Plussa vai ei?

Mä taas en saanut tuplista ikinä 3+ vaikka testasin vikan kerran 6+2 aamuna, jolloin oli eka ultra. 😅
Mullakin tuli 4+5 vielä 2-3 viikkoa ja seuraavaksi testasin vasta 5+4, jolloin oli 3+. Mä en osannut testeistä yhtään epäillä, että on kaksoset.

Itsellä on ollut kiinnittymisvuotoa nykyisessä raskaudessa. Luulin olevan ennenaikaiset menkat. Todella niukkaa vuotoa 3 päivää. Jonka vuoksi testasin vasta aika myöhään r-testillä. Alkoi olemaan kummia oireita 😅

Mutta en kyllä kuvissa näe mitään toisia viivoja. Eikä se raskaus vielä edes näkyisi testissä, jos vasta olisi kiinnittynyt.

Mä aina suosittelen odottamaan, että kuukautiset olisi myöhässä edes muutaman päivän. Mulla näkyy todella myöhään testeissä raskaudet. Esikoisesta näkyi vasta 4pvä menkkojen ollessa myöhässä. Kkm:ssä näkynyt myös "myöhään". Tästä raskaudesta en osaa sanoa, kun tosiaan luulin kierrossa olevan häikkää.
Joo. Epäilen, että oli vain jotain viivanpaikkoja tai jtn muuta vikaa testeis. En tiedä uskallanko enää luottaa kyllä minkään merkin testeihin. Oon ainaki 3krt saanu eri merkin testeihin viivanpaikat niin, että näyttää ihan oikeilta positiivisilta. En vaan oon hoksannu noita oikeita positiivisia säilyttää, et olis vaikka voinu niihin verrata, että onko viivanpaikka vai oikee posi🤦🏻‍♀️ Ens kerralla täytyy vissii ootella, et menkat on ainaki kk myöhäs ja mennä vain suoraan tkhin ottaan verestä, niin eipähän tarvi arvuutella, kiusaako testit vai näänkö harhoja vai mitä tapahtuu🤣 menin vain jotenki ihan tiloihin, ku ensi testi antaa selkeet viivat testiajalla ja sit yhtäkkiä alkaaki kamala vuoto ja sit se tyssää ku seinään ja vielä senki jälkeen testi näyttää viivaa/viivanpaikkaa😵‍💫 tänä aamuna tein vielä viimmesen testin mielenrauhan vuoksi ja se oli ihan puhtaasti negatiivinen ilman viivapaikkoja/varjoja/värjäymiä tms. muuta hailuraa.

Joo. Epäilen, että oli vain jotain viivanpaikkoja tai jtn muuta vikaa testeis. En tiedä uskallanko enää luottaa kyllä minkään merkin testeihin. Oon ainaki 3krt saanu eri merkin testeihin viivanpaikat niin, että näyttää ihan oikeilta positiivisilta. En vaan oon hoksannu noita oikeita positiivisia säilyttää, et olis vaikka voinu niihin verrata, että onko viivanpaikka vai oikee posi🤦🏻‍♀️ Ens kerralla täytyy vissii ootella, et menkat on ainaki kk myöhäs ja mennä vain suoraan tkhin ottaan verestä, niin eipähän tarvi arvuutella, kiusaako testit vai näänkö harhoja vai mitä tapahtuu🤣 menin vain jotenki ihan tiloihin, ku ensi testi antaa selkeet viivat testiajalla ja sit yhtäkkiä alkaaki kamala vuoto ja sit se tyssää ku seinään ja vielä senki jälkeen testi näyttää viivaa/viivanpaikkaa😵‍💫 tänä aamuna tein vielä viimmesen testin mielenrauhan vuoksi ja se oli ihan puhtaasti negatiivinen ilman viivapaikkoja/varjoja/värjäymiä tms. muuta hailuraa.
En tiedä, mitä testejä oot tehny, mut oon itse kuullut paljon hyvää Apteekkarin raskaustestistä. Oon ostanut sellaisen lipastonlaatikkoon odottamaan sitä hetkeä, kun menkat on joskus myöhässä. 🤩 Mulle se on se ”the raskaustesti”, jolla ajattelen, että haluan tulevaisuudessa testaa.

Tämä on ehkä turhaa innokkuutta tai jopa typeryyttä multa... Tein easy@home liuskatestin hetki sitten parin tunnin pidätyksellä joten... Ensinnäkään luulin että herkkiä testejä kun näitä tilasin, mutta sitten luin että ei olekkaan. 😂 No en tiedä, mutta ei ehkä kuvassa näy livenä näkyi jo märkänä joku ihme hailura. Olisi eka kerta kun näillä testeillä sellaisen saisin jos siis virheellinen jälleen kerran jälleen yhteen testimerkkiin. Aamulla ei ollut siinä lähes varmasti herkässä yliopiston apteekki testissä mitään. Tein sen puoli 8 aikoihin. Joten sekin että olisi noin 7 tuntia myöhemmin jotain havaittavissa vähän epäilyttävää. Eka kuva märkänä, toka kuivana vertailun vuoksi. No huomenna selvinnee se että onko virheellinen testi taas. 😵

1424.jpg

1427.jpg

Tämä on ehkä turhaa innokkuutta tai jopa typeryyttä multa... Tein easy@home liuskatestin hetki sitten parin tunnin pidätyksellä joten... Ensinnäkään luulin että herkkiä testejä kun näitä tilasin, mutta sitten luin että ei olekkaan. 😂 No en tiedä, mutta ei ehkä kuvassa näy livenä näkyi jo märkänä joku ihme hailura. Olisi eka kerta kun näillä testeillä sellaisen saisin jos siis virheellinen jälleen kerran jälleen yhteen testimerkkiin. Aamulla ei ollut siinä lähes varmasti herkässä yliopiston apteekki testissä mitään. Tein sen puoli 8 aikoihin. Joten sekin että olisi noin 7 tuntia myöhemmin jotain havaittavissa vähän epäilyttävää. Eka kuva märkänä, toka kuivana vertailun vuoksi. No huomenna selvinnee se että onko virheellinen testi taas. 😵

View attachment 152493
View attachment 152495
Hailura näkyy 🥳 Toivottavasti ei oo mikään feikki viiva vaan oikea plussan alku! 🥹🙏

Tajusin myös että vessan valo on nyt paras valo plus kameran salamavalo. 😂 Näkyy toki nyt täysin kuiva niin kuvassa myös paremmin. Testi kerkesi vähän kulua kun pyörittelin sitä kuvatessa niin paljon. Nopeesti olisi lähtenyt kyllä hcg nousuun jos on kyse siitä.

1431.jpg

Tajusin myös että vessan valo on nyt paras valo plus kameran salamavalo. 😂 Näkyy toki nyt täysin kuiva niin kuvassa myös paremmin. Testi kerkesi vähän kulua kun pyörittelin sitä kuvatessa niin paljon. Nopeesti olisi lähtenyt kyllä hcg nousuun jos on kyse siitä.

View attachment 152496
Toivotaan, että olisi plussan alku 🌈 oon itse tykännyt noista testeistä, mutta saanut pari kertaa samantapaisia hailuroita, vaikka en raskaana ole ollut. Tai sit on ollut kiinnitysyrityksiä, mutta en kyllä usko 😅 tässä yksi väärä "hailura", joka näkyi suunnilleen samanlaisena kolme päivää ja sit oli testit taas ihan blankkoja. Mutta toivotaan, että sulla oikea plussan alku. Noi vahvistuu mun mielestä aika nopsaan, eli luulisi huomenna jo olevan selkeämpi, jos on plussa 🌈❤️
Screenshot_20260129_142355_Gallery.jpg

Toivotaan, että olisi plussan alku 🌈 oon itse tykännyt noista testeistä, mutta saanut pari kertaa samantapaisia hailuroita, vaikka en raskaana ole ollut. Tai sit on ollut kiinnitysyrityksiä, mutta en kyllä usko 😅 tässä yksi väärä "hailura", joka näkyi suunnilleen samanlaisena kolme päivää ja sit oli testit taas ihan blankkoja. Mutta toivotaan, että sulla oikea plussan alku. Noi vahvistuu mun mielestä aika nopsaan, eli luulisi huomenna jo olevan selkeämpi, jos on plussa 🌈❤️ View attachment 152497
Okei no hyvä tietää. Luulin tosin löytäneeni testin jolla ei vääriä viivoja saisi. 😂 Tosin varmaan kaikilla testeillä joku jossain saanut väärän positiivisen tai sitä muistuttavan, että sitä ei kannata miettiä liian tarkkaan...

En kyllä pikaisen googlettelun jälkeen viitsi sittenkään innostua kun ei hcg kerkeä ainakaan sen tiedon mukaan nousta näin nopeasti negatiivisesta positiiviseen mitä löysin googlesta. Toki eri testit aamulla ja iltapäivällä. Mutta kun oli enään 1 yliopiston apteekki testi jäljellä. 🙈 Ostin niitä vaan 4. Meinasin myös alku innostuksen aikana että totta kai kerton miehelle! Heti kun tulee töistä! Mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, koska jos huomenna negatiivinen niin en halua tuottaa hänelle jälleen pettymystä. 😔 Ja kertoa että en olekkaan raskaana... Mulle helpompi yksin tämä asia käsitellä koska sattuu enemmän jos kerkeän miehelle toivoa luoda että olen raskaana ja sitten tuhota sen nega testin takia.

Okei no hyvä tietää. Luulin tosin löytäneeni testin jolla ei vääriä viivoja saisi. 😂 Tosin varmaan kaikilla testeillä joku jossain saanut väärän positiivisen tai sitä muistuttavan, että sitä ei kannata miettiä liian tarkkaan...

En kyllä pikaisen googlettelun jälkeen viitsi sittenkään innostua kun ei hcg kerkeä ainakaan sen tiedon mukaan nousta näin nopeasti negatiivisesta positiiviseen mitä löysin googlesta. Toki eri testit aamulla ja iltapäivällä. Mutta kun oli enään 1 yliopiston apteekki testi jäljellä. 🙈 Ostin niitä vaan 4. Meinasin myös alku innostuksen aikana että totta kai kerton miehelle! Heti kun tulee töistä! Mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin, koska jos huomenna negatiivinen niin en halua tuottaa hänelle jälleen pettymystä. 😔 Ja kertoa että en olekkaan raskaana... Mulle helpompi yksin tämä asia käsitellä koska sattuu enemmän jos kerkeän miehelle toivoa luoda että olen raskaana ja sitten tuhota sen nega testin takia.
Ymmärrän ja näinhän se on! Mä oon käyttänyt noita testejä vuodesta 2019 kai 😅 ja vasta viime vuonna ollut vähän epäselviä testejä, siihen asti ne oli "täysin" luotettavia.. tuntuu kuin joku testeissä olisi muuttunut.

Sä tunnet itsesi ja miehesi parhaiten ❤️ tärkeää, että saat tukea, oli tilanne mikä tahansa! Mä oon itse kertonut epäilyistä, kun viiva on niin selkeä, että mieskin sen näkee ilman siristelyjä ja oon ollut varma, että kyseessä oikea plussa ja digi näyttänyt raskaana. Tuntuu, että oma mies ei ihan aina olis ymmärtänyt aikaista testailua ja nähnyt niitä aikaisimpia haamuja, joita itse näin 🫢😅 jotenkin oli kans kutkuttavaa hetki elää ainoana maailmassa, joka tietää asiasta 😆 ja sit kun hailurat ei vahvistuneet, pystyin itse helpommin nielemään pettymyksen, kun ei tarvinnut vielä toisellekin kertoa asiasta. Toi oli vaan oma kokemus, ei mitenkään neuvo miten toimia ❤️ nää asiat on aina vähän herkkiä, eikä oo yhtä oikeaa tapaa toimia. Toivon, että jos päätät olla vielä kertomatta, sulla vahvistuu viiva huomiseksi ja uskallat ja haluat silloin jakaa asian myös kumppanille 😊❤️

Takaisin