🤞🏻❤️

@Tiramisu89 mitä testit maksoi siellä?
60kpl maksoi postareineen amazon.de:stä vähän päälle 36€ mutta olin itse noista kyseisistä testeistä kuullut ja lukenut ihan hyvää verrattuna muihin early-testeihin niin halusin juuri kyseisiä testejä itselle ”bulkkitesteiksi”. Ostan sitten tarpeen tullen digitestin kaupasta jos ja kun alkaa noilla joskus plussaa näkymään niin voi sitä sitten esitellä miehelle. 😊

En voi uskoa että eka tuoresiirto kiinnittyi 🥹 Kunhan nyt pysyisi kiinni.
Onnea ja tahmaa pienelle pysyä tiukasti kiinni! ❤️
Mulla kävi samoin että ekasta tuoresiirrosta tarras mutta hän ei pysynyt matkassa, oli liian pieni luteaalituki ym. Toivon kovasti että teillä pieni on tarrannut lujasti kiinni ja pysyy matkassa mukana🤞🏻❤️

Täällä ollu myös liukkareista puhetta. Mää oon reilun 11 vuoden aikana kokeillu kaikki siittiöystävälliset liukkarit eikä ollu kun rahan hukkaa 😅 vuosia menty sitten ihan perus vesipohjasilla tarvittaessa. Viimesimpänä käytössä ollu protex natural ja rfsu femacare natural moist glide.

Mutta siis kattokaa mikä kehitys 2 viikossa tapahtuu ihmisenalulla 😍 ja kasvu, rv 6+1 mitat 4,9mm ja rv 8+1 oli 16,9mm.
Mulle tuli siis kauhee keskenmenon pelko ja piti käydä ultrassa kurkkimassa että sydän edelleen lyö ja löihän se. Hän ei haluaisia esittäytyä, sama ollu molemmissa ultrissa että saanut tehdä töitä että saa näkyviin Hipun 🤭
Höh en saanu videon pätkää lisättyä, tulkoon kuvina sitten 😁

Liitteet

• IMG_20260325_224632.jpg
    IMG_20260325_224632.jpg
    200.4 KB · Katsottu: 32
  • IMG_20260328_14175266.jpeg
    IMG_20260328_14175266.jpeg
    81.2 KB · Katsottu: 32
@Sinertävää varovainen onnittelu ja kakskomponenttiliimaa, että pieni pysyy matkassa mukana! <3

@Mami91~ 😭😭😭😭😭😭😭 En kestä!!!! <3 <3 <3 Toivottavasti teistä siirtyis plussaenergiaa tänne meihin muihin ja päästäis kans itse kokemaan tuo ihme. <3 <3 <3 Sydämelliset onnittelut ja virtuaalihalaukset vielä!

@Syssymyssy tervetuloa kp 1:lle, ollaan tällä kertaa samassa junassa. 🫡

Ja kiitos kaikille myötäelämisestä mun pienessä ilon pilkahduksessa tälle aamulle. 🌼
Liukuvoiteista mulla ei oo kokemusta, mutta te, jotka ootte käyttäny PC:n ja OneStepin ovistestejä, niin ootteko huomannu, että PC:n yksittäispakkauksissa lukee "OneStep Ovulation Urine Test"? 🧐 Mä oon huomannut ton tekstin nyt kahdessa eri PC:n paketissa tulevissa testeissä.

Onnea @Sinertävää ja @Mami91~ myös! 🫶🏼

Ja iso halaus @Kali 🫂. Huomaan kans itse että pettymyksen hetkellä on parempi ottaa vähän etäisyyttä esim. täältä foorumilta.

Liukkareista oli puhetta. Meillä on sitä Blank& merkkistä, ja se on kyl ollut toimiva! En kyl tiedä yhtään, et onko siinä estäviä vai tukevia ominaisuuksia 😅.

Mä sain just ovistestiin yllättävänkin vahvan testiviivan. Premomin mukaan 0.75, joten voikin olla et ovisplussa tulee tänään. Meillä on kyl ollut tässä kierrossa tosi vähän seksiä, kun mies ollut viisaudenhammasleikkauksessa. Vaan kp10 (nyt kp13). Pitäis koittaa jotenkin houkutella, mut just valitti et särkee taas. En sit tiedä, mitä toi särkylääke-ab-cocktail tekee miehen siittiöille.. liitteenä vielä toi testi. Pahoittelut tulee nyt kahteen paikkaan kun epähuomiossa postasinkin tämän jo bbt-ketjuun vaikka piti laittaa tänne.. noi one stepin testit on kyl tyhmiä kun ainakin mulla tekee testiviivasta tollaisen ohuen.

Liitteet

• IMG_1254.jpeg
    IMG_1254.jpeg
    473.1 KB · Katsottu: 16
@Sinertävää varovainen onnittelu ja kakskomponenttiliimaa, että pieni pysyy matkassa mukana! <3

@Mami91~ 😭😭😭😭😭😭😭 En kestä!!!! <3 <3 <3 Toivottavasti teistä siirtyis plussaenergiaa tänne meihin muihin ja päästäis kans itse kokemaan tuo ihme. <3 <3 <3 Sydämelliset onnittelut ja virtuaalihalaukset vielä!

@Syssymyssy tervetuloa kp 1:lle, ollaan tällä kertaa samassa junassa. 🫡

Ja kiitos kaikille myötäelämisestä mun pienessä ilon pilkahduksessa tälle aamulle. 🌼
Liukuvoiteista mulla ei oo kokemusta, mutta te, jotka ootte käyttäny PC:n ja OneStepin ovistestejä, niin ootteko huomannu, että PC:n yksittäispakkauksissa lukee "OneStep Ovulation Urine Test"? 🧐 Mä oon huomannut ton tekstin nyt kahdessa eri PC:n paketissa tulevissa testeissä.
Koitan puhkua teille plussaenergiaa 😮‍💨💨
Kiitos.paljon ❤️❤️

Mulla on ollu molempia testejä käytössä, raskauskeijun OneStepit ei toiminu yhtään mutta PC on toiminu aina ja sen tulos kulkenu digin kans käsikädessä. Noissa monissa yksittäispakkauksissa lukee nykyään OneStep vaikka ois oman merkkinen testi muuten.

Onnea @Sinertävää ja @Mami91~ myös! 🫶🏼

Ja iso halaus @Kali 🫂. Huomaan kans itse että pettymyksen hetkellä on parempi ottaa vähän etäisyyttä esim. täältä foorumilta.

Liukkareista oli puhetta. Meillä on sitä Blank& merkkistä, ja se on kyl ollut toimiva! En kyl tiedä yhtään, et onko siinä estäviä vai tukevia ominaisuuksia 😅.

Mä sain just ovistestiin yllättävänkin vahvan testiviivan. Premomin mukaan 0.75, joten voikin olla et ovisplussa tulee tänään. Meillä on kyl ollut tässä kierrossa tosi vähän seksiä, kun mies ollut viisaudenhammasleikkauksessa. Vaan kp10 (nyt kp13). Pitäis koittaa jotenkin houkutella, mut just valitti et särkee taas. En sit tiedä, mitä toi särkylääke-ab-cocktail tekee miehen siittiöille.. liitteenä vielä toi testi. Pahoittelut tulee nyt kahteen paikkaan kun epähuomiossa postasinkin tämän jo bbt-ketjuun vaikka piti laittaa tänne.. noi one stepin testit on kyl tyhmiä kun ainakin mulla tekee testiviivasta tollaisen ohuen.
Kiitos ❤️
Kyllä siellä on ovis lähellä. En usko että hetkellinen tuollaisten lääkkeiden käyttö miehellä vaarantaa siittiöitä. Toivottavasti pystyisitte hyödyntämään tämän kierron oviksen 🤞🏻

@Sinertävää Voi miten ihanaa! ♥️ Tarrasukkia kovasti matkaan! 🧦

@Mami91~ ♥️♥️♥️ Onnea onnea loppuun asti!

Ja siis kuinka itsepäinen ihminen voi olla? Olen tehnyt nyt monta puhtaanvalkoista negatiivista raskaustestiä, viimeksi toissapäivänä (en siis malttanut odottaa hiirenkorvia, ylläri!). Ja silti kuvittelen raskausoireita. Tai se ei ole kuvitelmaa että vatsaa turvottaa ihan jäätävästi, ei ole pitkiin aikoihin ollut tällaista. Ja vatsa on ollut jo sekaisin monta päivää (voi toki olla perussairauteni pahenemisvaihe, mutta joka kerta pahenemisvaihe on liittynyt hormoneihin...). Ja uusimpana (älä lue jos et halua eritteitä 😅) pissa haisee mun mielestä nyt samalle kun edellisessä raskaudessa! Muistan vielä sen hajun. Sellainen makeampi. Tai sitten mulla on alkamassa diabetes 🤣 Mutta toki nää kaikki voi olla sitä hormoonimyllerrystä mitä tämä loppuvaiheen imetys aiheuttaa. Voisinko nyt vaan tyytyä siihen negatiiviseen ja kiltisti odottaa että kierto alkaa että voisi edes olla oikeita mahdollisuuksia raskautua. 😅

Takaisin