Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä nyt törkeästi selitän omaa juttua, mutta sain takaisin yhden lääkkeen joka auttaa mielialaan joka otettiin pois viime vuoden alussa. Vaadin saada sen takaisin ja selitin millainen mieliala ollut viime aikoina niin sain. Nyt muutaman päivän käyttänyt sitä, ei toki varmaan vielä vaikuta kunnolla. Mutta vähän parempi mieliala kuin alkuviikolla oli jolloin täällä viimeksi olin. Varmaan parempi mieliala johtuu että ovulaatio lähenee eikä vielä tuosta lääkkeestä. 🫣 Tai ehkä molemmista? En tiedä...

Ovulaatio pitäisi kai olla suunnilleen ensi viikon lopulla kai? Tai no viimeistään perjantai 13 päivänä. 😂 Jos se tosiaan osuu ovulaatio sille päivälle ja tulisinkin raskaaksi tästä kierrosta niin perjantai 13 päivästä tulisi mulle varmasti onnen päivä epäonnen päivän sijasta. 🙈

Mä nyt törkeästi selitän omaa juttua, mutta sain takaisin yhden lääkkeen joka auttaa mielialaan joka otettiin pois viime vuoden alussa. Vaadin saada sen takaisin ja selitin millainen mieliala ollut viime aikoina niin sain. Nyt muutaman päivän käyttänyt sitä, ei toki varmaan vielä vaikuta kunnolla. Mutta vähän parempi mieliala kuin alkuviikolla oli jolloin täällä viimeksi olin. Varmaan parempi mieliala johtuu että ovulaatio lähenee eikä vielä tuosta lääkkeestä. 🫣 Tai ehkä molemmista? En tiedä...

Ovulaatio pitäisi kai olla suunnilleen ensi viikon lopulla kai? Tai no viimeistään perjantai 13 päivänä. 😂 Jos se tosiaan osuu ovulaatio sille päivälle ja tulisinkin raskaaksi tästä kierrosta niin perjantai 13 päivästä tulisi mulle varmasti onnen päivä epäonnen päivän sijasta. 🙈
Hyvä kuulla, että sulla on parempi mieliala ainakin nyt hetkellisesit. Riippumatta siitä, johtuuko se ovulaatiosta vai lääkkeestä tai onko plasebo, niin tärkeintähän on, että sulla on parempi mieli. <3

Tuosta pe 13. päivä, että mun ystävän lapsi syntyi aikanaan juuri tuolla päivämäärällä, juuri ennen vuorokauden vaihtumista 14. päiväksi. Ystävää vähän harmitti päivämäärä, mutta vauva oli päättänyt syntyä juuri silloin ja otti oikein loppukirin, jotta syntymäaika varmasti saadaan kyseiselle päivälle. xD Kätilö sitten sanoi tuota samaa kuin sä, että täähän on nyt teille sitten oikea onnenpäivä. Nyt tuo samainen vauva on jo teini-ikäinen ja huitelee omissa menoissaan. xD

Takaisin