Kiitos

todella sekava olotila tällä hetkellä. Lähinnä kauhulla odotan että tuleeko tätä väsymystä kestämään taas 2 kuukautta kun taustalla influenssa ja olo sen takia jo kuin märällä rätillä

mutta jospa se helpottaisi kun alkaa tästä taudista toipumaan
Toivotaan, että väsymys helpottaisi, kunhan pääset kunnolla tolpillesi taudin jälkeen! <3 Tiukkoja velcroja teille molemmille.
@Puolikuu kiitos. <3 En nyt ehkä suoraan sano ehtineeni olla kovin positiiviella asenteella vaan aika neutraalisti viime kierron – siihen kp 22 näkyneeseen tiputteluvuotoon asti, jolloin toive raskauden mahdollisuudesta sekoitti pasmat täysin yhdeksi päiväksi. Kp 23 aamulla oli lämmöt tipunu, mutta nousivat taas kp 24, joten varovasti fiilistelin, että josko. Mutta kp 25 muuttui kp 1:ksi, ja taas jauhetaan sama kuvio.
@Evannu kiitos. Joo, mä oon aika skeptinen noiden lisäravinteiden kanssa, ettäkö ne auttaisi. Eipä tässä ole mikään muukaan konsti auttanut, joten miksi nuo. Mutta testataanpa nyt, kun ei ole varaa jättää yhtäkään kiveä kääntämättä. Mua pelottaa tuossa gelee royalessa sen vaikutus kierron pituuteen, kun olen kuullut, että se monilla pidentää kiertoa. No, saishan mullakin olla pidempi kuin 24 päivää, mutta en toivo kovasti jatkoa 28 päivään.
Yritän tässä pähkäillä, miten ottaisin siittiötutkimuksen puheeksi miehen kanssa sillain diplomaattisesti ilman, että hänestä tuntuu, että epäilen jotenkin hänen siittöidensä määrää ja laatua.
Vöhän samoja fiiliksiä täälläkin. Mekin odotettiin liian pitkään toisen yrittämisen kanssa, meillä toki oli isompi ikäero lapsille toiveissa juurikin omien voimavarojeni takia, mutta olisi tässä siitä huolimatta voinut jonkun vuoden aiemmin tämän kakkosrundin aloittaa

Esikoinen täyttää tosiaan kohta jo 7v
Oli tässä taannoin puolison kanssa puhe, että miten kauan tässä vielä yritetään ennenkuin annetaan olla ja päätetään että kolmestaan jatketaan. Tämän vuosi ajateltiin vielä yrittää, sitten hyväksytään se ettei toista lasta tule. Onneksi on tosiaan jo esikoinen, joka hänkin sai alkunsa vasta 1,5vuotta ehkäisyn jättämisen jälkeen

Tosiaan kohta täyttyy tälläkin kertaa tuo 1,5vuotta, nyt tosin sillä erotuksella että tässä on ollut nyt vain ehkä noin 7-8 kiertoa/17 joissa meillä oikeesti on edes ollut mahdollisuus törppiin

<3 Teilläkin pitkä yritys takana jo ekan kanssa, ja nyt tokan kanssa sama juttu. Kyllä täällä tosiaan on tullut pohdiskelluksi sitä, että tarviskohan siellä bilsantunnilla ihan niin paatoksella puhua ei-toivotun raskauden vaaroista, kun ei niitä vauvoja nyt ihan liukuhihnalta vaikuta meille tavallisille ihmisille tulevan.
Ite just naureskellu tässä kans mulle ja puolisolle, miten meni keskustelut kuparikierukan poistosta. Puoliso ei halunnut, että otetaan viel heinäkuus sitä pois, kun ei omien sanojensa mukaan ollut valmis siihen ihan niin nopeasti.
Oh my sweet summer child... ja sit elokuulle sain ajan poistoon. "Onnea yritykseen", sanoi hoitaja, joka poisti kierukan.
Jossain vaiheessa lueskelin blogeja, joissa kirjoittajat kertovat tyyliin "Näin raskauduin ensimmäisellä yrityksellä", ja mul on täys tonninseteli naamalla. Se, että kirjoittajalla kävi tuuri, ei tarkoita , että hän teki yhtään mitään ns. "oikein" tai maagisesti toisin verrattuna muihin tai että raskaus vois jollain muulla alkaa, jos vain tekee samat temput kuin bloggaaja...
No joo, yritän olla lannistamatta muita ruikutuksellani ja jatkaa eteenpäin. Seuraavana on nimittäin edessä ovulaation odotus, joka on kammottavin ja stressaavin osa kiertoa ainakin mulle.