Plussa vai ei?

Tervehdys!

Oon 26v ja täällä toinen haaveissa ja yk 2 meneillään. Ennestään mulla on pieni nelikuinen tytär🥰🩷

Monesti miettiny että ku porukka tihrustelee haamuja kauheen varhasilla dpo päivillä että mä en semmoseen ryhdy, vaan haluun selkeen plussan tai negan😂 no astuinpa sitten omaan kuoppaan! Tänään dpo15 (ovu tikutettu) ja menkat pari päivää myöhässä ja sainkin itse tuon kuuluisan haamulaisen🤭 oisko sitten kiinnittyminen tapahtunu sen verran myöhemmin ?🧐🤞
1000079906.jpg

Voihan se olla et kiinnittyminen olis tapahtunut myöhemmin. Itsellä sama epätietoisuus ja yritän epätoivoisesti pohtia et olisinko voinut tulkita ovistestit väärin 🤔

Tuossa on mun Premomiin laittamat ovistestit. Kyseessä siis Pregcheckin testit. Tulkitsin et tuo 4.7 olis ollu positiivinen ja kun kerta seuraavana päivänä oli jo lähes nega. Mietin nyt vaan et voiko olla et ovis olis yrittänyt tuolloin tapahtua ja tapahtuikin sit myöhemmin enkä tajunnut testata sitä. Se selittäisi haalean plussan.
Tuo peak-arvo siis sillä Premom testikohdalla, Easyhome kohdalla ei näköjään huippua ees havainnut.

Liitteet

• IMG_6407.jpeg
    IMG_6407.jpeg
    219 KB · Katsottu: 4
  • IMG_6408.jpeg
    IMG_6408.jpeg
    248.8 KB · Katsottu: 4
Takaisin