Kali
Kommentoinnin ninja
Onnea!Testiin piirtyi äsken kaksi viivaaOlin aivan satavarma että vuoto alkaa mutta ei se sitten alkanutkaan. Pöllämystynyt olo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!Testiin piirtyi äsken kaksi viivaaOlin aivan satavarma että vuoto alkaa mutta ei se sitten alkanutkaan. Pöllämystynyt olo.
Ja siis samaistun niin tuohon, että lapsettomuus on viime kuukausina tuntunut ihan harrastukselta, ja aina koitankin hillitä välillä tätä palstaa, aiheen podeja, ohjelmia yms sisältöjä. Ja moniin muihinkin samaistun, että ei oikein mitään päivitettävää. Joulun ajan ihan tietoisesti koitin keskittyä kaikkeen muuhun kuin tähän, ja se meni hyvin. Ja vuodesta 2026 oon hyvin toiveikas, ja haaveilen että viimeistään syksyllä päästään hoitoihin 

Mä kans pitkien kiertojen kanssa kamppailen (tyypillisin noin 38 päivää, mutta pari kertaa vuodessa lähemmäs 50). Ja tervetuloa mukaan keskusteluun 
Niin kun vaaditaan vielä se 1 yli 6 viikkoinen raskaus...@Kali olen kyllä todella pahoillani kokemastasi. Uskon kuinka raskaalta tuntuu.Minä olen kokenut vain yhden keskenmenon ja se oli jo niin rankka kokemus, etten tiedä miten kestäisin toisen, saatikka useamman. Paljon voimia ja jaksamista!
Typerää ettei tutkita mistä keskenmenot voisi kohdallasi johtua.
Tuntuu kyllä niin epäreilultaNiin kun vaaditaan vielä se 1 yli 6 viikkoinen raskaus...Sen yritän jotenkin ymmärtää, mutta kun vuosi sitten aloitettiin yritys niin pitäisi jo senkin takia tutkia, mutta siitäkin kieltäydyttiin kun raskaudet alkaneet. Oli myös samanlainen kirjoitus kun mitä kesäinen lääkäri sanoi kun oli vain 1 keskenmeno ja 2 kemiallista. Että mahdollisuudet spontaanin onnistuneeseen raskauteen hyvät. Kesällä lääkäri sanoi tutkittuaan vain ultralla että seuraava raskaus suurella todennäköisyydellä onnistuu. No eipä onnistunut kumpikaan seuraavista.
Ja nyt pitää vielä puoli vuotta odottaa jos uusi raskaus ei ala niin pääsee tutkimuksiin. Tai kolmas yli 6 viikon keskenmeno. Josta syystä en varmaan heti ole ilmoittamassa neuvolaan ennen kuin lähempänä kuudetta viikkoa. Jos meneekin kesken ennen sitä niin se taas nollaa tuon odotuksen...
On juu, sain viime kuussa lisättyä terapia käyntejä useammin kuin kerran kuussa. Nyt tosin oli terapeutti joululomalla ja palaa vasta ensi viikolla. Jolloin seuraava aika. Yritän kyllä vielä päästä takaisin ihan psyk.terapeutille kun viime vuoden alussa mut siirrettiin jolloin näistä keskenmenoista ei ollut kuin 1 tapahtunut niin vähemmän kiireellisen tarpeen piiriin.@Kali
Onko sulla jotain keskusteluapua?