Plussa vai ei?

Irrotuspiikki (raskaushormonia) pistetty 16.1., sen ohjeissa lukee että näkyy max 10 pv raskaustestissä ja tänään 11 pv piikin jälkeen varhainen testi näyttää tältä.

Kysymys kuuluu; Antaako rfsu varhaiset testit näin räikeitä vääriä positiivisia/viivan paikkoja? Onko täällä muilla kokemusta Gonasi set piikistä ja kauanko se on näkynyt? Olen kyllä lukenut että joillain näkyy pitempään ja järkevä ihminen odottaisi siihen annettuun testipäivään mutta sitä vaan haluaa kiusata itseään…
Mulla näkynyt irrotuspiikki vielä 12 päivän jälkeen ja ehkä jopa myöhemminkin. "Varmistuksen" plussan oikeudesta voi saada, jos tekee uuden testin päivän tai parin päästä ja katsoo onko se lähtenyt tummentumaan vai haalenemaan ☺️ toivotaan, että olisi oikea plussan alku! On ainakin selkeä, niin voisi toivoa että olisi oikea plussa ❤️

Mulla näkynyt irrotuspiikki vielä 12 päivän jälkeen ja ehkä jopa myöhemminkin. "Varmistuksen" plussan oikeudesta voi saada, jos tekee uuden testin päivän tai parin päästä ja katsoo onko se lähtenyt tummentumaan vai haalenemaan ☺️ toivotaan, että olisi oikea plussan alku! On ainakin selkeä, niin voisi toivoa että olisi oikea plussa ❤️
Kiitos viestistä! Mä oon ymmärtänyt et joillain näkyy vielä just pitempään ja senpä takia ei kannattais alkaa testaamaan ajoissa… pakkohan mun on nyt huomenna tehdä et näkee mihin suuntaan menee kun tähän testailuun kerran ryhtyi. 😁 Päivitän tänne sitten. Varmaan se on vaan vielä sitä irrotuspiikin jämää… mulla on huomiselle vaan normitesti ei herkkää, mut luulis et siinä näkyis sit jos ois näkyäkseen.

Kiitos viestistä! Mä oon ymmärtänyt et joillain näkyy vielä just pitempään ja senpä takia ei kannattais alkaa testaamaan ajoissa… pakkohan mun on nyt huomenna tehdä et näkee mihin suuntaan menee kun tähän testailuun kerran ryhtyi. 😁 Päivitän tänne sitten. Varmaan se on vaan vielä sitä irrotuspiikin jämää… mulla on huomiselle vaan normitesti ei herkkää, mut luulis et siinä näkyis sit jos ois näkyäkseen.
Yks vaihtoehto on kans testailla eka lääkkeen häviämistä eli testien haalenemista ja sitten jatkaa ja katsoa alkaako raskaus. Mut menee paljon testejä siihen 🤭🤣

Tosiaankin seuraavat päivät näyttää haaleneeko vai alkaako tummumaan, jolloin raskaus kyseessä. Tsemppiä!

En nyt löytänyt muutakaan ryhmää, joten kysyn täältä jos jollain olis kokemusta. 🙈 ovis tikutettu ja lämpöjä mittailtu, sain ekan haamun dpo8, dpo9 digiin raskaana 1-2, dpo13 raskaana 2-3, dpo18 raskaana 3+.
Laitan tähän vielä liuskatesteistä kuvan ja musta nää on tosi paljon vahvemmat verrattuna mun edellisiin raskauksiin. Mietin voisko olla tuplat vai onko muut saanu näin vahvoja samoilla dpo päivillä?

Kuulostaa ja näyttää siltä, että on se mahdollista tai sit vaan sulla nyt nousee tällä kertaa HCG nopeammin 😊 En nyt ekana haluaisi niitä huonoja vaihtoehtoja miettiä 😅 Todella aikaisin olet saanut digiin 3+.

Kovasti onnea! 🥰😍

Takaisin