Ehtoo
Vauhtiin päässyt keskustelija
Päädyttiin kokeilemaan vielä yksityisellä näin nopeasti, kun ultrassa näkyi ennätysmäärä antraalifollikkeleita ja saatiin lääkkeet vielä tämän vuoden lääkekattoon.
Muistan, että ainakin minä ja @Ehtoo pohdittu follikkelimäärän laskua, että onko kyseessä ollut kiertokohtainen vaihtelu vai onko määrä laskenut pysyvästi iän myötä. Itselläni näkyi nyt 19 follikkelia, kun elokuussa määrä oli 11. Siitä hoidosta saatiinkin vain viisi kypsää munasolua. Nyt paremmat lähtökohdat ja käytössä estrogen priming, joka autaa toivottavasti siihen, että kasvavat tasaisesti.
Olin ensin kymmenen päivää estrogeenikuurilla ja nyt Pergoverista mennyt neljä päivää. Munasolukeräys ajoitettu alustavasti ensi viikon keskelle. Huomenna ensimmäinen ultra, mikä itselleni uutta, kun julkisella ultrattu vasta kahdeksan tai yhdeksän pistelypäivän jälkeen.
Paljon myötätuulta uuteen hoitoon!
Mulla taisi se yksi määrän kyykkäys selittyä turhan voimallisella Synarela-lamauksella, mutta toisessakaan hoidossa ei lähtenyt folleja kasvamaan sen enemmän kuin ekassakaan, molemmista saatiin 7 munasolua, follimäärä alkuun muka parissakymmenissä. Jotenkin liikoja lupailevat munasarjat mulla ilmeisesti, toki en tiedä, keksisivätkö tarvittaessa vielä jonkun keinon piiskata niistä parempaa tulosta. Toivon, ettei tulisi tarvetta.