IVF/ICSI-HOIDOT 2024-2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Milpa2018
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En usko myöskään et adenomyoosille olis mitään tehty. Ehkä lisätty keltarauhastukea emt.? Ja krooninen endometriitti voidaan kai hyvällä prosentilla diagnosoida myös hysteroskopialla, joten ei liene kovin todennäköinen se nyt myöskään. En oo ihan varma mitä sieltä limakalvonäytteestä siis ees katsotaan, kun ei oo itse palveluna ostanut, mutta kaipa se selviää, kun tulokset tulee, tai jaksan kysellä omapolusta. Seuraavaan siirtoon on melkein kuukausi jäljellä (vähintään) ni kerkee tässä vielä odotellakin.

Joulua edeltävät päivät on kyllä usein niin täynnä touhua et menee nopeasti! Siinä mielessä täydellinen aika siirrolle. Toivotaan sinne parasta joululahjaa, jos satut testaamaan! 🤩 ja kaikille muillekin piinailijoille joulun ihmeitä vaan kehiin!
Kiva kuulla, että toimenpide oli kopea ja meni hyvin. Ja onpas jännittävää odotella tuosta limakalvonäytteestä tuloksia, jos ei yhtään tiedä edes mitä tutkitaan. Eiköhän limakalvonäytteestö ainakin voisi tuo krooninen endometriitti tulla esiin, jos se vaan siitä tutkitaan. Toivottavasti sieltä kuuluisi tuloksista ihan ilman kyselyäkin!

@M@lttam@ton joo joulun puuhat onneksi auttaa pitämään ajatuksia kasassa. Ja ei oo helppoa miettiä milloin testaa ekan kerran - oliko sulla muuten ovitrelleä tässä siirrossa, joka voisi vaikuttaa?

täällä jätin tänään testaamatta. Huomenna testaan ja kun se on jo pp8 niin sit on kyllä tulos jo ihan varma, tosin ei mulle ole koskaan pp6 nega muuttunut miksikään muuksi eli oikeaa toivoa ei kyllä enää ole.

Ymmärrän hyvin, että kun yksi raskaus on onnistunut ei liikaa tutkiminenkaan välttämättä houkuta. Musta kuitenki tuntuu että itse nojattiin siihen vähän turhan kauan - jotenkin vaikea uskoa että kaikki aiemmat alkiot (niitä on niin monta itsellä) olis ollu viallisia - toki voihan se niinkin olla. Mutta sit taas heti tutkimuksen jälkeen tuli edes tuo kkm - ja toisaalta nyt taas ei edes yrittänyt kiinnittyä (eli tiedä näistä sitten 🙈). Ehkä mitä koitan sanoa on ettei kuitenkaan liian pitkäksi aikaa tuudittaudu siihen kun kerran on jo onnistunut.

Kiva kuulla, että toimenpide oli kopea ja meni hyvin. Ja onpas jännittävää odotella tuosta limakalvonäytteestä tuloksia, jos ei yhtään tiedä edes mitä tutkitaan. Eiköhän limakalvonäytteestö ainakin voisi tuo krooninen endometriitti tulla esiin, jos se vaan siitä tutkitaan. Toivottavasti sieltä kuuluisi tuloksista ihan ilman kyselyäkin!

@M@lttam@ton joo joulun puuhat onneksi auttaa pitämään ajatuksia kasassa. Ja ei oo helppoa miettiä milloin testaa ekan kerran - oliko sulla muuten ovitrelleä tässä siirrossa, joka voisi vaikuttaa?

täällä jätin tänään testaamatta. Huomenna testaan ja kun se on jo pp8 niin sit on kyllä tulos jo ihan varma, tosin ei mulle ole koskaan pp6 nega muuttunut miksikään muuksi eli oikeaa toivoa ei kyllä enää ole.

Ymmärrän hyvin, että kun yksi raskaus on onnistunut ei liikaa tutkiminenkaan välttämättä houkuta. Musta kuitenki tuntuu että itse nojattiin siihen vähän turhan kauan - jotenkin vaikea uskoa että kaikki aiemmat alkiot (niitä on niin monta itsellä) olis ollu viallisia - toki voihan se niinkin olla. Mutta sit taas heti tutkimuksen jälkeen tuli edes tuo kkm - ja toisaalta nyt taas ei edes yrittänyt kiinnittyä (eli tiedä näistä sitten 🙈). Ehkä mitä koitan sanoa on ettei kuitenkaan liian pitkäksi aikaa tuudittaudu siihen kun kerran on jo onnistunut.
Ovitrelle oli 12.12. eli ei enää ainakaan keskiviikkona pitäisi näkyä, eikä ole mulla edellisissäkään kierroissa pp5 testissä näkynyt.

Joo hyvä pointti. Tämä minun tämän hetkinen fiilis että voisi tutkia tai ei, ei todellakaan ole ominaista minulle eli eiköhän sieltä taas iske normaalitilaa eli ahdistus kontrollin puutteesta tähän koko asiaan. siinä kohtaa lisätutkimukset varmaan tulee ajankohtaisiksi 😅

Tsemppiä huomiseen testiin! Toivottavasti sieltä tulee ylläriplussa ❤️

Takaisin