Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen sen todennut, että ilmeisesti mun aamupissa jostain syystä on aika laimeaa hormoneja ajatellen, mutta jotenkin kuvittelisin, että edes samanainen tulisi kuin eilen jos raskaus olisi. Mutta eiköhän asia tästä vielä selviä. Ei ole muuta oiretta kuin alavatsanippailut ja välilöä päänsärkyä.No höh, ihan selkeä oli eilen. Vielä kai mahdollista, että muuttuu plussaksi, jos on vasta kiinnittymässä tai eikös joillakin aamupissasta plussa oo hailakampi. No joo en tietysti turhaa toivoa halua luoda
Onko mitään oireita?
Harmi myös @Pumperoinen
Mikä dpo?
Monella aamupissasta tulee haaleampi viiva kuin ip/illalla.Olen sen todennut, että ilmeisesti mun aamupissa jostain syystä on aika laimeaa hormoneja ajatellen, mutta jotenkin kuvittelisin, että edes samanainen tulisi kuin eilen jos raskaus olisi. Mutta eiköhän asia tästä vielä selviä. Ei ole muuta oiretta kuin alavatsanippailut ja välilöä päänsärkyä.
Onko sulla mikä päivä ultra?Täällä myös jännityksellä odotetaan ensi viikon ultraa, että mitä sieltä löytyy ja kuinka monta
En oo tehnyt näitä viikkodigi testejä yhden ainutta, mut HCG mitattiin 5+0 ja se oli 3273 eli siinä ja tuossa, et oisko tollanen digi näyttänyt 4+6/dpo20 jo 3+. 4+4 sain jo sellaiseen rfsun viikkonäytölliseen kaikki neljä viivaa näkyviin, eli silloin ollut jo se HCG yli 1000. Hullun jännää tää kyl nyt on![]()