BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Pogo Jep! Mullahan ei ollut mitään oireita kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ennen plussaa, joten varmaan olisi ollut FF:n todennäköisyydet 1%. 😁 Ekasta tein testin, kun menkat oli pari päivää myöhässä ja toisesta, kun yhtäkkiä tuli järkyttävä parin sekunnin mahakipu, ja huomasin että lääkekaapissa oli raskaustesti niin päätin tehdä sen pois vähän vitsillä.

Jessus että oli vähän eri meno silloin kuin nyt. Vielä muutama kitupäivä että alkaa kp1.

208315.png

Ovis vahvistettu, nyt sitten vielä viikko piinailua ennenkuin pääsee testaamaan 🤩

Näemmä lämmöt tänään nousi selkeästi ylös vaikka klo 9 heräsinkin. 😂 Normi aika mulle siis noin 10 aikoihin.... Mutta tässä noin 9 aikaan mennyt nyt 4 päivää jo heräämiset. Yritän olla testaamatta huomenna ainakin, mutta katsotaan miten käy lauantain ja sunnuntain suhteen, kun dpo9 ja dpo10 niinä päivinä. 😳

Liitteet

• 47.png
    47.png
    55.8 KB · Katsottu: 28
Nukuin tänään jopa seitsemään. Otin illalla magnesiumia ja nukahtamislääkkeen, kun edellinen yö meni ihan vihkoon. No viime yönä nukuin kuin vauva siihen asti, että heräsin viiden maissa puolison kuorsaukseen. Kävin vessassa ja siirryin sohvalle, josta heräsin sitten tosiaan seiskan maissa. Ei tosiaan ollut ovulaatio vielä tiistaina, mitä Oura alun perin ehdotteli. Toki muutti arviota, kun kirjasin positiivisen ovistestin eiliselle.

Nyt näyttää hyvältä käyrien valossa, mutta en saanut eilen miestä innostettua sänkypuuhiin. Ymmärrän häntä kyllä, vaikka harmittaahan se. Jos ei tänään päästä hommailee, ni ens kierrossa en sit kuuntele mitään mutinoita!

Liitteet

• IMG_9974.jpeg
    IMG_9974.jpeg
    185.7 KB · Katsottu: 29
Tässä mun käyrä tähän aamuun asti. Nähtävästi lämmöt korkealla. 🙃 Ei siinä oikein mitään muuta ole ihmeellistä, ainakaan mitään positiiviseen viittaavaa... Paskin olo kyllä tähän mennessä tässä kierrossa.

Liitteet

• 770.png
    770.png
    56.5 KB · Katsottu: 28
@Kali meinaatko että paska olo oireista vai siis mieliala on paska? Sulla kyllä hyvännäköinen käppyrä jälleen, josko se nyt nappais kunnolla kiinni 🥰

@Maana Mannila tsemppiä sinne miehen viettelyyn, vielä on mahista tälle kiertoa. Kyllä muistan eräänkin kerran kun molemmat kuumeessa ja toinen buranan voimin ja minä panadolin voimin tehtiin talletus 😫Oi niitä aikoja 😅

Mikäs tää mun sukellus sitten on?
Paras tulla ylöspäin pikkuhiljaa tai en ala
🫣
Kuusi päivää testiin enää! Hullua ajatella että tämä iltana tai huomenn viimeistään normisti alan testailee. Nyt on tekemistä mietitty niille hetkille kun meinaa napsahtaa. Testi on lupa ostaa vasta dpo12 illalla.

Liitteet

• IMG_0457.jpeg
    IMG_0457.jpeg
    307.8 KB · Katsottu: 54
  • IMG_0411.jpeg
    IMG_0411.jpeg
    309.6 KB · Katsottu: 54
  • 427457B8-7D3F-4DC2-B8C1-0CBD838A6621.jpeg
    427457B8-7D3F-4DC2-B8C1-0CBD838A6621.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 56
@Kali meinaatko että paska olo oireista vai siis mieliala on paska? Sulla kyllä hyvännäköinen käppyrä jälleen, josko se nyt nappais kunnolla kiinni 🥰

@Maana Mannila tsemppiä sinne miehen viettelyyn, vielä on mahista tälle kiertoa. Kyllä muistan eräänkin kerran kun molemmat kuumeessa ja toinen buranan voimin ja minä panadolin voimin tehtiin talletus 😫Oi niitä aikoja 😅

Mikäs tää mun sukellus sitten on?
Paras tulla ylöspäin pikkuhiljaa tai en ala
🫣
Kuusi päivää testiin enää! Hullua ajatella että tämä iltana tai huomenn viimeistään normisti alan testailee. Nyt on tekemistä mietitty niille hetkille kun meinaa napsahtaa. Testi on lupa ostaa vasta dpo12 illalla.
Ei kun mulla on jostain syystä paska olo kaiken kaikkiaan, eli mieliala. Ärsyyntynyt tänään miehelle ja kissalle. Kissalle mm siitä kun halusi huomiota kun koneella olin ja käveli näppäimistön päällä, miehelle kun mun mielestä söi jotenkin normaalia äänekkäämmin. 😂 No kissan häädin pois, miehelle onneksi en sanonut mitään. Onneksi oon aika hyvä hillitsemään itseäni, omassa päässä vaan kävin sellaista vittu vittu miksi keskustelua itseni kanssa kun moni asia ärsyttänyt tänään. 🫣 Ei mulla mitään oireita edes ole mitä ei voi lugesteronin piikkiin laittaa.

Eipä mitään lupaavaa, lähinnä päinvastaista. Koska lämmöt tippuivat tänään tasan 0,2 astetta eilisestä. 🙄 Lopetin myös niillä one stepin testeillä pelleilyn ja jätin ne tosiaan unholaan. Puhuin siitä eilen toisessa ketjusssa. Päätin testata niillä jos saan vielä joskus varman tuloksen jollain muulla testillä, kuten digillä ja katsoa näyttääkö silloinkin tuollaista viivaa mitä niillä sain jo 2 päivää sitten vai vahvempaa vai ei mitään. 😂

Liitteet

• 470.png
    470.png
    57.5 KB · Katsottu: 17
@Kali mullaki tosi matalalla lämmöt ja nyt sit tulossa vielä yövuorot että ei sit voi oll varmaa mitä lämpöjä sieltä tulee . Yleensä aika korkeita. Harmi kun osuu just tosi tärkeille päiville näitä vuoroja kun ei voi oll varma lämmöistä.

Vielä viisi päivää testiin 😅 Jaksaa jaksaa. Jos ihan paha tulee niin testailee niillä rfsu ovistesteillä jotka mulle ei toiminut 🫣🤣

Meinaatko Kali muuten odotella testien kanssa vai mikä plääni?

@Kali mullaki tosi matalalla lämmöt ja nyt sit tulossa vielä yövuorot että ei sit voi oll varmaa mitä lämpöjä sieltä tulee . Yleensä aika korkeita. Harmi kun osuu just tosi tärkeille päiville näitä vuoroja kun ei voi oll varma lämmöistä.

Vielä viisi päivää testiin 😅 Jaksaa jaksaa. Jos ihan paha tulee niin testailee niillä rfsu ovistesteillä jotka mulle ei toiminut 🫣🤣

Meinaatko Kali muuten odotella testien kanssa vai mikä plääni?
Mulla ei nyt ihan yötöitä, mutta vähän varmaan vaikuttaa toki lämpöihin että oon heräillyt kerran pari nyt parina yönä. 🫣 Toki siitä huolimatta eilen vielä 0,2 astetta korkeammalla. Mutta tuo pudotus tänään kyllä vei toivoa pois, jota alunperinkään ei nyt hirveästi ollutkaan edes. Mutta meinasin itse nyt olla testaamatta kun mulla muutama niitä umpisurkeita one stepin testejä ja 2 herkkää clearbluen digiä. Yritän olla menemättä kauppaan tai apteekkiin ostaa jotain muita. 🤣 Ajattelin testata siis maanantaina jollain muulla kuin one stepillä seuraavan kerran. Ehkä haen sunnuntaina illalla apteekista tai kaupasta jonkin muun testin.

Heräsin äsken taas ennen klo 9. 😂 Samaan aikaan kuin eilen tosin. No? Ainakin lämmöt nousi takaisin korkealle ja korkeimmalle tähän asti...

Liitteet

• 775.png
    775.png
    59.2 KB · Katsottu: 25
@Mamiksx5 Mulla on ollut vaikeaa olla tekemättä testejä, tekisi kyllä mieli. 🫣 Onneksi mulla ei nyt sinänsä mitään testejä mitä kannattaa tehdä, 7 niitä surkeita one stepin muka herkkiä ja 1 herkkä clearbluen digi jonka teen sitten joskus jos joku muu testi näyttää edes jonkinlaisen hailuran... 🤣 Pitäisi varmaan jotain muita hakea, kun en viitsi ensi viikolla sitä digitestiä turhaan mahdollisesti tuhlata. Oon niin monta kertaa nyt niillä viime kuukausina nähnyt sen "ei raskaana" tuloksen.... Vaarallista vaan kun mulla mun kilpirauhas lääke loppu niin pitäisi apteekissa vielä tänään käydä.

@Mamiksx5 Mulla on ollut vaikeaa olla tekemättä testejä, tekisi kyllä mieli. 🫣 Onneksi mulla ei nyt sinänsä mitään testejä mitä kannattaa tehdä, 7 niitä surkeita one stepin muka herkkiä ja 1 herkkä clearbluen digi jonka teen sitten joskus jos joku muu testi näyttää edes jonkinlaisen hailuran... 🤣 Pitäisi varmaan jotain muita hakea, kun en viitsi ensi viikolla sitä digitestiä turhaan mahdollisesti tuhlata. Oon niin monta kertaa nyt niillä viime kuukausina nähnyt sen "ei raskaana" tuloksen.... Vaarallista vaan kun mulla mun kilpirauhas lääke loppu niin pitäisi apteekissa vielä tänään käydä.
Siinä onkin riski että tarttuu testejä mukaan☺️ Pitikö sun huomenna testaa vai odotella vielä pidempään? Torstaina mun testipäivä 🤞
Tosiaan ihan ajankuluksi nyt niitä mulle toimimattomia lh testejä teen. Laitanpa huvikseen kuvaa. En kuitenkaan tulkitse nyt mitenkään, ainoastaan jos alkaa kovin tummuu ni sithän se kyllä kieltämättä nostaisi toiveita .

Liitteet

• D03FBAD4-B3A0-4386-9110-E3A89019F546.jpeg
    D03FBAD4-B3A0-4386-9110-E3A89019F546.jpeg
    793 KB · Katsottu: 43
Siinä onkin riski että tarttuu testejä mukaan☺️ Pitikö sun huomenna testaa vai odotella vielä pidempään? Torstaina mun testipäivä 🤞
Tosiaan ihan ajankuluksi nyt niitä mulle toimimattomia lh testejä teen. Laitanpa huvikseen kuvaa. En kuitenkaan tulkitse nyt mitenkään, ainoastaan jos alkaa kovin tummuu ni sithän se kyllä kieltämättä nostaisi toiveita .
Ajattelin testata ehkä tiistaina? Toki jos tuo lämpöjen pudotus oli kiinnittymisdippi jolta voisi vähän toisaalta vaikuttaa kun nousi niin paljon tänään 0,24 astetta jopa taisi olla se nousu tänään??? 🫣 Niin kaipa se testeissä huomenna viimeistään näkyisi, tuolla teorialla ei ainakaan tänään varmaan näkyisi edes mitään jos tuo eilinen olisikin vasta ollut se kiinnittyminen?? Ihan mielenkiintoista nähdä miltä lämmöt huomenna näyttää, laskeeko, nouseeko vai pysyykö suunnilleen samana.

Onneksi tosin apteekin käynti jäi tänään välistä, vahingossa siis. 😂 En muistanut että oli jo mennyt kiinni kolmelta. Mutta ainakin mulla nyt niitä kilpirauhas lääkkeitä sentään parille päivälle kun tarkistin. Mutta huomenna pakko käydä, silloin varmaan tarttuu testejä mukaan. Oon tosin miettinyt mitä testejä ostan ja sitä en oo osannut päättää.

Ajattelin testata ehkä tiistaina? Toki jos tuo lämpöjen pudotus oli kiinnittymisdippi jolta voisi vähän toisaalta vaikuttaa kun nousi niin paljon tänään 0,24 astetta jopa taisi olla se nousu tänään??? 🫣 Niin kaipa se testeissä huomenna viimeistään näkyisi, tuolla teorialla ei ainakaan tänään varmaan näkyisi edes mitään jos tuo eilinen olisikin vasta ollut se kiinnittyminen?? Ihan mielenkiintoista nähdä miltä lämmöt huomenna näyttää, laskeeko, nouseeko vai pysyykö suunnilleen samana.

Onneksi tosin apteekin käynti jäi tänään välistä, vahingossa siis. 😂 En muistanut että oli jo mennyt kiinni kolmelta. Mutta ainakin mulla nyt niitä kilpirauhas lääkkeitä sentään parille päivälle kun tarkistin. Mutta huomenna pakko käydä, silloin varmaan tarttuu testejä mukaan. Oon tosin miettinyt mitä testejä ostan ja sitä en oo osannut päättää.
No jos niitä medigoo testei olis? Ja mitäs pc puikko? Ootko niitä kokeillu? Ja tee sit aamusta pc jos teet, ku se on epäherkkä.

Vois kyllä hyvin olla k dippi siellä sulla. Mulla vielä yksi yö niin saa nähdä mitä lämmöt sit on huomenna.

Tarkastelin taaksepäin niin kolme viimeisintä kiertoa tiputtelu alkanut dpo9, vielä ei oo näkynyt. Toki siinä voi olla päivän heittoa nyt kun en ihan tarkkaan saanut lämmöllä vahvistettua ovista yövuorojen takia.

Alkaa jo tuntuu piinapäiviltä , tutkailee joka pientä nippasua masulla.

No jos niitä medigoo testei olis? Ja mitäs pc puikko? Ootko niitä kokeillu? Ja tee sit aamusta pc jos teet, ku se on epäherkkä.

Vois kyllä hyvin olla k dippi siellä sulla. Mulla vielä yksi yö niin saa nähdä mitä lämmöt sit on huomenna.

Tarkastelin taaksepäin niin kolme viimeisintä kiertoa tiputtelu alkanut dpo9, vielä ei oo näkynyt. Toki siinä voi olla päivän heittoa nyt kun en ihan tarkkaan saanut lämmöllä vahvistettua ovista yövuorojen takia.

Alkaa jo tuntuu piinapäiviltä , tutkailee joka pientä nippasua masulla.
Medigoo testit voisi olla hyviä, mutta pitänee tilata apteekin noutolokeroon koska hyllyssä niitä ei koskaan näytä olevan. Kaipa niitä apteekilla jossain varastossa on kun lähiapteekin sivuilla lukee kuitenkin että pikatoimitettavissa. 😅 Pregcheckejä kyllä saisin jo tänään...

Toivotaan että lupaavia tuntemuksia siellä! 🤞 Itse en uskalla toivoa että mun monenlaiset oireilut muusta johtuvia kuin lugesteronista...

//Kävin ostamassa pari pregcheckin testiä, liuskoja tosin kun ei ollut tuossa kaupassa niitä pc:n puikkoja. 🤔

Muokattu viimeksi:
Takaisin